رواية فتاة واربع شباب البارت الخامس عشر 15 بقلم ملك ايمن
رواية فتاة واربع شباب الفصل الخامس عشر 15
نجمه روحت و كلمت قمر وطلبت منها تجيلها ع البيت وده بطلب من غيث الي مستغرب نفسه اه بت*اع بن*ات لكن دي محجبه يعني مشفش منها حاجه
دقت الساعه الثالثه عصرا كلهم قعدين في الصالون ونجمه نايمه ع كنبه
ليث: انا مش عجباني قعدتك هنا تعالي اطلعك فوق
نجمه: لالا ده خلاص قمر ع وصول وغمزت لغيث
معتصم: صحيح ياا نجمه
نجمه: نعم
معتصم: مين عاصم ده
نجمه اتوترت جدا وهربت من نظراتهم ليها
ليث: عاصم مين
معتصم: انا الي بسال ومستني الجواب
نجمه: م معرفش
غيث: في اي يا معتصم ما تقول ع طول في اي
معتصم: الهانم لما تعبت تليفونها كان معايا وكان مقفول لما رجعنا انهارده وفتحته لقيت ١٤٠ مكامله من عاصم وعشرين رساله والواضح انه كان في ود بينهم
مسلم: اي الجنان ده
ليث: انطقي عاصم مين ده
نجمه: ده ده ده
ليث: ده ده اي اتكلمي
نجمه ببكاء: ده بيقولي انه اخويا
صدمه احتجت الكل اي اخ ده كان فين لما كانت لسه طفله بريئه ورماها في دار ايتام
ليث*
حسيت نفسي اتخنق معقول ليها اهل طب طب هياخدوها مني و ومش هيوافقو يجوزهالي يارب يكون غلط يارب فاق ع صوت نجمه وهي بتقول
نجمه: جالي المدرسه وسالي عني ولما شافني حكالي اهلي سابوني لي حتي قالي اللبس الي جيت بيه الدار وطلب يعمل تحليل Dna و ولما يثبت اني اخته هيجيلكم و ومن وقت ما اخد العينه مني ومكلمتهوش تاني ع عشان كده بيرن كتير
غيث: لي مقولتيش لي ساكته افرضي كان عمل فيكي حاجه ياغبيه انتي هه انطقي
نجمه: ضعفت ضعفت ياابيه كنت محتاجه اصدق اني يكون ليا اخ مني وانا منه شئ فرحني
مسلم: واحنا احنا قصرنا معاكي يانجمه احنا كرسنا حياتنا ليكي انتي
نجمه: محدش منكم قصر بس احساس تاني لما شوفته وكملت بخوف و و وخرجت معاه
وهنا انفجر البركان فيها
ليث: عملتي اي يظهر اننا دلعناكي اوي صحيح واحده تربيه ملاجأ هناخد منها اي بس في علمك انا مسمحلكيش تو"سخ*ي سمعتنا انتي فهمه ولو طلع اخوكي هوديكي ليه يتكفل بيكي انا مش متطر اشيل قر*ف واحده مستغنيه عن نفسها
كان بيتكلم غير مبالي لحالها ولكلامه الي خارج من ورا قلبه قال هيوديها له وهوا عايز يخبيها في حضنه بين ضلوعه من الناس كلها الكل اتفاجي بالي قاله بعد ما مشي قامت من ع الكتبه بضعف وهي بتعيط
نجمه: لو لو سمحت ممكن تلفوني وجهت كلامها لمعتصم
معتصم: نجمه ليث
نجمه: لو سمحت تليفوني
ادلها تليفونها وطلعت اوضتها بعد ما رفضت مساعده منهم
غيث: غلط غلطه كبيره اوي وهيدفع تمنها غالي
مسلم: مكنش في وعيه وهوا بيتكلم
معتصم: بس ده ميمنعش انه غلط نجمه تربيتنا وهوا طعنها في اكتر شي وجعها نجمه مشيت ورا الواد ده بس عشان تخلص من كلمه ملجأ و قاطع كلامهم دخول قمر بخجل منهم
قمر: انا اسفه هي فين نجمه
غيث قرب منها: ممكن خمس دقايق
قمر بقلق: اه طبعا
في غرفه نجمه
نجمه'الو دلوقتي لا انا كويسه بس بسرعه
::::::::::::::
حاضر سلام قفلت وكان الباب بيخبط ودخلت قمر
قمر: ممكن ادخل
نجمه مسحت دموعها: اه طبعا اتفضلي
قمر: اي ده انتي بتعملي اي
نجمه: مفيش حل غير ده
قمر: لا يانجمه مش كده خالص
نجمه: لا هوا كده خلاص معتش
قادره
غيث: هي اتاخرت كده لي
مسلم: مش عارف ربنا يستر.
دخل ليث وكلهم بصوله بغضب
نفخ بضيق وكان داخل اوضته المكتب اتفاجئ بنجمه نزله وقمر وراها بتهديها
ليث: انتي رايحه فين
جه صوت من وراه: رايحه معايا
لفوله كلهم لمصدر ابصوت
غيث: وانت بقا مين ياننوس عين امك
عاصم: انا ابقا عاصم الرفاعي ابقي اخو الانسه نجمه
ليث:لسه متثبتش ومين ادالك الاذن تدخل هنا
نجمه: انا شكرا انكم استحملتوني طول الفتره دي كلها كفايه لحد كده و اسفه لو كنت عا*ر عليكم او ازعجبتكم
ليث بندم: نجمه انا مكنش ده قصدي انتي عارفه اني ببقا مش عارف بقول اي وانا متعصب
نجمه راحت وقفت جنب عاصم
نجمه: خلاص ياابيه شكرا وياريت ورقتي توصلي
معتصم:اي الي يثبت انك اخوها
عاصم طلع ورقه وليث نتشها منه واتصدم من
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية فتاة واربع شباب" اضغط على أسم الرواية