Ads by Google X

رواية وقعت في حب عاجز الفصل التاسع 9 - بقلم ياسوو محمود

الصفحة الرئيسية

رواية وقعت في حب عاجز البارت التاسع 9 بقلم ياسوو محمود

رواية وقعت في حب عاجز كاملة

رواية وقعت في حب عاجز الفصل التاسع 9

مي..... لا ده انت شكلك اتهبلت صح اتجوز مين يلا انت اهبل وبتقوم و بتمشي خطوتين وبتقف وتقوله بكرهك 
ادم وبيمسك شعرها بغضب.... لا بقولك ايه انتي شكلك مش متربيه وانا هربيكي من اول و جديد وهعرفك مين هو ادم الشاذلي 
مي بوجع.... سيب شعري يا حيوان وانا متربيه احسن منك بالف مره وقبل ماتكمل ادم ضربها بالقلم ومسكها من شعراها ورامها بقوه ع السرير وهي بتعيط وبتشهق جامد ومش عارفه حتي تتكلم وفجأه طلع الحزام وفضل يضرب فيها لحد ما اغمي عليها قرب منها وحضنها وقال بدموع: ا انا ايه اللي عملته ده اصحي يا حوريتي انتي  بتاعتي لوحدي ومحدش ليه حق فيكي غيري قومي ونبي والله غصب عني ب بس انا لما شفته قريب منك كده اتعصبت ولما شفت خوفك عليه اتعصبت اكتر انا اسف والله والله انا بحبك 
في الاسفل 

 
داده سناء.... يلهوووي يلهوووووي ده شكله قتلها يا ميرا 
ميرا بخوف..... انا خايفه يكون فعلاً قتلها انتي عارفه ان ادم لما بيتعصب مش بيشوف قدامه 
داده سناء..... طب اطلعي شوفيه يا بنتي كده 
ميرا ...... ب بس انا خايفه 
هدي من الخلف.... خايفه من ايه يا ميرا 
ميرا بتوتر....  م ماما انتي جيتي امتي 
هدي.... لسه واصله في ايه مالك متوتره كده و انتي يا سناء مالك خايفه ليه 
ميرا.... ا اصل يا ماما ادم وحكت اللي حصل 
هدي بشهقه..... يلهوووي دي البت زمانها ماتت تعالو معايا وطلعت هدي و ميرا وسناء ودخلو الاوضه لقيو مي نايمه علي السرير و مغمي عليها و وشها وجسمها مورم من الضرب و ادم بيحاول يفوقها و بيعيط 
هدي بصدمه و عصبيه.... ادم ايه اللي هببته ده و راحت نحيته و زقته و حاولت تفوق مي بس مي مش مستجابه ليها 
هدي بصرامه... سناء تعالي حاولي فوقيها وانتي يا ميرا اتصلي بالدكتور وانت تعاله ورايا(قصدها ادم ) 
في غرفه هدي 

 
ادم بدموع..... ماما انا مكنش قصدي والله وقطع كلامه صفعه قويه علي وجهه 
هدي..... ممكن افهم ايه اللي هببته ده ازاي تعمل فيها كده دي نبضها ضعيف يا ادم البنت ممكن تموت في اي لحظه واتنهدت وقالت تعاله يا ادم و هيا قعدت علي السرير وادم حط راسه علي رجلها 
طال السكوت شويه 
ادم بصوت مسموع:بغير عليها وبحبها 
هدي اترسم علي وجها ابتسامه: عارفه 
ادم: انتم ازاي كده
هدي وبتحرك ايديها في شعره:ازاي كده ايه
ادم: ازاي عارفين كل حاجه 
هدي وبتبوسه من جبينو:يمكن عشان ولادي 
ادم  بابتسامه: انا بحبك 
هدي بضحك:يا بكاش بتحبني انا بردو
ادم بابتسامه وحنان :اعمل ايه يا ماما انا بحبها واللي عملته ده غصب عني 
هدي: يا قلب ماما عاملها كويس كلنا ملاحظين معاملتك معاها الفتره اللي فاتت نظراتك يوم كتب الكتاب و افعالك يوم الفرح معملتك عباره عن صوت عالي و ضرب  
ادم: كان غصب عني 
هدي بعتاب:فوق قبل ما تروح من ايديك 
وبيقاطعهم في اللحظه دي دخول ميرا 
ميرا.... ماما الدكتور وصل 
ادم بغضب..... دكتور ايه اللي يكشف عليها خليه يغور وهاتي دكتوره 
هدي..... ادم وطي صوتك وبعدين مش وقته الكلام ده البنت بتموت جوه 
ادم بهدوء.... انا مش عايز حد يشوفها او يلمسها غيري يا ماما 
هدي بحب..... ادم اهدي يا حبيبي وتعاله نشوفها 
بعد مرور وقت 

 
الدكتور بخوف من نظرات ادم.... انا كده خلصت شغلي يا استاذ ادم و علقت المحاليل للانسه 
ادم بحده.... مدام، مدام ادم الشاذلي 
الدكتور.... اسف حضرتك مكنتش اعرف انها مراتك،  عن اذنك 
ادم.... غور 
هدي و بتكتم ضحكتها علي غيره ابنها..... اطلع بره علشان اغير ليها هدومها و انتي يا ميرا هاتي ليها اي حاجه من عندك تلبسها 
ميرا.... حاضر يا ماما 
ادم.... نعم مين ده اللي هيغير ليها هدومها و يشوف جسمها انتي اكيد بتهزري 
هدي..... اهزر ايه يا ابن الجزمه اسيب انت تغير ليها يعني 
ادم.... وماله دي مراتي 
هدي.... لسه لسه يا ادم دي انت متعرفش هيا بتحبك ولا لا لسه 
عند قمر و رعد 
---—------
رعد لقى منى واقفه وبتبص للسماء
رعد: بخخخ
قمر : اعععععع
رعد: هههههه
قمر : ننننننىىى
رعد: عايز اعترفلك بحاجه 
قمر  : قول 
رعد: انا انا 
قمر : انت اى 
رعد: انا نازل ياسعاد
قمر: ايه
رعد : خلى بالك من الواد
قمر بسخريه: هههههه غلس 
رعد : طاب خدى دى 
قمر : هات 
رعد: هجبلوا الشكلاطه وقوله تاته تاته
قمر: طاب خلى سعاد تنفعك
وزقته ومشيت
رعدمسك أيدها وشدها ليه واتصدمت بصدره وهمس عند ودنها بحبك 
قمر: و انا كمان 
نرجع ل ادم 
----------
ادم.... ماما هيا فاقت ولا لسه 
هدي..... لسه يا ادم لما تفوق هبقي اقولك 
ادم..... هو بابا وعمي لسه مرجعوش من الشغل ليه الساعه 6 دلوقتي 
هدي... اه بباك اتصل وقال ان هما مسفرين شرم علشان عندهم اجتماع مهم و اتصل بيك بس انت الفون بتاعك مغلق 
ادم.... اه فصل شحن طب انا هروح انام شويه لاني تعبان 
هدي.... تمم وانا هدخل اقعد جمب مي 
ادم... اوك تصبحي على خير 
في غرفه ميرا
-----------
ميرا.... يعني ايه المهمه فشلت يعني هيا لسه عايشه ازاي وازاي رعد انقذها 
الشخص..... رعد مش عاجز 
ميراا بصدمه... نعم رعد ازاي مش عاجز 
الشخص.... صدقيني معرفش بس هحاول اخلص عليها قريب 
ميرا..... تمم خلص في اقرب وقت و فلوسك انا هجهزهالك 
الشخص..... تمم يا ميرا 
ميراا وبتكلم نفسها.... صدقيني هقتل و رعد هيكون ليا هو و فلوسه كل حاجه هتكون ليا لوحدي هههههه 
في غرفه مي 
---------
مي بضعف.... شكرا انك قولتي ليه اني لسه مفقتش 
هدي بحب.... مفيش شكر يا حبيبتي انتي ذي بنتي 
مي بدموع.... هو ليه عمل فيا كده 
هدي و بتاخد مي في حضنها.... ادم بيحبك يا مي 
مي بسخريه.... بيحبني هو اللي ذي ده بيحب 
هدي.... ادم طيب بس عصبي و انا اول مره اشوف اللهفه دي في عنيه من سنين 
مي... قصدك ايه يا طنط 
رواية وقعت في حب عاجز الفصل التاسع 9 - بقلم ياسوو محمود
روايات حصرية

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  • Malak photo
    Malak12 مايو 2024 في 5:18 م

    ايه الهبل ده ؟ هي هتحبه غصب يعني معليش بس هو آدم مجنون عمره ما كان الحب بالضرب مستحيل حد يضرب اللي بحبه ، الروايات اللي زي دي هي اللي بتفهم المجتمع انو عادي البت تتضرب وتنهان وتتذل ويجو يبررو افعال الطرف التاني على انها حب وغيرة دا جنون مش اكتر !! ، انا بجد زهجت من الروايات اللي فيها عديمات كرامة زيها

    حذف التعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent