رواية ملك الفهد الفصل العاشر بقلم ملك موسي
رواية ملك الفهد الفصل العاشر
ملك بدموع: اية بابا انت عاوز تجوزني واحد قد جدي دا محصلش عمرك
بابها: دا العندي هتجوزيه غصب عنك ورجلك فوق رقبتك
ملك عيطت ودخلت الأوضة وافتكرت
(فلاش باك)
فهد: ملك خدي دا رقمي وقت متحتاجيني كلميني
ملك: ماشي
فهد: تعالي اوصلك
ملك: تمام
(باك)
ملك بدون مقدمات اتصلت بية فهد الحقني
فهد قلبوا وقع في رجلوا
فهد: ايوا يا ملك فية اية انطقي حصلك حاجة
ملك: فهد الحقني بابا عاوز يجوزني واحد قد جدي
فهد: اية ازاي دا يحصل انا جايلك
ملك: جاي فين الو فهد فهد فهد
فهد خد عربيتوا وراح بيتها وسأل البواب الشقة في الدور الكام وطلع قعد يخبط لحد مافتح والدها
بابها: ايوا نعم
فهد: انا عايز اطلب ايد بنتك وهتدفعلك ياماا
بابا ملك بجشع: طبعا طبعا اتفضل
فهد دخل وقاله: اهلا انا عايز اطلب ايد الانسة ملك وهدفعلك 2مليون
note: فهد عندو شركات ورثها من باباه جنب انو ظابط
بابا ملك: اكيد طبعا اتشرف بيك سنية واحدة ودخل جوا يقول لمامت ملك علشان ملك تجهز نفسها
عند ملك قاعدة بتعيط
دخلت مامتها: ملك جهزي نفسك في واحد برة مع ابوكي جهزي نفسك واطلعي وملك طبعا متعرفش انوا فهد وقامت لبست وهيا بتعيط ومتكلمتش لأن عارفة الكلام مش هجيب فايدة
عند فهد
بعد مااتفقوا على كل حاجة
بابا ملك: ملك يا ملك
دخلت والدموع في عينيها واول ماشافت فهد اتصدمت
ملك دخلت والدموع في عينيها واول مشافت فهد اتصدمت
بابها: تعالي اقعدي يا ملك
ملك قعدت وفي نفسها اكيد هيجوزني شفقة
قطع تفكيرها
بابها: طب اسيبكوا مع بعض
(لا كتر خيرك يا حج ولهي)
ملك بعصبية: انت اية الجابك هنا
فهد بضحك على منظرها: 😂هههه جي اجوزك
ملك بعصبية اكتر: بتضحك على اية وتجوزني لية انشاء الله شفقة اكيد شكرا للمساعدة مش موافقه
فهد: شفقة!! ومين قال انها شفقة
ملك بستغراب: يعني ايه؟
فهد بهمس: يعني بحبك ❤
ملك بشهقة ضحك عليها فهد : بتتحبني
فهد: ايوا
ملك: يعني كلام القولتوا في المستشفى كان حقيقي
فهد: ايوة حقيقي
ملك بتوتر: تمام تمام يعني انت تجوزني طب ازاي فهد انت عندك 23 سنة وانا 16 ملاحظ فرق العمر غير كدة انا مش مقتنعة ازاي تحب معلش يعني طفلة
فهد : انا حبيتك علشان عقلك مش عقل طفلة ولا تفكيرك اطلاقا حبيت فيكي كل حاجه شخصيتك جنانك عنادك ومش فارق معايا العمر البيننا
ملك: يعني بتحبني بجد مش مجرد انك اعجبت فقط
فهد: بحبك ❤
ملك: مش عايزة تنخدع وتقوله بحبك وفي الاخير قلبها يتكسر او تحط ثقة وتلاقي التقة اتكسرت في الحظة دية دخل والد ملك
بابها: يلا نقرأ الفتحة ولا اية
فهد: يلا
ملك: يلا
بعد ما قرأه الفتحة
فهد: عمي معلش انزل انا وملك ومامتها نجيب الشبكة
بابها: طبعا واي حاجة تجيبها هيا تلبسها ومامتها هتيجي معاها
فهد شاف في عيون ملك الحزن لانها كان نفسها تنقي شبكتها
فهد: تمام يا عمي
راحوا جابوا الشبكة
فهد:ملك نقي العايزة
ملك:بس
فهد:مافيش بس انتي تنقي العايزة مش هلبسك حاجة مش عايزها انا
ملك بفرحة: تمام
ونقوا الشبكة ولبسها لملك
فهد:مبروك
ملك:اللة يبارك فيك
بعد ما كل واحد روح بيته واتفقوا ان كتب الكتاب الخميس الجاي وفهد ادة لبابها شيك بمليون1 وقاله لو جيت جنبها لكون اقتلك والمليون التانية بعد كتب الكتاب
ملك روحت رمت نفسها على سرير وقالت: يا ترى المستقبل مخبيلي اية بتنهيدة يارب
بعد شوية كلمها فهد
فهد: الو يا ملك
ملك: الو يا فهد
فهد: اخيرا يا ملك هتكوني ليا
ملك: اخيرا يا فهد ربنا يجعل كل ايامنا حلوة يارب
فهد: يارب يحببتي
ملك: ماشي يا فهد حنام دلوقتي علشان بكرة ننزل نجيب الحاجة
فهد: تمام يا ملك تصبحي على جنة يارب
ملك: انا وانت يارب سلام
فهد: سلام
يتبع الفصل الحادي عشر اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ملك الفهد" اضغط على اسم الرواية