Ads by Google X

رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الفصل الثاني عشر والأخير 12 بقلم مي محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الفصل الثاني عشر والأخير بقلم مي محمد

رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الفصل الثاني عشر والأخير 

بص اسر ع مصدر الصوت.. لميس 
لميس ... امممم لميس يااسر 
( لميس هي ال كانت بتبلغ اسر بخطط رحمه ويوم ماراحو الفندق هي ال قالت ل اسر علي خطة حادثة رحمة ليهم وكانت بتبلغه ب كل حاجه حتي خيانت يوسف وتفاقه معاها بس يوسف مكانش عايز يقتل اسر كان عاوز ورد ليه وبس ولما عرف بخطت رحمة 
اتراجع ومكملش معاها)
اسر... انا مش عارف اقولك اي
لميس... ولا حاجه يااسر المهم دلوقتي انك كويس
رامز واقف ومتعصب ...😓🤬
ورد بغيرة ع اسرهاا... خلاص يا ابيه بقي انا تعبانه وعايزه انام 
اسر ... طيب ياروحي اطلعي نامي 
ورد بكسوف ... مهو م مش بعرف اناام ل لوحدي ي ابيه 
ابتسم اسر وعرف انها تغار عليه بشدة حضنهاا بتملك 
طيب ثواني 🤏 
راح بتجااه رامز ولميس ... البيت بيتكم وانا هنيم ورد واجي يارامز 
رامز بيمسح دموعه... ماشي م مستنيك
طلع اسر فوق ب ورد نيمها ع السرير وخدهااا ف حضنه 
وبتدا يعيط 
ورد بخضة ... اسر انت كويس
اسر كان حاضنها وبيعيط لان مش بيحب يعيط ولا يضعف قدام حد غير وردته🌹وبس
اسر بعياط..تعبان اوووي ياورد ا انا م مش مصدق ال حصل والله 
ي يوسف اتخطف مننااا بسرعة
ورد كانت حضناه بتملك وسيباه يتكلم براحتو وبتملس ع شعره 
اسر ببكاء.. ا انا مسامحه والله م مش زعلان منه وبتدا يتألم 
ورد بخوف عليه.. اهدا يااسر خلاص ه هو ف مكان احسن دلوقتي والله اهدا
اسر حضنهاا وقال .. عايز اناام
ورد حضنته اوي ... نامي ياروحي 
وبتملس ع شعره لحد ما نام وهي ابتسمت ونامت 😍
ف الاسفل عند رامز ٭ 
لميس شايفه رامز بيعيط ويتلوه من شدة الألام مقدرش تستحمل كده قربت منه 
رام
قبل ان تكمل جملتهاا كان رامز حاضنها بتملك 
ت تعبان اووي يالميس ا انا السبب اناا وفضل يعيط 
وهي بتحاول تحتويه 
لميس.. اهدي طيب وبعدين هو ف مكاان احسن والله خلاص ونبي 
رامز بعياط... لااا انا السبب 
ذادت من احضانه اهدا يا حبيبي 
وبتفتكر سبب انفصالهم 
فلاش★
لميس... يعني اي ه هتسبني 
رامز... غصب عني شغلي طلب مني كده
لميس... وانا فين 
رامز... فقلبي 
لميس... سافر براحتك
رامز بعصبية... يعني اي براحتي
لميس... يعني براحتك يارامز
انت حر 
من دون اي مقدمات قرب ومسكهاا من شعرهاا وطبع قبلة عنف ع شفت"يهاا 
رامز هو وبينهج... انتي عارفة اني ظابط وشغلي طلب مني اسافر برا 
لميس بكسوف... سافر وملكش دعوة بي 
وسابته ومشيت 
ومن يومها بتوهم نفسها انها بتحب اسر من شوقهاا ل رامز
بااااااااااااااااااك *
رامز نام ف حضن لميس بعدت عنه براحة عشان ميصحااش ونامت هي الاخرا قصاده ع الكنبه """' 
★ بعد شهرين ★
ف الصباااااااااااح ★★........
اسر فاق وبتسم لما شاف ورد ف حضنه
وراح يقوم
ورد... لااا خليك عاوزه انام 
اسر بابتسامه ... وردتي كفايه نوم انهردا فرحناا 
ورد قامت بخضة ... فستانييي 
يالهوووووي 
اسر بغمزه ... يالهوي انا علي القمر 
ورد بكسوف... بس ياض عيب كده احم وبعدين خلي شوية رومانسية للبلليل اسر هو وقايم... وحاوط خصرهاا... هموت انا والله منك ومن ام دللعك دا
ورد بخوف... بعيد الشر عليك ياااقلب ورد 
اسر... احم بقولك اي متيجي نعم بروفر قبل الفرح وغمزلها😉
ورد...اوعااا ياااض كده انت فاكرني اي 
اسر... بوسه طيب
ورد... لا لاا خليهاا بليل 
اسر بغمز... بليل هيكون ف حاجات تاني 
ورد هي وبتجري... ياقليل الادب
اسر... ف سره... اناااا والله لوريكي ماشي 
عند رامز
بيحاول يصالح لميس عشان يرجعو لبعض فهو حبيبهاا وهي ترفض مشاعره وتكابر رغم حبهاا لهو 
لميس... ابعد عاوزه اعدي 
رامز.. بحبك 
لميس... لو سمحت عاوزه امشي 
رامز بأبتسامه... وحشتيني
لميس بابتسامه... انت مش عندك دم ابعد بقول مش عايزه اسمع حاجه
رامز... بحبكك
لميس...انت علقت كده يعني
رامز...وحشتيني
لميس... انت ال بعت عني يارامز مش انا
رامز ... وانتي عارفة انو غصب عني عشان ازفت الشغل وعارفة كماان .. وهو بيقترب منها ... اني بتنيل علي عيني بحبك
لميس...اوعااا طيب
رامز... هتتجوزيني
لميس بضحك...بطل جنان وبعد بقي
رامز هو وبيقرب اكتر... هه هتتجوزيني ولا اي نظام امك
لميس بزعيق... انت قليل ا
قاطعه بقبلة يعبر بهاا عن حبه لهااا وبتعد عنها لتاخذ نفسهاا
..وقاال هو وبينهج... هتتجوزيني ولا اكمل وغمزلها..😉
لميس بكسوف... احم ال تشوفه يا سي رامز
رامز بضحك...ههههههه اموت انااا ف حنيتك دي 
لميس...بحبك يارامز
رامز... منااا عارف 
لميس ...بطل رخامه وقولي بحبك 
رامز... بحببببك وبموت فامك والله ههههههههههه وشالهااا 
* وقررو انهم يعملو فرحهم مع اسر ورد وحجزو ف اكبر فندق والعرايس ف السنتر خلصو واشباب تحت مستنينهم 
وبعد شوية دخل اسر عند ورد وكانت بتعيط بعد كل ال حصل بقو لبعض ومع بعض بكل العشق ال جواهم 
وتقدم اسر لياخذ عروسته وردت عمره الذي انبتهاا بيده 
قرب وحضنها بتملك دفن راسه ف حضنها وقال بحب... الحمدلله بقيتي ملكي وحلالي ولياااااا وبس 
ورد بابتسامه... بحبك
اسر هو وبيضحك.. وانا كماان بحبك ياوردتي وغمزلها😉
وبعد شوية تقدم رامز لياخذ عروسته 
قرب وباس جبينهاا وقال.. خلاص بقيتي بتعتي ومحدش هياخدك مني 
لميس بابتسامه... بحبك يارامز
رامز..هو وبيقبل يدهاا.. وانا بحبك ياروح رامز 
وحضنهاا وللف بيهااا 
وكل واحد اخد مراته عشان يرقصو slow 
★ اسر و ورد ★
كان بيرقصوو وكل شوية يهمسلها بكلمات الغزل والحب 
( ساكن وياً الروح يانبض القلب ياغالي والله طالعليِِ يامجنون وياً العاشقً )
وبعدين شالهاا وسط تصفيق الشباب والحاضرين وقال بصوت عاالي .. بحبك ياوردتي
ورد بكسوف دفنت رأسهاا ف حضن اسر وهو مبسوط اوي انه وصل لقلب ورد ❤
ناجي للعصافير 🦜
رامز قرب من لميس بكل حب مسكها من وسطها وفضلو يرقصو مع بعض 🌹
وبعدين كل واحد اخد عروسته للبيت 
رامز دخل البيت شايل لميس بكل رومانسيه... الليلة بقي هنشهيص 
لميس بكسوف... رامز ههههه
رامز.. والله مش وقت كسوف خاالص 
لميس.. ابعد طيب ثواني كده
رامز... ههههه دا عند امك تعالي يابت دنا مستني بقالي سنين تعاالي 
وقرب وباسهاا بعمق وهي تبادله وبعدين شالهااا وذهب بها الي عالمهم الخاص 
عند اسر و ورد ❤🌹
اسر شال ورد ودخل بيها اوضة انوم 
اسر بفرحة.. مش مصدق انو خلاص بقينااا لبعض ههههه والله ممصدق ياوردتي
ورد بابتسامه... ولا انا بس طلاما معااك لازم اصدق 
وقربت وطبعت قبلة ع شفتيه 
واسر مصدوق قرب منها وقلع الجاكيت وقال .. خايفه
ورد بكسوف.. عمري مخاف منك 
وقرب يقبلها بكل رقة وهي تبادله بكل حب وعشق وذهب بهاا الي عالمهم الخااص ☘
( بعد خمس سنوات )👌✍️
بابي بابي اسل هات بوثه 
اسر هو وبيشيلها .. تعالي ياروح بابا
سيف ... بابا عيب 
اسر... تعاال يابابا انت كمان هنااا هبوسك
روح ( سنة).. لا لوح بث 
سيف( ثلاث سنوات)... بس مث ليكي دعوه
روح بتعيط وبتروح عند ورد امها... تعلي ثوفي ثيف ياود
سيف... بث ياروح
ورد... بس بقي يا سيف سيب اختك فحالها 
روح طلعت لسانها وجريت ع حضن اسر
اسر... حبيبتي روح اسر يالناس
ورد بغضب ... لا والله روح اسر امال وردت اسر راحت فين
اسر ... قلبي لسه بيغير برضه
ورد قامت وجات تمشي... اوعاا انا ماشيه وطلقني هه
اسر بضحك... هههههه بطلي جنان يابت 
وقاام وطبع قبلة ع شفتيهاا وهي تبادله بشغف قاطعهم صوت روحهم 
روح بغضب طفولي... عيب يا اسل تده وحطت ايدها ف وسطها 
ورد بكسوف جريت ع جوا واسر قرب من روحه وشالها
... بقي كده يااوزعه 
روح... مث اوزع اني يا اسل 
اسر... ههههههه يالهوي ع ام لللسان العسل داا بمووت فيه
روح حضنته بكل حب وطفولة
( سيف -و روح +ولاد اسر ورد )
********
ومن االجهة الاخرا 
لميس بغضب.. تعالي هنا يابت انتي انا تعبت منك والله
حور( سنه)... لا مث هازي هه وطلعت لسانه وفضلت تجري ولميس وراهااا وبعدين قعدت وفضلت تعيط 
اهئ اهئ
حور رجعت عند مامتها ... خلاث خلاث يا ميس 
لميس مسكت فيهاا .. مسكتك يام للسان انتي بقي كده تعملي فيااا 
حور.. اثف مامي وحضنتهاا 
لميس ... قلبي يالناس
جا صوت من وراهم 
بقي كل الاحضان دي من غيري 
حور... بابي وجريت عليه 
حضنها رامز بكل حب أبوي 
لميس... حبيبي الحمدلله ع سلامتك قامت حضنته ودخلت المطبخ
رامز... اماال فين سخر يا لميس
لميس من جوه... نايم ياروحي اصل تعبان شوية
رامز انتفض من مكانه ودخل يطمن ع ابنه
رامز.. انت كويس يابابا
سخر( ثلاث سنوات).. اااه الحمدلله كويث
رامز... امال نايم ليه
سخر بديق..اصل روح مش بترد علياا ومخصماني 
رامز.. هو دا ال مدايق ابن رامز باشا هههههههه 
سخر.. اااه مدايق اوي
اصلها وحثتني اوي اوي
رامز.. من دلوقتي ياض طالع لبوك هههههههه😉
يلا قوم اللبس هوديگ ليها يامعلم 
سخر بفرحه... بجد يابابا هههههه
رامز.. ا ههههههه بجد..ياروح بابا
حور و سخر ولااد رامز ولميس
********
ذهب رامز ولميس الي بيت روح السخر هذه البنت التي سربت عقل وقلب السخر واطلق عليهاا روح السخر *
من حبه بهااا لنرا "
ورد بابتسامه.. اهلا اهلا اتفضلوو ايه المفاجئه العسل دي
لميس هي وبتحضنها... عامله ياورده وحشاني والله
ورد..انتي اكتر ادخلي تعالو
قاطعهم سخر بتسأو
طنط هو فين لوح 
ورد بابتسامه... امممم جوه ادخل الها 
سخر دخل عند روح ال كانت بتلعب 
وطبعا اسر مع رامز بيتكلمو بخصوص الشغل 
ولميس ورد نفس الحاجه
سيف اول مشاف حور اتقدم عنديهاا وساب روح مع سخر 
سيف... وحثتيني ياحول
حور بضحك طفولي.. ونت يا ثيف وحثني وفضلت تضحك 
سيف قرب ورجع شعرها لورا وقال.. انا هجوزك لما اكبل 
حور .. حبس فستان اني 
سيف مسكها وقعدها ع حجرو.. اه ونا هلبس بدله وهلقص ههههههه 
سيف بضحك...انتي بتحبيني يا حول 
حور... اه حبك كتيل يا ثيف 
وحضنتها بحب طفولي 
عند سخر وروح *
روح.. هات بوثه يا سخل 
سخر بضحك... لااا المرة ال عدت عولتيني ( عورتيني)
روح بتعيط.. يعني لوح مث هبوثك تاني
سخر اول مشاف دموعها قرب منها.. لا لاا خلاث هبوثك اهاا
وقرب وطبع قبلة خدهاا ابتسمت وحضنته وقالت .. هدوزك اني لما اكبل يا سخل 
سخر بضحك... ههههههه وخدك سهر عثل يالوح هههههه 


تمت الجزء الاول لقراء الفصل الاول من الجزء الثاني اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent