رواية ضحية المالك البارت التاسع 9 والأخير بقلم ميرا ابوالخير
رواية ضحية المالك الفصل التاسع 9 والأخير
.....: يا ترا اللعبه عاجبتك.
مالك بصدمة: انت يا عز.
عز بشر: اومال فاكر مين.
عز شاور لشخص يجيب ضحى: اي رايك مفاجأة مش كده.
اسر بخبث: نورتي يا قلبي.
ضحى بخوف جريت علي مالك وحضنته: م مالك هما عايزين ايه.
عز بكر"ه: اممم عايزين نق*تل مالك و ناخد كل حاجه ملكه حتي انتي.
مالك: ليه كل ده.
عز بغضب: وليه انت في كل العز دا ايلا انا انا تعبان زيي زيك ليه انت كل حاجه حلوة ايلا انا يا مالك انا عشانك قت"لت كتير و من ضمنهم بنت عمك يلي جانبك دي.
مالك بصدمة: بنت عمي مين انت بتقول ايه.
عز بابتسامة: اوبس نسيت اقولك مش دي تبقا غادة يلي انتم قالبين عليها الدنيا امك لما مشيت من القصر قابلت محسن وحبته وساعتها اتفقوا علي د*مار عيالتك و امك يلي اتحر*مت منك قررت تحر*م عمك منصور يلي ما*ت من بنته وتنق*م منه فيها راحت المستشفى كانت انت لسه صغير و محسن اخد البنت وبدلها بع*يل م*يت من هناك مرات عمك مش استح"ملت اتكلت علي الله وعمك ما*ت من زعله عليهم و محسن بقا طمع في الفلوس وساوم ابوك عليها بس ابوك كان فيه جبر*وت كبير محسن خاف منه وهرب بالبنت وبقت بنته عمالها او*سخ معاملة و هربت والقدر رجعها تاني ليك اي رايك بقا في كل ده.
مالك كان واقف هادي اسر: يعيني شكله مصدوم.
مالك قعد يضحك كتير والكل استغرب: دا شكله اتجنن.
عز: رو*ح خدها منه.
اسر رايح ناحية ضحى مسك ايده: لا يا حلو دي تخصني..
وضر*به بوكس وقعه علي الارض.
مالك خبى ضحى وراه: طول عمرك غبي يا عز انت و اسر و ماهي تبقا غبي لو فكرت انه معرفش حاجه عنكم انت ناسي انا مين ولا ايه كل حاجه عملتوها كنت عارف بيها واه صح يلي اتجوظ ماهي مش انا انا بس زو*رت امضة عز عليها.
عز بصدمه: انت بتقول ايه.
مالك غمز لرجا*لة عز نزلوا اسلا*حتهم.
عز واسر مش فاهمين و جت عربيه وفيها ماهي و محسن مرب"وطين و دعاء اعدة بتتفرج وراحت عند ضحى مش فاهمه ومصدومه من يلي حولين منها.
مالك للحراس: جمعهم جنب بعض.
مسكوا اسر وعز و ر*بطوهم و قعدوهم جنب ماهي و محسن.
مالك ببرود وسند علي العربيه: حلوة اللعبة بتاعتكم بس انا عارفها من البدايه وعارف ضحى تبقا مين وكل دا كان تمثيل في تمثيل عشان عيونكم كانت علينا ولا ايه يا رائد.
جاه شخص من وراه: صح يا صحبي.
عز بصدمه: انت عايش.
مالك حضن رائد: اومال اليوم يلي انت بعت اسر لضحى فيه رائد الحارس الشخصي بتاعي معايا خطوة بخطوة و انت اخدته طبعا مكنش له اي ا*ثر من البديه بس حبيت يظهر دلوقتي وكنتوا كلكم تحت ايدي.. بص علي ضحى بحب... كان لازم اعمل كده عشانها وعشان ابعدها عنكوا.. ضحى بصه له بدموع..
ماهي بخوف: ا انا ماهي يا مالك سبني ارجوك.
مالك ببرود: هه بعد ايه يا حلوة لسه البداية.
اسر بيحاول يفك نفسه: هاخدها يعني هاخدها.
مالك ببرود: اهم خدهم يا حضرة الظابط.
محسن لضحى: انا ربيتك متخلهمش ياخدوني هاه.
ضحى راحت عليه وبصت باشمزار: ليه تحر*مني من عايلتي وتعمل معايا كده.
محسن بندم: طماع يا بنتي.
عز قا*طعهم: اوعوووا فك ايده وسحب مسد*سه و ضر*ب طلقه جت علي ضحى... هحر*ق قلبك عليها..
مالك شدها ولافها لحضنه واخدها مكانها...
دعاء و رائد جريوا عليه وهو حا*ضن ضحي.
البوليس اخد الباقي وطلبوا الاسعاف ل مالك وضحى بتعيط: ليههه مالك والنبي متسبانيش.
مالك بالم وتعب: كده مهمتي خلصت.. ومد ايده ولم*س وشها انا ب بحبك بحبك اوي يا ضحى غمض عينه: ماااالللللكككككك.
دعاء بتعيط وائد جاب الاسعاف.
في المستشفى.
الدكتورة: البقاء لله.
ضحى صوتت وداخلت له: م مالك والنبي فوق وحياتي عندك فوق انا سامحتك عشاني لو بتحبني بجد فوق رغم يلي عملته بس حبيتك عشاني بقاااااا فوووووووووققققق لااااااااا متنسبنيش ابوس ايدك كفايه تعبب ياااررررر"ب.
اغمي عليها.
بعد شويه: مالك انت هنا.
مالك بحب: وهفضل هنا معاكي.
ضحى صحيت: مالللكككك.
دعاء بخضه: انتي كويسه يا دكتوره.
ضحى بتقوم وبتشد الغطاه وقعت بين ايد حد.
ضحى بصدمه: م مالك.
مالك سندها بتعب: روحه.
دعاء ورائد بفرح: الحمدلله جهاز القلب اشتغل بعد لما و*قعتي.
مالك حضنها وهي بتعيط وبتترعش: ك كنت هتسبني.
مالك: مقدرش اسيب روحي وابني.
ضحى بذهول: ابنك مين.
مالك بضحك وحط ايده علي بطنها: ابني دا.
ضحي بفرحه: يعني انا.
مالك: اه حامل.
ضحي حضنته: اعااااااا بجد.
مالك قعدها علي السرير: بحبك اووي.
ضحي بحب: وانا ب حبك.
نصيحه من مالك بشخصيته: حب من يحبك واصنع المستحيل لاجله فهو نبض لحياة جديدة.
تمت.. نرشح لك ايضا قراءة رواية طفلة الأدم كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية ضحية المالك" اضغط على أسم الرواية