رواية حوريه السليم البارت السابع 7 بقلم زهرة
رواية حوريه السليم الفصل السابع 7
ملاك في نفسها/ انا فعلا الي مغفله وغبيه ازاي مخدشي بالي من الي بوقع علبه طبعا منا غبيه وهبله اهه انتي ادبستي وهتشتغلي عنده واكيد هيضيقق ربنا يخدك يامالك الكلب 🐕
وبعد مده كبيره من الصراعات بينها وبين وشها ( ومننساشي انها كانت بتتخانق مع دبان وشها 😂😂😂) راحت ملاك علشان تدي لمالك التصاميم الي اداهولها علشان تدرسهم وترجعهم بم انها هتكون سكرتيرته ومهندسه برضوا وكده
ملاك لوفاء/لو سمحتي ياوفاء عيزه اقابل البشمهندس مالك
وفاء/هوه اصلا في انتظارك وقالي اول لما تيجي ادخل انا وانتي يا ملاك
ملاك في نفسها / في انتظاري انتظرته عفريته المتخلف ده
وفاء /ايه يابنتي رحتي فين
ملاك / لا مفيشي انا هنا اهه
وفاء / طب يلا ندخله
ملاك / حاضر يالا
تق تق تق
مالك / ادخل
ملاك / ده التصميمات الي حضرتك طلبت مني اراجعها
وفي نفسها (تك ضربه في منخيرك هغضل لغايت امته كده اعصر علي نفسي مزرعت لمون 🙄🙄🙄)
مالك /تمام
اتفضلوا اقعدوا
وفعلا ملاك ووقاء قعدم
مالك / وفاء انتي كنتي طلبتي نقل للفرع الي في اسكندريا صح
وفاء / ايزن يافندم وياريت حضرتك توافق عليه لان انا هتنقل مع جوزي واولادي (هوه انتي هتحكي قصه حياتك يختي 🙄🙄🙄🙄🙄وبعدين انا مخصماكي اصلا علشان خدعتي ملاك)
مالك / قولي لملاك الشغل المطلوب منك كله وسلميها الشغل من بكره وهتشرفي عليها الاسبوع ده وتقدري تنتقلي فرع اسكندريه من الاسبوع الي جاي
طبعا ملاك كانت مش فهمه اصلا ولا عرفه همه بيتكلموا في ايه وللحظه استوعبت انها هتشتغل مكان وفاء ووفاء تبقا السكرتيىه الخاصه بتاعه الي بتحضر معاه مؤتمرات وبتمشيلوا شغلوا وكده وبتسافر معاه علشان يخلصوا صفقات وكده شغل السكرتيره الخاصه بقا
ملاك /ثنيه وحده انا مش موفقه اصلا
مالك برفع حاجب /ليه مش موفقه انا هنا مديرك وانا هنا الي احدد انتي هتستغلي ايه وهتعملي ايه انتي فهمه (بصوت عالي)
ملاك بقت عمله زي الكتكوت ابمبلول 😂😂😂😂
ملاك استجمعت قوتها وامت قيلاله / انا مسمحلكشي تتكلم معايا كده وتعلي صوتك عليا وانا مش هشتغل زفت سكرتيرت حضرتك واعلي ما في خيالك اركبوا ( ده انتي هيتعمل منك شاورما 😂😂😂😂😂😂)
مالك لوفاء / خدي الباب في ايدك يا وفاء وسبينا انا والانسه ملاك شويه
وفاء /امرك يا فندم
وبالفعل وفاء خرجت ومتبقاشي غير مالك وملاك بس في المكتب
مالك /سمعيني بقا بتقولي ايه علشان مسمعتش كويس 😀
ملاك بتبلع ريقها / بقول اني م مش هشتغل سكرتيره ليك
مالك / لا الي بعدها
ملاك / م مقلتش حاجه بعدها
(ملاك كانت خيفه لان مالك كان شكله متعصب وهيه اساسا كتكوت مبلول 🐤)
مالك / بس انا سمعت
ثم يتجه اليها ويقترب منها بعض خطواط
مالك / انا سمعتك بتقولي اعلي ما في خيالك اركبوا 🙄🙄🙄🙄🙄
ملاك وقد استجمعت قوتها / بص يا جدع انته انا مبخفشي منك وانا مش هشتغل سكرتيره ليك اصلا وكمان انته شخص نصاب واونطجي
مالك / نصاب واونطجي انا
ملاك / اه انته لما تخدع وحده وتخليها تشتغب عندك من غير علمها تبقا نصاب واونطجي لما تخليني امضي علي حاجه وتطلع كاتبلي فيها مبلغ مالي كبير مقدرشي اسدده يبقا نصاب
مالك مقاطعا حديثها / والله وليه متقوليشي ان انتي غبيه اصلا لانك مبصاتيشي في الورق الي انتي بتمضي عليه ها ها
ملاك / جايز مخدتش بالي عادي يعني
مالك / روخي يا ملاك لوفاء علشان تسلمك الشغل
ملاك / مش ريحه في حته ومش هشتغل سكرتيره ليك تمام 👌
مالك وهو يقترب منها / والله
ملاك وهي تبتعد عدت خطواط / اه والاه ولا انته بتقرب كده ليه والله العظيم هصوت والم عليك كل الي في الشركه انته فاهم
مالك مازال يقترب منها وملاك كانت تتراجع للخلف حتي التصقت في الحائط ومالك لا يفصل بينه وبينها الا بعض سنتيمترات فقط
مالك وهو يزيح خصلات شعرها / بتقولي ايه بقا
ملاك / لو سمحت ابعد
مالك / ولو مبعدتش هتعملي ايه يعني
ملاك /هعيط والله هعيط
مالك وهو يضحك ضحكه رجوليه عاليه / تمام شوفي بقا يا قطه 🐈تروحي لوفاء تسلمك الشغل ولو اعترضتي سدقيني والله هعمل شيئ مش عيعجبك ابدا ثم غمز لها ثم وضع قبله علي وجنتها (خدها) مما جعل ملاك تنصدم من وقاحته
ملاك /.....😲😲😲😲..............
ابتعد مالك عنها وقال لها روحي يلا
اسرعت ملاك بالرحيل وهي مازالت مصدومه. ما الذي فعله ذالك الوغض عديم الاحترام حيث انها كانت تلعنه في سرها وعي ذاهبه
مالك في نفسه / هبله اوي ده انا لسه هنفخك يا ملاك هدفعك تمن القلم الي ادتيهزلي واكمان الضرب الي اضطربته
اما بقا عند حور / فخلصت المحاضره الاولي وكانت اعده في الكفتريا بتاعت الجمعه بتراجع علي المحضره الي بعدها (حور بنت موهوبه اوي وشطره وبتطلع الاولي علي دفعتها ديما)
خلصت حور من المراجعه واتصلت بملاك
حور/ اهلا بالاستازه الي اتاخرت ايه يابنتي كل ده بتقبلي مالك ده انتي شكلك نمتي هناك مش اتقابلتوا بس
ملاك / ايه يابنتي بلعه راديوا ايه لك لك لك ايه خلاص براحه
حور / طب ايه مش هتيجي ولا ايه المحضره الاولي خلصت لسه فاضل اتنين هتيجي ولا لا
ملاك / لا مش هاجي
حور/ايه يابنتي ايه الي حصل ومالك صوتك بتكلميني بوشوشه ليه كده حد جمبك
كلاك / استني هحكيلك
وبالفعل حكت ملاك لحور كل شيئ حصل معها
حور/ انتي الي غلطانه يا ملاك حد يمضي علي حاجه من غير مايقرا فيها ايه 😂بس تصدقي تستهلي 😂😂😂😂😂😂ده هينفخك نفخه الكلاب 🐕نيهههههههههههههههاااااااااااا
ملاك / خلصتي ضحك اناي وهوه زباله زباله
حور / 😂😂😂 وانا مالي يالمبي 😂😂😂😂
ملاك/ انا مش عرفه هعمل ايه ده اكيد مستحلفلي ده انا ضربته فيييييييي
حور / ضربتيه فين 🙄🙄🙄
ملاك / ها لا مفيشي سلام انا بقا علشان ورايا شعل سلام
حور / سلام يختي
حور كانت مبتسمه جدا ( الضحكه الهبله بتاعت البنات وهيه سرحانه في موقف بيضحك 😂😂😂😂😂😂)
ولا تدري من يتابعها باعجاب ( طبعا انتم عرفتوه هوه مين 😂😂😂😂)
حور خلصت المحاضرات الي عليها كلها وروحت لكن شافت حد في الشقه مكنتشي متخيله انها ممكن تشوفه 😲😲😲😲😲😲
هوه مين ده ياترا او مين دي برضوا عادي راجل او ست
وياترا مالك هيعمل ايه مع ملاك
وياترا سليم هيعمل ايه مع حور
ومازن وعمر بيخططم لايه
وادهم هيحب حور ولت معجب بيها بس
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية حوريه السليم" اضغط على أسم الرواية