رواية بلطجي أحب معاقة الفصل الثالث عشر بقلم صباح عبدالله
رواية بلطجي أحب معاقة الفصل الثالث عشر
بعد تالت اسابيع
أدهم بيكلام ريم في التلفون والله ماشي ياريم مش فضل غير اسبوع واحد وهعرفك ازاي تعندي فيها
ريم بعند والله هو ده اللي عندي لو مش عجبك طلقني
أدهم ههههه مش لم اتجوزك لأول ابق اطلقك
ريم يعنى اي انت ناوي تط*لقني بعد مانتجوز
ادهم صبر أيوب يارب😥 هو انا اي اللي عملتو في نفسى ده يارب علشان احب واحدة مج*نونة🤯 هو انا يابت المجن*ونه لو عايز اطل*قكك هاتجوزك ليه🤨 اهدي كدا وماتخفش انتي في قلبي وعقلي قبل عيني😉♥️
ريم بفرحه بجد يادهم😳♥️
ادهم بجد والله ياقلب أدهم لو مش مصدقة اجي واثبتلك😁🥰 ولوح الخشب لسه موجود اهو خطوه واحدة هكون عندك وكدا كدا احنا كاتبين كاتب الكتاب يعني مافيش حاجة حران😌❤️
ريم بغض*ب😡 َوالله انت واحد قل*يل لا*دب والحق عليا علشان بتكلام مع واحد زايك 😠 وقفلت التلفون وانا قلبي هايقف من الفرحه انا اها يتظاهر قدام أدهم اني بضيق من معكستوا بس بصراحة قلبي بيكون هايطري من الفرحه انا مش مصدقة بعد العذاب ده كل اخيرا ربنا هايكتب لي السعادة وبدموع🥺 يارب ماتحرمنيش من شخص أصبح سر سعادتي😊ربنا يخليك ليا ومانحرمش منك أبداً يادهم ياحبيب قلبي وتوام روحي ❤️ يالي أصبح انت سبب ضحكتي 😌 بكل فخر انا بحبك 🤟
بره الغرفة
عمر بكراهيه ماشي ياريم بتحبي حتيت البلطجي ده وانا اللي بقا لي اربع سنين بحبك وانتي كل مره ترفضيني ماشي انا هاركي انا هاعمل فيكي اي الظاهر كدا ان انا لازم انفذ اللي في دماغي
سحر بغيظ اي ياقلب امك واقف عندك تعمل اي
عمر بغضب اوووووووف انا مش ناقص ويجي سايبها وماشي
تاني يوم
زينب عملت اي يادهم كلامت طبخ والراجل بتاع النور ولا لسه
أدهم ايو ياست الكل كل حاجه جاهزها بس لسه حاجات صغيرة في الشقة خليل يوم أو اتنين بكتر هتكون جاهزه
صالح يابني كان فيها اي لو صبرت شهر كمان بدل مانت زانق نفسك كدا
أدهم اي ياحاج عايز افرح الله
زينب ربنا يفرح قلبك يابني وجبر خاطرك وجعل لك كل خطوه سلامه يادهم يابن طني
صالح اللهم ماامين يارب العالمين
أدهم يحب على ايد أمه ربنا يخليكي ليا يارب ومتحرمش منك أبداً ياست الكل ولا من دعوتك الحلوه دي يلا بقاا انا هطلع الشقه اشوف الشغل ماشي ازي وانزل الشغل سلام عليكم
صالح وزينب وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
زينب بقولك ايه ياحاج انا هنزل مع ام ريم وريم علشان نجيب الحاجات اللي ناقصة ونشوف الفستان
صالح ماشي يازينب ربنا يباركلك فيكي دي الست حنان مهم كان لسه ماشداتش حاله يرضو
زينب اها والله 😟 ياخويا علشان كده انا مش بسبها تنزل مشوار لوحده دي طيبه قوي والله وبقت عندي اكتر من اخت
صالح ربنا يدوم المحبه يلا بقاا انا هنزل افتح المحال وهشوف رضا عايزه حاجه
زينب عايزة سلامتك ياحاج
هاله استني يابابا
صالح نعم ياهاله
هاله المستر بتاع العربي عايز حق الشعر ده
صالح مش لسة وخده له فلوس ياهاله
هاله ماهو يابابا كان حق الشهر اللي عاده
صالح يابنتي ده انتي لسه ماكملتيش شهر
هاله لا والله يابابا ده انا اخد شهر وذياده بس حضرتك اللي نسى
صالح حاضر ياهاله اصبري على اخر النهار وان شاء الله الفلوس هتكون عندك حلو كدا
هاله تبوس ايوه ربنا يخليك ليا يااحلها بابا في الدنيا
صالح ويخليكي ليا ياقلب بابا يلا بقاا عايزه حاجه تانيه ياستي قبل مانزل
هاله عايزها سلامتك يابابا
صالح الله يسلمك يا حبيبت قلبي يلا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
هاله وزينب وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
في شقة رضا
حنان يقولك اي يارضا انا نزله انا وريم وأم أدهم علشان نشوف الفستان ونجيب الحاجات اللي نقصه وتبص على سحر لو عايزة تجي معنا يام عمر تعالى.
سحر بخبث معليش ياحبيبتي والله كان على عيني بس زاي مانتي شايفه رجلي وجعني مش بقدر امشي عليها كتير
ريم من غير واعي والله احسن
سحر اي ياريم بتقولي اي
ريم لا أبداً ولاحاجة بس بقول الف سلامه علي حضرتك 😥
حنان طيب اي رايك يارضا
رضا بس انتي لسه تعبانه ياحنان انتي ماشفتيش حصل لك اي من المشوار اللي عاده
حنان سبها على الله يارضا وبعدين لو مش انا اللي نزلت وجبت حاجة بنتي مين هايجي رضا يبص على سحر ربنا يدكي الصحة والعافية ومش يحوقك لحد خلاص ماشي خدي بالك من نفسك
حنان حاضر وتبص على ريم يلا ياريم علشان مانخليش حماتك تستنى اكتر من كدة
ريم يلا ياماما انا جاهزه
عمر جه الوقت المناسب ال انفذ في
وبعد وقت
أدهم قاعد التلفون بيران
المتصل تعالى الشقه بتاعت عمك رضا
ادهم مين وخير في حاجه
المتصل عمك رضا تعيش انت
أدهم صدمه انت بقول اي الو الو انت مين وعمي رضا مالو الو بس كان التلفون قفل من الصدمه انا واقف زاي المج*نون* مش عارف اعمل اي ولا اروح فين وخد بعضي وجريت على الشقه ودموعي على وشي ولم وصلت واقفت قدام الباب وحسس أن قلبي هايقف وبفتح الباب لاقيتو مفتوح وبين مافيش حد دخلت عمي رضا ريم في حد هنا خالتي حنان في حد وانا ماشي وبدور في الشقة اتكعبلت في حاجه ببص تحت راجلي اتصدمت من اللي انا شوفت وركعت على رجلي عمي رضا مالك بس كان عمي رضا غر*قان في د*م وحد ضرا*بو بسك*ينه في قلبو ومن خوفي مسكت الس*كينة وطلعته من قلب عمي رضا ولس هاشيلو من علي لارض حد دخل الشقه
سحر وعمر يدخلو يلاقو أدهم ماسك الس*كينة وهدوم كلها د*م ورضا ما*رمى على لارض
سحر بصوت عالي يالههههوي انت قت*لت رضا
عمر انت قت*لت عمي انا هقتلك
وفي الحظه دي يدخل ريم وحنان وزينب
حنان بخوف في اي يام عمر بتصوتي ليه كدا
سحر بدموع تمسايح البلطجي قت*ل رضا
الكل في حالة من الزهول
ريم بصدمه انتي بتخر*في بتقولي اي وفين بابا
عمر ابوكي ما*ت ياريم عريسك قت*لو
أدهم خوفت ومش عارف اعمل ايه او اقول اي انتي بتقولي اي ياض انت لا انا ماقت*لتش عمي رضا هو انا وبصت على نفسي لاقيت هدومي كلها د*م والس*كينه في أيدي ومن الخوف رمي*ت السك*ينة على لارض والله انا ماقت*لتوا هو في حد اتصال بي قال انا عمي رضا تعيش انت ولم وصلت زاي مانتو شايفين بس انا مستحيل اق*تل والله ومين عمي رضا الراجل اللي انا بعتبرو ابويا التاني طيب هق*تلو ليه صدقيني ياريم
حنان تبص على رضا اللي مار*مي على لارض وتبص على أدهم اللي هدوم كلها د*م والس*كينه اللي هو رمه على لارض وتجي وقعها على لارض
زينب بدموع ام ريم
ريم 😭 بدموع بابا لاء بابا قوام وبصوت عالي بابا لاء بابا
سحر اهدي ياحبيبتي ربنا يانت*قم من اللي قت*لو
عمر يمسك أدهم ويفضل يض*رب في انطق قت*لت عمي ليه
زينب يالههههوي انت بتقول ايه يابني أدهم مالو ومال اللي حصل
سحر بصوت عالي ايوه عاملين فيه الناس الطا*هره والشريفه ابنك قت*ل ابو ريم ابنك رضا اخوي احنا دخلنا لإقنا* ماسك الس*كينة وبيقول انو لازم يكتب له كل حاجه باسموا ولم رضا رفض قت*لو بكل وحش*ي هو قت*ل انتم وابنك عرفتو أن رضا غني َما اغني اللي الله ولم لق*يتوا غلبان وعلى نياتو قولتو نضحك عليا بكلمتين وفي الاخر قت*لتو لم عرف وشكم الحقيق ورفض يكمل الفرح يامتوحشين شوفي ياريم انا عارفه انك مش هاتصدقيني شوفي بعنك
ريم تخد التلفون من سحر وبصدمه من اللي هي شفاتو هي شافت أدهم وهو ماسك السك*ينة وبيطلعه من قلب رضا ريم ترمي التلفون على لارض وبصوت عالي لاء
أدهم بصدمه من كلام سحر انتي بتقولي اي ياوليه انتى ريم ماتصدقهاش انا والله ماقت*لتوا ولا اعرف هي بتتكلم على اي
ريم بغضب وتض*راب أدهم بالق*لم وبدموع انت قت*لت بابا ياحق*ير ياسا*فل وتفضل تض*رب في انا بكر*هك
أدهم بصدمه ريم انتي بتقولي اي يا*بت هو انا هاق*تل ابوكي ليه َوبدموع انتي مصدقه ان انا ممكن اق*تل ياريم
ريم بغضب تض*رب أدهم بالق*لم وماصدقش ليه اها ماصدقش ليه مانت بلط*جي تعمل اي حاجه انا هقت*لك وتمسك السك*ينه انا هقت*لك؟؟
يتبع الفصل الرابع عشر اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية بلطجي أحب معاقة" اضغط على اسم الرواية