رواية ضحية المالك البارت الثامن 8 بقلم ميرا ابوالخير
رواية ضحية المالك الفصل الثامن 8
دعاء بغضب: انت انسان مر"يض يا مالك بتعذ*اب كل يلي حولين منك ليههه كل ده ليههه ترضا حد يعمل في اختك كده رد عليا ترضهاااا.
مالك مصدوم من كلام عمته بس سمعوا صوت صراخ ضحى.
مالك طلع يجري انصدم من يلي شافه شاف ضحى وقفه علي سور البلكونة.
مالك بخوف ظهر عليه: ضحىىىىىىىىى لاا انزلي.
ضحى ماسكه في ايديها فونها مالك بص لاقه الفديو بتاعهم.
مالك: ضحى انزلي مسحته من الوجود انزلي مفيش حاجه.
ضحى لاول مرة جمود علي وشها: مفيش صح انت عندك حق بس مفيش اي ولا ايه اتفضحت و لا انك اغتص*بتني او اتجوزت ماهي وحامل منك او انك ز*ير نسا*ء مفيش حاجه انه ابويا يعيشني عذا*ب مفيش حاجه انه امو*ت في اليوم مائة مرة ودا ليه ذ*نبي ايهههه انه بنت يلي امك هربت معه ولا انه انا بنت غير شر*عيه كمان.
مالك مصدوم من كل كلمة وكانها سهم بيغر*ز جوا قلبه وصدمته انها بنت غير شر*عيه اكبر.
ضحى بتمسح دموعها: مصدوم صح.
مالك بهدؤء بيقرب منها: اوعا تقرب يا مالك هر"مي نفسي اوعا.
مالك بسرعة كانت هتنط شدها لحضنه وقعوا علي بعض.
ضحي مسكته جامد وفضلت تعيط في حضنه وهو تلقائي خدها و طبط عليها: انا معاكي بس.
ضحى لسه بتعيط و هو حطها علي رجله وفضل يمشي ايده علي شعرها بحب نسى كل حاجه حولين منه وطبع قب"له رقيقه علي شفا*يفها هديت.
ضحى اتكسفت ولسه هتقوم شد"ها ليه اكتر: اي مكسوفة دا انا زي جوزك يعني.
ضحي ضحكت و هو ضحك علي ضحكتها خدها في حضنه و فكر وفي باله الف حاجه يعملها بس مطمن عشان هي معه ناموا علي الارض وهو حضنها.
مالك في نفسه: مش عارف ليه مرتاح معاكي ولا ايه حكايتك بس يلي اعرفه انك ليا.
بقلم ميرا ابوالخير.
....: كانتي بتعملي ايه.
ماهي بتلف بصدمة بتلاقي دعاء باصه بشك.
ماهي بتمثيل الدوخه: كانت بدور علي مالك عشان دايخه و بتوحم يا انطي.
دعاء بقرف: اممم.
ماهي سابتها ومشيت تحت شك دعاء طلعت تطمن علي ضحى لاقت مالك لاول مرة مبتسم و واخدها في حضنه جابت مفشر وغطتهم بس في مشاعر غريبه ناحية ضحي شالت الافكار دي و مشيت.
بقلم ميرا ابوالخير.
في اوضة ماهي.
ماهي بقلق: خايفه لتكون شكت فيا.
المجهول: لا دي غبيه ولو عادي نزحها من طريقنا.
ماهي بخوف: لا انت اتجننت مالك دي زي امه لو حصل ليها حاجه هيكشفنا.
المجهول: المهم الوراق في خزنته.
ماهي: ايوا حطتهم.
المجهول: تمام.
قفل معها و هي نامت.
في صباح يوم جديد.
صحي مالك وبص علي وشها بتامل قام وحطها علي السرير وعمل رياضة وداخل ياخد دوش.
صحيت ابتسمت علي حنانه و رايحه للدولاب لاف ايده علي و*سطها وشم ر*قبتها وبا"سها برقه و هي حست بتشعر'يرة في جس*مها لافها ليه وكان شعره مبلول والمياه بتنزل عليها.
ضحي باحراج: ا ابعد.
مالك حوطها في الدولاب: تؤ انا جوزك.
ضحي وشها احمر: ع ع...
قاطعها ب*ق*بلة رقيقه وهي مصدومه بص عليها و خرج سابها في ذهولها.
نزل مالك راح مكتبه مضي علي الاوراق وهو مبتسم وبيفكر في ضحي ( يخربيتك هتضيع 🤨).
ضحي نزلت و نسيت سلسلتها مش بتقلعها من ر*قبتها ونزلت.
دعاء قاعدة بتتفرج علي الخدم وبتباشر عليهم.
مالك بابتسامة مشرقة: عامله ايه.
دعاء بضحكه خفيفه: اخيرا.
مالك ابتسم فهم قصدها: احم هاخد ضحى و نروح المول نجيب حاجات.
ضحي ابتسمت و مشيوا طلعت دعاء و راحت اوضة مالك وضحي تجيب حاجه من هناك لاقت سلسله مش غريبه عليها بتفتحها بتنصدم صورة اختها 😳😳😳.
دعاء السلسه وقعت من ايديها: ض ضحى ت تبقا م مستحيل .
شخص من وراها لابس لبس خدم: وليه لا.
دعاء بصدمه: م محسن.
محسن بخبث و بيعمر مسد*سه: بم انه السر انكشف ف لازم تمو*تي.
دعاء بخوف: س سر ايه.
ماهي بخبث جات: ضحى هي السر.
دعاء جريت علي الفون: لازن احذر مالك...
شدها محسن: تؤ لسه اللعبة هتحلو.
ماهي جابت حبل و....
بقلم ميرا ابوالخير.
ماشين في الطريق و في عربيات بتوقفهم و تسد الطريق.
مالك بغضب نزل و طلع مسد"سه اتلموا عليه مسكوا.
.....: يا ترا اللعبة عاجبتك.
مالك بصدمة مش قادر يقف علي رجله: ان.....
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية ضحية المالك" اضغط على أسم الرواية