رواية احببت تلك السمراء البارت الخامس عشر 15 بقلم حورية مصطفى
رواية احببت تلك السمراء الفصل الخامس عشر 15
ساره بصدمه: يوسف كان هيعمل كده في صاحب عمره..
فرح بحزن: ايووه..
ساره:- ربنا يهديه يارب ده شكله عقله ضا*رب علي الاخر..
فرح: امين يارب..
ساره بتغير الموضوع: ايه رايك نروح المول وبلاش محاضرات احنا اصلا مش نافعين..
فرح بضحك: معاكي حق يلا قومي..
في المول..♡
ساره:- ايه رايك في الدريس ده..
فرح:- حلو اوووي وتفاصيله بسيطه.. تعالي نشتريه انا وانتي نفس اللون واخد لميرنا هي كمان زينا..
ساره بحب:-اشطاا..
وفعلا اشتروا الدريسات بالمسلتزمات بتاعته.. وبعدين روحوا
في منزل فرح..♡
ميرنا بخجل: احترم نفسك يا حمزه عشان مقولش ل بابا..
حمزه بحب: طيب انا غلطت في ايه بقولك وحشتيني..
فرح بتدخل: خلاص يا روميو عرفنا انها وحشتك بلاس محن كلا*ب بالله عشان المراره مش ناقصه..
ميرنا بخجل: انتي جيتي امته يا فرح..
فرح ببرود: من اول وحشتيني..
حمزه بغيظ: واحد ومراته ببتدخلي ليه..
فرح بردح: ما انتوا مش لوحدكوا يا عسل افرض بابا اللي كان دخل..
حمزه ببرود: عادي.. مراتي..
فرح بصت بقر*ف وسبتهم ومشيت..
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في فيلا البحيري..♡
احمد بحب: عامل ايه في الشغل يا يوسف..
يوسف بارهاق: الحمدلله يـ بابا كل حاجه ماشيه كويس و زي ما احنا عايزين..
احمد بحب: طيب قووم عشان ناكل انا مستنيك بقالي ساعه..
يوسف بمرح : يلا انا همو*ت من الجوع كلا*ب بطني بتهوهو..
احمدبضحك: ههههه يلا قوم زمان الاكل برد..
وهما علي الاكل... ♡
_خيااااااانه صحابي وابوه بيخونو العشره وبياكلوا من غيري..
احمد بضحك:- جيت امته من الصعيد..
براء بضحك: ما هو الاهتمام مبيطلبش لو كنت اهمك كنت عرفت لوحدك يا حماده..
احمد بجديه مصطنعه: ولد احترم نفسك انا قد والدك..
براء بمرح: بالله انت مش ظاهر عليك سن ده انت شكلك بيقول انك اصغر مني يا جدع..
يوسف بضحك: اقعد عشان تاكل..
براء: طيب
احمد:- ربنا يهديك يابني..
براء بضحك:- اه ادعيلي اليومين دول ربنا يوفقني في الشقط مش عارف اشقط ولا بنت من ساعه لما روحت الصعيد..
احمد:-صبرني يارب..
يوسف بهدوء: كل يلا عشان تقوم تغو*ر..
براء:- هو انا مش قولتلك..
يوسف: علي ايه..
براء: يووه يقطعني.. انا هنااام هنا النهرده...
يوسف: يابني اعقل شويه بقاا ايه طريقه الكلام السوقيه دي..
براء بضحك: طلقني لو مش عجبك طلقني..
يوسف بمرح:- روح وانت**
براء: اهون عليك يا سي يوسف..
احمد بملل: ياولي الصابرين..
✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في الصباح التالي.. ♥"
في منزل فرح..♡
ادهم بجديه:- حمزه كلمني في موضوع تقديم موعد الفرح يا ميرنا وانا شايف مفيش داعي للتاجيل..
ميرنا: اللي تشوفه يـ بابا..
ادهم بحب: ربنا يسعدك يـ حبيبتي..
ميرنا: امين يارب..
فرح بحب: صباح الخير علي احلي اب واخت..
ادهم: صباح الورد والياسمين يا فرحتي..
ميرنا: يسعد صباحك يا روحي..
فرح:-تسلموا يا قلوبي.. ♥
ادهم بحب:- حمزه حدد معايا موعد فرحه هو وميرنا فرحك انتي ويوسف معهم كماان اسبوعين..
فرح بصدمه:- هاا
ادهم : انا مش شايف فيه داعي للتاجيل اكتر من كده يا فرح..
فرح:- تماام يـ بابا..
✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في كليه الهندسه...♡
ساره بحب:- لوووووولي اخيرا هلبس فستان يا ناس..
فرح بغضب: اخرسي يا حيو*ان انا اصلا مش موافقه علي الزيجه دي..
ساره بهدوء: ليه يا ست فرح انتي في الحالتين هتتجوزيه.. يبقا سبيني افرح بقا..
فرح بغيظ:- افرحي يا حبيبتي افرحي.. 🙂
ساره بخوف:- بهزر يا رمضان.. ايه انت مبتهزرش..
فرح: لا بهزر يا عنيا..
وهم بيتكلموا فون فرح رن برقم يوسف..
عند يوسف..♡
كان قاعد في مكتبه وقرر يرن علي فرح يطمن عليها واثناء ما كان بيرن علي فرح انفتح الباب فجاه ودخلت منه اميره
اميره بعصبيه:-انتي ازاي مش بترد علي مكالماتي ي يوسف ولا بتيجي تشوف ابنك قدر ان ده طفل ومحتاج وجود بابه جانبه مش كفايه مستحمله ان مفيش حد يعرف ان عندك ابن مني ..
يوسف ببرود:-انتي كذبتي الكذبه وصدقتيها ي ميرو ولا ايه..
اميره بتوتر:-كذبه اي دي اللي كذبتها وصدقتها..
يوسف بعصبيه:-ان سيف ابني انتي مفكراني غبي لدرجه ان واحده وس*خه زيك تضحك عليا وتلبسني طفل مش ابني..
اميره بعصبيه:-انت بتقول ايه ي يوسف انت اتجنت..
يوسف ببرود:-تو تو ي ميرا انا مش اتجننت انا كشفتك وبعصبيه انطقي عملتي كده ليه انطقيييييييييي..
اميره بجنون:-عشان كل حاجه ملكي انا انت ملكي وكل فلوسك ملكي مش هتيجي حتت بنت جربوعه وتاخد مني كل حاجه وكمان سمراء ههههههه ذوق بقا وحش خالص ي يوسف..
يوسف بعصبيه:-ضر*بها بالقلم وبعصبيه فرح دي احسن منك ومن مليون واحده زيك وبالنسبالي اجمل واحده شفتها عيني مش زيك واحده رخي*صه وبعصبيه أخرجي بره ي زبا*له معتيش عايز المحك هنا بررررررررررررره..
اميره بعصبيه:- ماشي ي يوسف بس صدقني هتندم وخرجت بره الشركه..
علي جانب اخر
فرح بصدمه:-٠٠٠
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببت تلك السمراء" اضغط على أسم الرواية