رواية جحيم رحيم البارت السادس عشر 16 بقلم ميرا ابو الخير
رواية جحيم رحيم الفصل السادس عشر 16
رقيه اتنفضت: ف فؤاد.
فؤاد ابتسم بمكر: روحه يلا بقا نعيش شويه مع بعض طلما جوزك باي باي.
رقيه لسه هتجري جري وشدها و وقعها علي الارض وشد الحجاب من علي شعرها: هنتسلى اوي.
رقيه بتوسل: ابعد عني يا حيو*ان يا زبا*لة.
فؤاد بغضب طخخخخخخ: هوريكي الحيو*ان دا دلوقتي هيعمل ايه.
قر"ب شافت الزهرية شدتها و دششششش و"قع علي الارض و الد*م سال.
رقيه بخوف ورعشه: ا ا اي يلي عملته دا.
خدت حجابها وطلعت تجري وسابته.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~. استغفرووو
رحيم بصراخ: ررررينننااااااادددددددد.
سابت المسد*س و يدوب خدش بطنها و د*مها نزل قدم عينه فجاءة افتكر مشهد الحر*يقه ودماغه صدعت اوي و مسك دماغه وفضل الذكريات تدوخه و بص عليها رحيم جري بخوف: انتي اتجننتي اي دا.
ريناد.....
رحيم شدها لحضنه: خلاص اسف حقك علي عيني يا نور عيني ازاي انساكي وابعد عنك ازاي.
ريناد....
رحيم شالها داخلها الحمام وبدء يقلعها هد*ومها وهي متغيبه شالها كانت هدومها مقط*عه أخدها للحمام خل*علها هدومها وكانت عر*يانة دخلها تحت المياه فاقت ريناد وصرخت : ابعددددد عنيييييييي.
رحيم بحنان وهدؤء : ششش اهدي انا جمبك ومعاكي بس.
لبسها هد*ومها وطلعها من الحمام كانت قليلة الحيلة نومها على السرير وشدها لـ حضنه
ريناد بانهيار ودموع: أبعد عني أنت لي بتعمل معايا كده لي اذ*يتك في ايه انت مستحيل تكون انسا"ن انت حيوا*ن علي كل يلي عملته فيا ان...
شدها لـ حضنه : إخرسي يا ريناد
ريناد بشجاعه :أنت واحد حيو*ان و جبروت وقاسي لييييي.
رحيم هو وبيض*رب خشب السرير: وأنا بقول إخرسي
ريناد راحت له وحضنته ببكاء وكانت مش حاسه بنفسها رحيم ضمها وحضنها وكانت لاز*قه فيه وقال بهمس هو وبيتحسس جس*مها
- كلك ملكي يا ريناد روحك وحيا*تك قلبك كلك ليا وبس.
بص علي شفيفها وقر*ب با*سها بحنان و حب: متختبريش صبري عشان متشوفيش غضبي.
ريناد بعدت عنه شد"ها تاني له: قولت ايههه.
ريناد بدموع: ح حاضر.
شدها لحضنه ونام وهي نامت.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~استغفرووو
قاعد ببرود والظابط هينشل منه.
حمزة: ها خلصتوا.
الظابط: دي جر*يمه قت*ل مش سرقه فرخه هي.
حمزة ببرود: اومال صدق كنت بحسب سر*قة شبشب من قدم جا"مع.
الظباط بصراخ: يا عسكري خدوا علي الحبس.
حمزة رجع لجديته: اتفضل.
الظابط: لا شكرا معايا واحد احسن منه و ب 18 كاميرا.
حمزة برفع حاجب: خد بس اتكلم.
اخد منه الفون: ب باشا ها لا خلاص يخرج بضمان اا ي بس دا لاقينا حاضر اؤمرك.
حمزة قام ماشي والظابط اترعب.
وصل البيت لاقي اثر د*م والصاله علي بعضها: رووووقيةةةةةةةةةة.
جاه له اتصال.
حمزة: ايهه.
فؤاد بيخيط د*ماغه: زي ما سمعت السنيورة معايا تحب تسمع صوتها.
حمزة بغضب: لو لامست شعره منها هقت*لك.
فؤاد بيغيظه: تؤ هعمل براحتي تطلقها يا حلو وايلا اتر*حم عليها و اه في كمان هدية لاخوك هتوصله هتعاجبك اوي سلام.
حمزة اتعصب اوي.
قعد يفكر هيعمل ايه واتصل برعد.
رعد: متخفش كله تمم.
حمزة: اخويا تحميه بر*قبتك لحد ما ارجع القاهرة واقوله علي كل حاجه.
رعد: اخيرا فوقت.
حمزة: ههه اه.
قفل معه و اتبعت له فديو من رقم مجهول وقع الفون من ايده: دا دا فديو ريناد ازاي و رحيم شفره.. وبعدين اتبعت له فديو تاني بس كان اكبر من الاول وقع علي ركبته من كتر الصدمه 😳😳😳😳😳😳.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~~.استغفرووو
حمدان: وعايز ايه عاد.
معتز ببرود: تسكت خالص وايلا هسكتك بطريقتي.
حمدان بص لرجالته: بص انت وراك كويس اكده.
معتز بص خاف قال بتوتر: تمم انت يلي بدءت.
خد رجالته ومشي.
~~~~~~~~~~~~. استغفرووو
فؤاد شد رقيه من شعرها: يلا قومي البسيه.
رقيه بتزق ايده: لااااا ابعد ايدك.
فؤاد: هتسمعي الكلام ولا انتي عاوزه ايه بالظبط.
رقيه: سابني امشي انا بنت عمك.
فؤاد شدها لحضنه: تؤ.
قرب من شفيفها و......
~~~~~~~~~~~~. استغفروووو
رحيم وصل ومعه ريناد.
اميرة بدلع: وحشتيني يا بيبي .
رحيم زقها ببرود: تمثيلك اتكشف خلاص.
اميرة بتوتر: ا انت افتكرت.
رحيم بص بقرف: تغوري من هنت انتي فاهمه.
اميرة بشر: لا مش فاهمه انت ليا انا وهي همو"تها ليك فاااهم.
طخخخخ كف نزل علي وشها: دي ستك يا زبا*لة بررراااااا.
اميرة طلعت تلم هدومها وفتحت علبة و كان فيها تعبان 😳😳 وحطتها في اوضه ريناد: ابقا وريني.
سابته ومشيت.
حد اتصل عليها: كده المطلوب اتنفذ.
اميرة: فلوسك هتوصل ومحدش يعرف انه هي مش حامل.
الدكتور: تمم.
اميرة حطت ايديها علي بطنها: وانت بقا هنشوف حكايتك مع عز.
~~~~~~~~~~~. استغفروووو
عند رعد وكوثر كتبوا الكتاب وداخلو شقتهم.
كوثر بحب: كده بقيت زوجتك 😂.
رعد بحنان: بقتي قلبي وروحي.
مسك ايدها وباسها: ربنا يخليكي ليا وميحرمنيش منك ابدا ياروح قلبي اوعدك هنعمل فرح كبير جدا بس تخلص المشاكل دي.
كوثر: عايزة بس وجودك معايا.
رعد بابتسامة شالها وداخلوا اوضتهم لتصبح زوجته قولا وفعلا.
~~~~~~~~~~~~~. استغفرووو
عز وصل عندهم وكله غضب: هي فين.
رحيم ببرود: مش هتخلص بقا.
عز بزعيق: رينااااااددد يا ررريناااااد.
نزلت بخضه: في ايه.
عز راح مسك ايديها: بتعملي ايه هنا.
رحيم زقه عنها وشدها لحضنه: خاليك في حالك.
عز: هي حالي.
رحيم: برا.
عز بغضب: انت يلي بدءت سلام.
خرج من البيت.
عز طلع فونه: علي هرب تمم هاتوا ليا.
عز راح مكان ما لاقي علي قعد ببرود: بيقولوا عدو عدوك حبيبك اي رايك.
علي فهم: هنعمل ديل انا رحيم وانت ريناد
عز بخبث: اتفاقنا.
علي في سره: هخ'لص عليكوا واحد واحد وهي عذ*ابها اكبر منكم كلاكم.
ريناد وقفه زعلانه راح شدها لحضنه: حبيبي بيفكر في ايه.
ريناد بعدت عنه وطلعت الاوضه وهو تنهد جاه وطلع وراها.
رحيم لاقها اعده زعلانه تافف: هنفضل كده كتير .
تجاهلت كلامه ولسه هتقوم تمشي شدها وقعها علي السرير: انت هتعمل ايه يا رحيم.
رحيم بحب: عايز حبيبتي انت مراتي .
ريناد بتزقه: ابعد يا رحيم مش طايقك.
رحيم بدء يغضب ويفقد سيطرته علي اعصابه: مش عشان بحيالك يبقا ضعيف فوقي احسن لك.
ريناد بزعيق: انت حيوا*ن يا رحيم مش قطعها بقب*له وفك قميصه: تؤ تؤ كده انتي هتشوفي وشي التاني.
ريناد بتمسح بوقها: ابعد عني.
رحيم شدها وبص في عينها: مبحبش حد يعلي صوته عليا انتي فاهمه.
ريناد بدءت تخاف وهو زاد غضبه: ل لا مش ف فاهمة.
رحيم ببرود وخبث شديد: اوي اوي.
قام جاب من الدولاب فستان قصير خالص عا*ري: البسيه يلا.
ريناد بصدمه: اي القرف دا.
رحيم شدها من ايديها: بقولك البسيه احسن لك.
ريناد برفض: لا ولو را*جل قرب مني.
هنا لع'نت نفسها بشدة ورحيم وشه احمر ورمي الفستان علي الارض وقلع تيشرته: كده كده مش هنحتاجه وانا هوريكي هعمل ايه.
شدها من شعرها بكل غضب اعمى ورمها علي السرير و....
ريناد بصراخ: لو عملتها انساني يارحيم انسى انه هحبك.
رحيم بخبث: مستحيل وهعمل يلي في دماغي قرب من شفا*يفها و با*سها بعن"ف و شد الشميز من عليها و......
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية جحيم رحيم" اضغط على أسم الرواية