رواية صغيرة ارهقت رجولتي البارت التاسع 9 بقلم بسملة بدوي
رواية صغيرة ارهقت رجولتي الفصل التاسع 9
محمود بخبث....هي الي اتصلت عليا
صهيب وهو بيبص عليها بشر .....كلامه صح
روز بخوف ....صهيب انا
كلامه صح قالها بصوت عالي هز اركان المكان يا اه يا لا
ااايوه
غمض عيونه بعصبيه وقال بهدوء مخيف ......على فوق
بس
اخلصيييي قولت على فووووووق ياااالاااااا
محمود بغضب ...... لا هتيجي معانا
الجد بهدوء ......اسمعي كلام جوزك يبنتي اطلعي الوقتي
روز جريت بخوف على فوق
صهيب ببرود عكس الي جواه قعد على الكرسي وحط رجل على رجل وقال ...... اي سر الزياره الكريمه
محمود بعصبيه .....اي ما بتفهمش ولا أطرش قولنا جايين ناخدها
صهيب بغضب جحيمي وهو بيمسكه من ياقته بشر .....ده انا الي هاخد روحك يبن ******* ونزل في ضرب
الجد ضرب بعكازه في الأرض بغضب وقال ......اي مافيش احترام ليااااا
صهيب ببرود عكس الي جواه......... انت مش شايف يجدي ال******بيقول اي
الجد بهدوء ....... صهيب روز كانت بتتصل لي الخط قفل فجأه
محمود بخبث ....... كانت بتعيط عايزه تيجي معايا هي قالتلي كده في التلفون
صهيب ضغط على أيده بغل وشر لدرجه تفاصيله ابيضت
صهيب ببرود .....اخرج بكرامتك بدل ما اخرجك من غيرها
محمود بغضب........ مش همشي غير بيها
انت الي جبته لنفسك
صهيب بصوت جمهوووووري ...... عثمااااان ،جه واحد ضخم بطريقه فظيعه ومخيفه وباين عليه الإجرام
صهيب ببرود ......خدوه وروقووووه يالا
محمود بخوف ...... ابعد عني يجدع انت ياخدوا مين
صهيب بشر ......اخر مره هقولها ارجع بره
سامح بخوف على ابنه .......لا احنا هنمشي من غير مشاكل
محمود بخبث شديد....... هرجع تاني يبن المغربي وهتجوزها وهي قالتلي في التليفون انها موافقه بس الصبر ومشا بفرحه وهو شايف صهيب اتعصب اكتر
الجد بغضب ...... ينفع تفهمني اي الي عملته في المسكينه الي فوق ولي كانت منهاره ومرعوبه بالشكل ده وهي بتكلمني
صهيب ببرود ...... اظن دي حاجه تخصنا انا وهي وبعدين دي مراتي اعمل فيها الي عايزه
الجد بغضب وصوت عالي......لاااا ده انت شكلك اتجنننت اوي أنا غلطان اني جوزتهالك انت انسان بارد وعديم المشاعر متستهلهاش
جدي لو سمحت متدخلش اناحرر اعملي اي انا عايزه وهي خلاص بقيت مراتي ملكي اعمل فيها الي عايزه نها كلامه وطلع على فوق
الجد بصلها بحزن وحسره على حفيده الي مش عايز ينسي ولسا عايش في الماضي
طلع بشر لقاها قافله الباب على نفسها
صهيب بعصبيه .......افتحي البااااب
روز من ورا الباب بخوف .....لا انت شكلك متعصب الوقتي
افتحي بقوووولك
فتحت الباب وشكله مش بيبشر بالخير ابدا اما وهي بتترعش من الخوف من شكله
كل ما يمشي خطوه ليها بترجع لورا لحد ما حاضرها عند الباب وقرب منها وقال بصوت زي فحيح الافعي ......... بقا بتتصلي بيه
انا انا اسفه
اسفه ههه ويفيد بايه الاسف في الوقت الغلط
مممش فاهمه
هتفهمي حالا يقطه
قاطعه خبط جامد جدا على الباب
صهيب بصوت عالي وغاضب ......... ميييييين
_انا ساااهر يصهييب افتح
مش فاضي الوقتي امشييي
صهيييب في موضوع مهم جدا
سااااهر غووووري الوقتي
صهيبب حاجه مهمه بقولك
صهيب وهو بيمسح على وشه بعصبيه وقال بخبث ...... جايلك يقطه تاني ونزل
في المكتب
عايز اي ياساهر الموضوع مينفعش يتأجل يعني
عماد المرشدي
ماله الزفت
دخل عمليه امريكا
بتقول ايييييييه نهار ابوهم اسود
ايوه زي ما بقولك كده
صهيب بشر ...... اممم خلاص سيبه جه لقدره امشي انت الوقتي
ساهر ....صهيب عشان خاطري براحه عليها لسا صغيره وبريئه تصرفاتها اصلا زي الطفله بلاش تغيرها ارجوك
_ساهر غووووري من وشي
طلع على فوق وهو ليتوعدلها اول ما طلع وقف على الباب بصدمه وخوف وو..
تكمله الفصل التاسع
صهيب بصدمه وخوف ..... روووز
روز في عالم تاني ماسكه السك*ينه وبتحاور تنت*حر صهيب راح لها بسرعه ورما الس*كينه بغضب على الأرض وقال بصوت جمهوري ....... انتي اتجننتي ايه الي كنتي هتعمليه ده يغبييييييه
روز بصراخ ......ابعد عني أنا لازم اموت ابعد عني بقاااا سيبني اموت سيبني انا معتش قادره استحمل خلاص انا عايزه اروح لماما وبابا العالم ده وحش اوي ابعد سيبني اموت
صهيب حضنها جامد وهي بتحاول تبعده وبتتحرك بعشوائية و تصرخ وبتعيط جامد لحد ما استسلمت لحضنه وقالت بدموع وصوت باكي ...... ا.ب.ع.د معتش قادره استحمل ،انت لي بتعمل فيا كده انا مش بحس بالأمان غير في وجودك لي بتعمل فيا كده انت بقيت وحش اوي لي بتعمل فيا كده حرام عليك اهي اهي انا عايزه ماما اهي اهي وقعدت تتكلم بكلام مش مفهوم لحد ما نامت اشتالها ونيمها جنبه واخدها في حضنه
في نفسه....... عايز اديكي فرصه بس خايف يروز خايف اوي اعيش التجربه تاني انا خايف لزمن يتعاد تاني ، بس انا عايزك جنبي معايا ملكي انا حاسس انك غيرهم ايوه غيرهم خليتي الحجر ده "يقصدك قلبه "يدق لاول مره وليكي ايوه انا بحبك مش عارف امته بس بحبك اوي وحضنها وقعد يعيط على الي حصله وفجأه مسك فونه بسرعه
الو
الو ي ادم انت فين
انا براا البلد عشان موضوع الوريث
الطريقه غلط ي ادم قاطعه ادم خلاص يصهيب الي حصل
امممم عملت اي في الموضوع الي قولتلك عليه
بدور عليها يا صهيب مش لاقيها خالص بس متخافش ي صاحبي مش هرجع غير بيها
صهيب بحب اخوي ...... تسلم يا صاحبي ماخيبتش ظني بيك ابدا
ادم بطيبه........ احنا اكتر من اصحاب يا صهيب احنا اخوات
صهيب بحزن ....... ريماس اختي يا آدم عايزاها وحشتني اوي هي الي بقيالي ماشوفتهاش من يوم ******ما خادتها ومشت عشان تتجوز الكلب ******
ماتخافش يصاحبي مش هرجع غير بيها أضاف بمرح .....اقفل بقا عشان عندي ليله هنا إنما اي صباحي هههه
صهيب بغضب مزيف ...... اقفل ي ***** ينسوان*جي اقفل
ادم بضحك...... هو في احلى من النسوان يعم هقفل بقا
اول ما شافته قامت ريماس....بدموع .....والنبي يبيه انا عايزه ارجع تاني والنبي روحني والله انا مش كده واذا على الفلوس الي دفعتها فيا لجوز امي فاوالله هشتغل جامد وادفعهملك بس والله انا مش زي الي في دماغك
ادم ببرود.....مش كده ازاي يقطه انا جايبك من نايت كلاب
آه بس والله انا مش كده
بت انتي انا مش عايز وجع دماغ انتي مش عارفه انا مين ولا اي، و متخلقتش لسا الي تقف في وشي وتقولي لا فااااااهمه
ف.فاهمه بس عايزه امشي قالتها بنكسار وبتعيط
بت انتي احنا الي هنعيده هنزيده بقولك اي انا دافع فيكي 2مليون جنيه بس تصدقي مش خساره فيكي تستاهليهم بجمالك ده بس هتنكدي هزعلك وزعلي وحش اوي وبعدين انا هبسطك اوي معايا اتفاق ب5مليون جنيه لو وافقتي هديكي الشيك بال5مليون جنيه غير الفيلا والعربيه وهأمنلك مستقبلك هااا قولتي اي
انا مش عايزه حاجه انا عايزه اروح بس
برده بتقولي اروح بصي بقا عشان انتي لسا مشوفتيش الوش التاني ليا خروج من هنا مستحيل الا على موتك فهمتييييي
طب طب اي الاتفاق
ايوه كده تعجبيني الاتفاق بقى هو الوريث
ووريث طب وانا مالي
ادم بوقاحه ....... مالك ازاي اومال انا جايبك لي
يعني اي
يعني الولد هاجيبه منك
انا انا ممش مموافقه وبعدين كده حرام
انا هتجوزك
لا والنبي مش عايزه اتجوز
مش بمزاجك انتي الوقتي ملكي اشتريتك خلاص منه وبعدين فكري في اخوكي متبقيش انانيه ولا عاجبك بهدلته دي لسا شاب صغير يعني وولاد الحرام كتروا اليومين دول في اي وقت هتلاقيه طلعوا عليه شويه رجاله ضرب*وه علقه مو*ت ولا عربيه تخبطه ويبقي قضاء وقدر يعيني لسا شاب صغير
بصت له بدموع وانكسار......انا انا موافقه
ابتسم بغرور ......شاطره يبطتي
شويه ودخل المؤذون
المؤذون .....اين وكيل العروس
دخل جوز امها .......أنا
المؤذون....... اين موكل العريس
واحد منهم .......انا
المأذون........ تمام امضي هنا يبنتي
ريتال بخوف ..... ححاضر ومضت
المؤذون .......اين العريس
ادم ببرود .......انا
امضي يبني ،مضا
"بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير"
جوز امها سعيد بحب مزيف ........ مبروك يحبيتي ولسا هيقرب منها
ادم ببرود .....براااا
خرجوا
اطلعي على فوق اطلع تكوني جاهزه ماشي ي عروسه
بتبصله بخوف
انطقييييييي
مماشي
اسمها حاضر امشييييي
طلعت وقعدت على السرير بتفتكر الي حصل
فلاش باك
دخلت سماح
يالا يبنات اجهزوا
ريماس بخوف ...... انا لا صح
لا وانتي كمان جوز امك الي قايل ومأكد كمان
ثواني ولقيتهم خرجوا كلهم كانوا فرحانين وبيجهزوا ماعدا هي بقيت تعيط بس لحد ما خرجت لقيت شاب طويل اوي وجسد ضخم مليان عضلات بتحاوطه هاله من الهيبه بعيون سوداء جميله بس مخيفه وبارده وبشره قمحيه جميله وشعر حالك السواد حريري لابس بدله سوداء وقاعد خاطط رجل على رجل وبيشرب كاسه ببرود كانت واقفه وراهم وبما أنها قصيره دا ساعدها أنها تشوفه بس هو مايشوفهاش لحد ما وقف وقال بغضب...... اي ده ياسعيد
اي يباشا معجبكش حاجه طب شوفت ريماس ازاي معجبتكش
دموعي نزلت برعب انا وافقه ورا اصلا عشان مايشوفنيش
سعيد شدها من أيدها جامد
ادم ابتسم بخبث وقال ...... انا عايز دي وبعدين قال بجراءه....... دي زي ما هيا ولا حد فتح الكرتونه
سعيد بسرعه ......لا يباشا اول مره دي انا نزلتها مخصوص عشانك
ادم ببرود....... حلو وده الشيك ابو 2مليون يالا يقطه قدامي
_عمو سعيد ما تسيبنيش ارجوك مش عايزه اروح معاه يعموووو
اتجاهلها ومشا
اند فلاش باك
طلع لقيها زي ما هي اتعصب جامد وقال ......مش قولت اطلع تكوني جاهزه اخلصيييي اجهزي
بصتله بخوف وقالت .... ححاضر
دخلت وقعدت تعيط كتير وبعدين قامت اخدت شاور ولبست بجامه ستان سودا وسابت شعرها البني الحريري وخرجت وهي مستسلمه جدا ضعيفه مش قادره تقاوم حتي
اول ما خرجت بصلها بانبهار وصدمه وزهول عشان كانت لابسه طرحه الاول ولبس واسع مش محدد شكلها
قرب منها بتوهان وبيمشي أيده على شعرها برقه وإعجاب وقال انتي ازاي بالجمال ده انتي اسمك اي
ريماس بدموع ......اسمي رريماس ممكن اطلب منك طلب لو لو سمحت ارجوك
ادم رفع حاجبه بخبث......وقال عايزه فلوس هديكي الي عايزاه
لا لا انا انا بس عايزه ششويه وقت بس ارجوك
ادم صعبت عليه وقال ببرود........ ماشي بس مش عشانك عشان مش جايلي مزاج ليكي ومشا بس لفت نظره سلسلتها وقال بصدمه ......انتي جبتي السلسله دي منين
ريماس بخوف وقالت بحب .....دي ما اخويا كان جايبهالي وانا صغيره
اسمه اي
صصصهيب
ادم بصدمه وووو
في الجهه الأخري
صهيب صحا من النوم ملقاش روز جنبه قام بخضه وخوف وقال بصوت عالي.......روز رووووز انتي فين وفجأة ...
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية صغيرة ارهقتني عشقا" اضغط على أسم الرواية