Ads by Google X

رواية زواج اطفال الفصل السابع 7 للكاتبة الصغيرة

الصفحة الرئيسية

رواية زواج اطفال البارت السابع 7 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية زواج اطفال كاملة

رواية زواج اطفال الفصل السابع 7

زين.. تعالى نجرب عملى 😉
لين نزلت من ع السرير.. انت قلي*ل الا*دب  😳 وخرجت جرى 
خبطت ف منى.. مالك ي لين نازله بسرعه ليه 
لين.. م مفيش  
منى.. زين كويس؟ 
لين  .. زين! ز زين ده قلي*ل الاد*ب  هه 
منى.. ههه لى بس  
لين  .. بشرحله درس  التكاثر  بيقولي تعالى نجرب عملى  
منى.. م تجربوا عملى  ي لين فيها ايه 😂
لين  بكسوف.. حتى انتى  يا  ماما  

مساء الخير  انا عرفت ان عندكم  مريض  قولت  اجي  ازوره  زياره المريض صدقه  
لين.. وائل؟ 
منى.. انت  تاانى  
وائل.. زين عامل ايه  دلوقتي  
لين.. كويس  
وائل.. اممم  هفضل  ع الباب  كتير  وحط  الورد  ف ايد  لين  .. فين  اوضته  اما  اطمن عليه   مش  جوز  بنت عمي  😏 
منى.. هو  نايم  دلوقتي  
وائل.. تؤ تؤ  صحيه  يلا  ي لين  يلا حبيبتي  روحي قوليله  وائل  جاى يزورك  
لين  بصت لمنى  وطلعت  
......... 
لين  دخلت  لقته قاعد  ع التلفون  كانت  لسه  مكسوفه م اللى  حصل  

زين  بصلها.. اى  ده  و طلعالى  بورد كمان  😉
لين  حدفت  الورد  ف وشه.. مش  وقت  رخامه  وائل  تحت  وعايز  يشوفك  
زين  .. عايز ايه  الزف*ت ده  مش عاوز اشوفه 
لين.. مش  راضي  يمشي  
زين  .. طيب  خليه  يزفت يجي  
وائل.. هو ده اكرام الضيف  ي جوز  بنت عمي  
زين  بصله  بقرف  
وائل.. روحي  ي لينو اعملى  قهوه  
لين  نزلت  تعملها  
زين.. عايز ايه  
وائل.. عايز  لين  

زين  مسكه من طوقه.. انا مش قولتلك مره  تلم نفسك من ناحيتها  
وائل  نزل  ايده.. وانا مش عيل  صغير  أنا عارف انك ولا بتحبها ولا هى  بتطيقك  وهطلقها منك  وهقول  زواج  بالاجبار  لين  بتاعتي انا  وعمرها  م هتحبك  عشان كده  مش  عايزاك  تقرب  منها  افهم  بقا  
زين  لسه  هيرد  لين  دخلت  .. اتفضل  
وائل.. تسلمي  
لين  راحت  ناحية  زين  وحطت  ايدها على راسه  .. حاسس  ب ايه  دلوقتي  
زين  استغرب  لانه  كويس  
لين  غمزتله  
زين  مسك  ايدها  باسها  .. مفيش حاجه  طول  مانتي جمبى  
لين  كانت  بترتعش  اول مره حد يعملها كده  
وائل  رزع  كوباية القهوه ع الصنيه  واتضايق  .. أنا  ماشي  هبقي اجيلك تاني  وخبط الباب  وراه  
لين  سحبت  ايدها  بتوتر  .. أنا  نازله  اعمل  شاى  اعملك  
زين.. لأ مش عايز 
لين  نزلت  
.؟...........  بعد  نص ساعه  طعلت  ملقتهوش  ف السرير  
خرجت  البلكونة  ... زييين؟  تاني  زف*ت سجاير 
زين  بصلها عادي  وكمل شرب عكس كل مره  
لين.. لا  ده انت قلبك مات بقي  
زين.. ايوه  
لين  راحت  شدت  منه السجاره  رمتها  .. ممكن تفهمنى أنت بتعمل كده ليه  ده انت لسه خارج من المستشفى  
زين.. مخنوق شويه  
لين.. تقوم  تشرب  انا  حذرتك انى هقول لبابا  
زين.. انتي  بتحبي  وائل  
لين.. ايه؟ 
زين.. ردي  
لين.. لأ  هو اخويا  بس  
زين.. بس هو بيحبك  و اوى كمان  
لين.. وانا  مبحبهوش  ولا  بطيق اشوفه قدامي  ومتفكرنيش بيه تاني  كفايه  اني قدرت انسي الماضي  
زين.. ماضي  أي  
لين  دمعت  .. مش عايزة اتكلم ممكن  
زين.. خلاص  متعيطيش  
لين.. ماشي  
زين.. انتى ليه  غمزتيلى وعملتى كده  
لين.. عشان  وائل  وهو اصلا  عايز  يثبت اى حاجه  عشان  يطلقنى  ويتجوزنى  هو  هو انا  كده كده  هتطلق  آه  بس عمرى  م اتجوز واحد زيه  
زين.. انتى عاوزه تتطلقي ليه  
لين.. عشان ده  اتفاقنا  
زين  .. طيب  نكمل  مذاكره الاول  ونخلص السنه وبعدين اطلقكك  
لين  بصتله  بكسوف.. لأ  مش عايزة اذاكر  
زين  قرب منها.. لى  بس  
لين  اتوترت جدا.. ك كده  
زين.. طب  انا مش هنام  الليله دي  غير  لما افهم الدرس  ده  
لين  بعدت..  أنا  هنام  ف اوضه  تانيه  وطلعت  جرى  وهو  فضل  يضحك عليها  سند ع العكاز  وراح عشان  ينام  
...............  
تاني يوم  
مش عارف  بس حاسس انهم بيمثلوا  عليا 
.. طيب ي باشا اى الحل  
اعمل اللي هقولك عليه  
.. تؤمر 
................ 
منى  صحيت بدري  طلعت عند  زين  كان لسه  نايم  
منى.. امال  لين فين   ليييين  يا ليييين  
زين  صحى ع الصوت.. اى يا ماما  في ايه 
منى.. فين لين  
زين.. نايمه في الاوضه التانيه  
منى.. ليه 
زين.. مش عارف 
منى.. مش عارف  انتو هتفضلوا مواكيس كده  لامتى  اومال  هتخلفوا ازاى 
زين.. م أنا  قولت كده  
منى.. قولت اى 
زين.. ها لأ مفيش  شوفيها فين  عشان  تغيرلى على  الجرح  
منى.. طيب  
منى  دخلت  عندها  وبصت  بخبث.. ليييين  اصحى  بسرعه  
لين.. اى في ايه  
منى  .. زييين تعبان اوى  الحقيه  
لين.. ماله  بس  وقامت  جرى  
....... 
لين  راحت عنده  كان  ساند راسه ع السرير ومغمض.. زين  مالك؟  
زين.. بص لقي امه واقفه ورا بتضحك  .. اااه  مش عارف  رأسي مش قادر  
لين.. طيب  اعمل  اي  اعمل ايه 
زين  .. هموت  ي لين  اتصرفي  مش شااايف  
لين  لسه  مخضوضه  من  طريقة صحيانها وهو قاعد  يصرخ  قامت  معيطه  .. طب اعمل ايه  فين  الدوا  وفضلت  تلف حوالين  نفسها  
زين  سكت  لما  لاقاها  بتعيط  .. لين  
لين  جابت  الشريط  وراحت  عنده  بسرعه  اهو  امسك  
زين  مسك  ايدها  يهديها  .. مفيش حاجه  اهدى  
لين  بصتله   وقامت مرميه في حضنه وفضلت تعيط  
هو مش مستوعب  بس  مبسوط بص  لقي  مامته  مشيت  
زين.. اهدي  بقا  
لين.. حرام عليكي انا اتخضيت ي ماما  قولتلك  متصحنيش كده  تاني  
زين  استغرب كلامها  بعدين فهم انها  لسه مش مستوعبة  اللى بيحصل  لانها  يعتبر لسه نعسانه  .. خلاص انا اسف  
لين  بعدت  عنه  .. اى  اا نتا  اءنا  م مكنش قصدي  
زين  .. اهدي أنا كويس  
لين.. يوووه  ي زين  حرام عليك والله  انت عاوز تموتنى  
زين.. خلاص  بقا  أنا معرفش انك هتعملي كده  
لين  .. غبي  
زين.. واى كمان  
لين.. وحم*ار  ورخ*م  وحيووان كبير  وقل*يل الا*دب وو
زين.. ششش كفايه  اييه   يلا  عشان  تغيرلى على الجرح  
لين  .. هقوم اغسل وشي  طيب  
زين.. كده  حلو  يلا  عشان  بجد  بيوجعني  
لين  .. حاضر  وبدأت  تغير  عليه  
زين.. بااس كده  
لين.. اى  خدمه  
زين.. متشكرين ي رجوله  
لين.. حبيبي تسلم  
زين.. متجوز واحد  صحبي  🙂 
لين.. هقوم  عشان  عندي  درس  
زين  .. ماشي  وانا  هقوم اخد  دش  
لين  .. بالجبس؟ 
زين.. مش  هجيب  عليه ميه  
لين.. ماشي  

 
تمام  ي باشا طلبك موجود  
.. ماشي  انا جاى بكره  
تمام  
................. 
منى.. آه والله  زى  م بقولك كده  
..... 
منى.. مش عارف اعمل ايه معاهم  
.... 
منى.. ده كل واحد بينام في اوضه 
.... 
منى.. طيب  هكلمك  تاني  سلام  
..................... 
يا ملك  بقاله اسبوع مجاش  
.. وانتى  شاغله بالك ليه 
وحشني 
.. يا محنى  ركزى ف دروسك  يختى  
ليكون تعبان  
.. وانا ايش عرفني  
خلاص اسكتى الواحد ميعرفش يتكلم معاكي كده  
..................... 
زين.. الو  مين؟ 
... 
زين.. ايه فين طيب  مستشفى اييه 
google-playkhamsatmostaqltradent