Ads by Google X

رواية سجينة الفهد الفصل الحادي عشر 11 - بقلم هدير بدر

الصفحة الرئيسية

 رواية سجينة الفهد البارت الحادي عشر 11 بقلم هدير بدر

رواية سجينة الفهد كاملة

رواية سجينة الفهد الفصل الحادي عشر 11

ريم فضلت تعيط وجسمها كان بيتر*عش : والله والله وبدأت تاخد نفس انا مش عملت حاجه 
فهد : لا هي بتتبلي عليكي 
ريم : والله ماعملت صدقني 
فهد : مس*كها من شعرها 
ريم بو*جع : ارحمني وحيات ربنا 
فهد : انتي تخرصي خالص زيك زي الخدم من النهارده فاهمه 
ريم : حا حاضر 
هايدي كانت واقفه فرحانه وبتمثل العياط 
احمد : خلاص يابني خد مراتك وشوف جر*حها 
فهد حد*ف ريم وق*عت في الارض 
فهد خد هايدي ودخلوا 
احمد : لي كدا يابنتي 
ريم كانت خايفه منهم وضمت رجليها وفضلت تعيط 
امينه : ابعدي عن هايدي وعن فهد 
ريم بصتلها : حاضر 

احمد وامينه دخلوا وهما زعلانين عليها
فهد دخل مع هايدي 
فهد : معلشي علي اللي حصل هاربطلك دماغك 
هايدي : خير 
فهد ربطلها دماغها ونام 
هايدي ابتسمت بخب*ث وقالت لنفسها : اما خليتك تطلعها من البيت 
تاني يوم 
ريم قامت جري تعمل الفطار وكانت تعبانه علشان ماكملتشي طبعا علاج بطنها وكان ممنوع ليها الحركه 
عملت الاكل وجهزته 
كلهم اتلموا علي السفره 
احمد : اقعدي يابنتي كلى 
ريم لسه هاتقعد 
فهد : اكلك في المطبخ يالا 
ريم بوج*ع : حاضر 
فهد: انا هاروح الشغل علشان محتاجني ضروري 
امينه : ازاى يابني ولسه فرحك كان امبارح 
فهد : معلشي يا أمي لازم امشي 
انتي عارفه شغلي وبالفعل لبس ومشي 
احمد : وانا كمان رايح الشغل 
امينه : تروحوا وترجعوا بالسلامه 
ريم راحت شالت الأطباق 
وكان التعب واضح عليها مسكت بطنها بتع*ب 
امينه دخلت : مالك 
ريم : لا لا مافيش حاجه انا بخلص الشغل اهو والله 
امينه : ماشي لو في حاجه بلغيني 
ريم : حاضر 
امينه دخلت الاوضه 
هايدي طلعت : اعمليلي كوبايه شاي 
ريم : حاضر 
وعملتلها 

هايدي مسكت الكوبايه منها ور*متها علي ايدها 
ريم صو*تت 
هايدي : دي قر*صه ودن ياحلوه 
ريم قعدت في الارض تعيط 
هايدي دخلت: الو ايوا ياحبيبي عامل اي 
*** : الحمدلله ياحبيبتي جوزك لسه عندك 
هايدي : لا راح شغله في داهيه 
*** : طاب حلو اوي وفضلوا يتكلموا 
فهد خلص شغله ورجع 
وريم كانت لسه قاعده في المطبخ تعيط علشان ايدها اتحركت جا*مد 
فهد سمع صوت عي*اط 
لقاها قاعده وايدها محر)وقه 
فهد جري عليها بلهفه : اي عمل في ايدك كدة 
ريم بعياط : لسه هاتقول هايدي حر*قتها افتكرت انه مش هايصدقها 
الميه وقعت علي ايدي 
فهد بصوت عالي : مش تخلى بالك والا انتي لسه صغيره انطقي 
ريم : انا انا اسفه 
هايدي دخلت : اي ياحبيبي مالك زعلان لي 
فهد : مافيش وبعدين بص لريم 
عملتي الغدا 
ريم بخ*وف : اصل اصل 
فهد: انطقي عملتي 
ريم : ل لا 
فهد : امال انتي قاعده في البيت ليييييي برنسيسه 
امه طلعت علي صوته 
امينه: في اي يابني 
فهد : الهانم ماعملتشي غدا 
امينه : ليه يابنتي 
ريم : اصل ايدي اتحر*قت والله 
امينه : طاب خلاص قومي وانا هاعمل 
فهد: هي تعمل ويالا اطلعوا انتو 

وفضل واقف وهي بتعمل 
ريم فضلت تعيط من وج*ع ايدها 
خلصت الغدا 
طلعت حطيت الاكل  ودخلت المطبخ 
خلص اليوم 
تاني يوم 
فهد : انا هاسافر يومين علشان الماموريه 
وبعدين بص لريم 
فهد : مش عايز اي غل*طه منك تمام 
ريم بصيت في الارض 
ومشي 
هايدي استغلت الفرصه ماحدش في البيت 
وراحت ضر*بت ريم 
ريم بعياط : انا عملتلك اي 
هايدي : اخرصي ياز*باله وفضلت تض*ربها 
عايزه تاخدي جوزي مني 
ريم: لا لا ابعدي عني اااااه بطنها بدأت تن*زف 
هايدي سابتها ودخلت الاوضه
ريم فضلت تضغط علي بطنها 
هايدي رنيت علي فهد 
هايدي : الحقني يافهد 
فهد : في اي 
هايدي بكذب : كنت طالعه لاقيت ريم بتسر*ق اوضه مامتك مسك*تها 
عورتني وقالتلى اياكي تقولى لحد 
وبعدين ضر*بتني 
وقامت معو*ره نفسها وقالتلى اما يجي هاقوله انتي اللي عملتي كدا 
فهد اعتذر ورجع البيت .
لقي ريم في الارض وشعرها متق*طع ومض*روبه 
فهد : في اي 
ريم بتعب : ف فهد 
هايدي طلعت وكانت مع*وره نفسها: الحقني يافهد 
فهد جري عليها وهايدي مثلت انها اغمي عليها 
في الوقت دا احمد وامينه دخلوا 
احمد.: في اي 
فهد : ماما بسرعه هاتي ميه 
فوقوا هايدي وهايدي ألفت قصه 
فهد: انتي طلعتي زباله وانا ماكنتيش اعرف بقا 
ريم ماكنتشي بتتكلم من الوجع 
فهد.: تمام وشد*ها من شعرها وحط عليها طرحه 
احمد : استني يابني 
فهد : انا هارجعها لأمها 
امينه كانت ساكته 
فهد ش*د ريم ج*امد وز*قها في العربيه وساق بأسرع سرعه 
فهد : لي لي كد*بتي عليا 
ريم : انت انت رايح فين.
فهد : اخرصي هاوديكي لامك 
ريم بخوف : لا لا هاتمو*تني صدقني انا انا اسفه علي اللي عملته 
فهد : اخررررصي ياريت تم*وتي 
ريم : ابوس ايدك خدني عندك ارم*يني في اي حته بلاش امي 
فهد وصل 
وشد*ها خبط علي الباب ج*امد 
محاسن طلعت: براحه ياللي علي الباب يادي النيله 
فهد حد*ف ريم عليها 
محاسن : ايه جابك تاني يابت 
ريم كانت تعب*انه وفهد ماكنشي حاسس بنفسه 
فهد : بنتك عندك اهي

google-playkhamsatmostaqltradent