Ads by Google X

رواية وقعت في حب عاجز الفصل السابع 7 - بقلم ياسوو محمود

الصفحة الرئيسية

رواية وقعت في حب عاجز البارت السابع 7 بقلم ياسوو محمود

رواية وقعت في حب عاجز كاملة

رواية وقعت في حب عاجز الفصل السابع 7

ادم... تتجوزيني 
مي ببلاهه... انت بتكلمني 
ادم.... لا بكلم نفسي 
مي.... طب كويس، بس معرفتش برده انت جي ليه 
ادم بفراغ صبر...... بت انتي بطلي هبل بدل وربي لازعلك 
مي بشردحه..... بت ما تبتك انت هتصاحبني ولا ايه اتكلم عدل يالا بدل ما العب في وشك البخت 
ادم بصدمه... انتي مين ، اكيد مش مي المحترمه الكيوت 
مي وهيا بتقلب عنيها..... لا يخويا انا مي بشحمها ولحمها بس محترمه مع اللي محترم وقليل الادب مع قليل الادب 
ادم بهدوء..... طب يا مي هانم موافقه ولا لا 


مي ببرود.... موافقه علي ايه؟ 
ادم.... انك تتجوزيني 
مي.... لا مش موافقه 
ادم بغضب.... ليه بقاا ان شاءالله 
مي..... علشان انا بحب حد تاني اصلا 
ادم بغضب و عروق جسمه برزت...... يعني ايه بتحبي حد تاني انتي بتعتي انا و بس انتي فاهمه 
مي بخوف..... اهدي اليه تنستر الناس بتبص علينا 
ادم وبيحاول يسيطر علي نفسه.... يلا 
مي..... يلا ايه 
ادم.... امشي قدامي يلا وبيزقها 
مي بخوف وبصوت منخفض.... م متزقش طيب اله 
ادم وبكتم ضحكته علي شكلها.... طيب يختي 
عند رعد وقمر

 
رعد.... يلا يا حبيبتي اطلعي غيري هدومك لحد ما اجهزلك الاكل 
قمر.... سيبه وانا هحضره 
رعد..... انتي تعبانه يلا قومي اطلعي واستريحي وانا هجيبلك الاكل لحد عندك 
قمر..... طيب يا حبيبي 
وبالفعل طلعت قمر واخدت شاور ولبست طقم عباره عن هوت شورت و بلوزه حملات عريضه سيكاا و دخلته جوه الهوت شورت و سرحت شعرها وعملته كعكه ورفعته وقعدت علي السرير وهيا بتفتكر اللي كل اللي حصل و قد ايه رعد طيب و هيا بتحبه جدا قطع شرودها رعد و هو  بيشلها وبيقعدها علي رجليه ذي الاطفال 
رعد بخبث..... بس ايه الجمال ده ده احنا لليتنا صباحي 
قمر بخجل.... ا انت قليل الادب وبتحاول تقوم بس بيمنعها رعد و هو بيحاوط خصرها بقوه وبيدفن راسه في عنقها وبيشم ريحه شعرها 
رعد..... انا بحبك اوووي مش بحبك بس ده انا بعشقك و بحلم في اليوم ده من زمان اوووووي 
قمر بخجل شديد.... ر رعد ممكن تسبني علشان اتعشي 
رعد.... ما هو انتي هاتكلي وانتي قاعده علي رجلي و كمان انا اللي هاكلك 
وبالفعل فضل رعد ياكل قمر و مع كل مره تاكل لقمه بيطبع قبل متفرقه علي وشها ويفضل يقول لها بحبك لحد ما وصل الي شفايفها وطبع قبله عبارة عن اشتياق وحب 
رعد بهمس: انا مش مسدق انك خلاص معايا وملكى انا بحبك يا قمر بحبك
قمر باحراج: وانا كمان
رعدوهو بيشدها ليه اكتر: وقال بهدواء: وانتى كمان اي
قمر بتوهان: وانا كمان بحبك
رعد  قرب وشو منها وباسها فى خدها وبعدين رقبتها ورجع شعرها لورا ودانها و....
قمر فاقت: رعد
رعد بتوهان: بيحبك رعد بيحبك
قمر باحراج: خلاص يا زياد يلا عشان ننام 
رعد: وماله وبيغمز ويكمل كلام ننام علشان تبقي مراتى قولا وفعلا و'ملكى وعلى اسمى وتبقى ام ولادى 
قمر وخدودها حمره جامد وهتموت من الكسوف..... ا انت قليل الادب 
رعد..... بس حلو اووي الى انتي لبساه ده 
قمر.... احيه وسع كده انت قليل الادب اوووي، بقولك ايه طلقني حالا 
رعد.... هو انا لحقت اتجوزك علشان اطلقك 
قمر.... طب والله هتصل ب بابا دلوقتي واخليه يطلقني منك 
رعد.... هتقولي ليه ايه جوزي عاوز ينام جمبي يا بابا و عاوز يبوسني وكده عيب ف طلقني انتي هبله يا بت وبيقرب منها جامد لحد ما لزقت في الحيطه و رعد رجع خصل شعرها المتساقطه ورا ودنها ومسك وسطها بايد والايد التانية ورا رقبتها على شعرها وبيفك شعرها وبعدين  طبع قبله علي شفايفه وتعمق فيها لما لقاها مندمجه معاه
google-playkhamsatmostaqltradent