رواية طفلتي البريئة البارت الثاني عشر 12 بقلم بسملة بدوي
رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني عشر 12
ليله بخوف: اايوه بس
اسد بنظرات مخيفه......... بس اي ماشي وانت يا يبني ما بتحرمش الض'رب و العلقه بتاعت المره الي فاتت معجبتكش يعني طب تمم اوي انت الي جبته لنفسك يا رحيم
رحيم بسخريه........ هههه ضحكت للاسف وبعدين بنت عمي انا مش همشي من غيرها يا بن الالفى يا ههه حضرت الظابط ولا اوبس نسيت اقولك بح خلاص
اسد ببررد...... مش انت الي تقول فاااهم وانفد بجلدك احسنلك
رحيم اتجاهله ووجه كلامه لليله...... ليله تعالي معايا ياحبيبتي واضاف بخبث...... مامتك يا ليله هاريه نفسها عياط عشانك وانا وَعدها اني ارجعك معايا
ليله بلهفه....... ماما حبيبتي تعبت انا انا هاجي معاك
تميم بعييط........ لا يماما لااااا باابااا متخليييش مااامااا تروووح معااااه يبااابا انا عاااايزها معاياااا على طول وقعد يعيط بصوت عاااالي
بقلمي بسمله بدوي
اسد بعصبيه........ يبن الشافعي بقولك لٱخر مره امشي احسنلك انا ماااسك اعصابي عندك امشي
رحيم بمكر......... حاضر انا همشي انا كده عملك الي عليا وقولتلك يا ليله وانتي هتشتالي ذنبها وابوكي الي هو عمي سامي هايخدها ويسافر برااا وهي مش راضيه تسافر عشان تعمل العمليه من غير ما تشوفك واول ما اتصلتي امبارح واضاف بخبث شديد بليل عشان اجي ٱخدك جتلك بسرعه انا كده عملت الي عليا وابتسم بشر ومشا
اسد ضعط على ايده جامد بكل عصبيه
ليله بسرعه...... انا انا هاجي معاك
رحيم لسا هيتكلم قاطعه اسد وهو بيقول بصوت هادي اوي بس بيخوف........ ليله اقعدي مكانم وانت يا رحيم امشي ودي اخر فرصه ليك
رحيم بغضب........ انت هتغصبها تقعد يعني
اسد بنفس نبره صوته الهاديه..... انا جوزها وحررر اعمل فيها الي انا عااايزه
رحيم بصله بحق'د وكر'ه شديد ومشا وهو بيتوعدله
اسد راح قعد على الكرسي بكل هدوء وطلع سيجاره يشربها وحاطط رجل على رجل وبيبص في نقطه وهميه طلع فونه وقال بنفس نبرته الي بتخوف........ قاسم اجمعلي كل الرجاله الي برا في المخزن وظبطهم لحد ما اجيلهم عشان اعرفهم يدخلوا اي حد كده من غير اذنبي وقفل السكه
تميم وهو في حضن ليله بيتكلم بعييط....... كده ياماما.... شهقه..... كنتي عايزه..... شهقه تسيبيني...... شهقه...... تاني...... ليه..... انا...... شهقه..... بحبك اوي
ليله بدموع........ يا حبيبي بتعيط ليه بس متعيطش وانا والله بحبك اوي بس نفسي اشوف مامتي
تميم سكت ومسح دموعه بكم تيشرته ببراءه وقال....... انت عندك ماما يبقي هي تيتا وقال بفرحه شديده: هيييااااي انا عندي تيتا كمان طب يالا يالا نروح لها
ليله بصلته بحب..... حاضر وبتبص ناحيه اسد الي قاعد بنفس وضعه ولسا بيشرب سجاير
ليله بصوت مرتجف وضعيف...... ااسد
مفيش رد بقلمي بسمله بدوي
ااسد
اسد بنفس ريأكشن وشه ووضعه....... تميم على اوضتك
تميم على وشك العياط........ يبابا
اسد بهدوء....... يالا اسمع الكلام عشان نخرج كلنا واوريك تيتا مش انت عايز تشوف تيتا
تميم بفرحه...... ايوه جدا حاضر هسمع الكلام وكده هنخرج كلنا لتيتا
اسد بابتسامه لم تصل لعينه هز راسه
تميم جرى على برا بفرحه
ليله بفرحه جريت حضنته....... بجد يا اسد هتخليني اشوف ماما
اسد شدها من حضنه بكل برود وفجأه جاله فون واول ما شاف الاسم فتح بسرعه....... الو معاليك
_**********
اسد بجمود.......... البقاء والدوام لله وحده معاليك
_**************
اسد بنفس النبره............ الحمدلله حضرتك
_************
اسد بنرفزه وعصبيه شديده............ يعني اي معاااليك
_*************
اسد مسك الفون ورزعه في الحيطه جامد لدجه اتكس'ر مليون قطعه
يااااااااعنيي ايييي ياااخد مكااااااني يعنييييي ايييييي
ليله انكمشت في نفسها بخوف من شكله
اسد بشر/..........
ليله بدموع........ انت اكيد بتهزر
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية طفلتي البريئة" اضغط على أسم الرواية