رواية صغيرة ارهقتني عشقا الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة بدوي
رواية صغيرة ارهقتني عشقا الفصل السادس عشر 16
وفجاه الباب اتفتح
روز بخوف .....صهيب
صهيب اتعصب جامد وهو شايف شايف محمود واقف وزراير قميصه مفتوحه راح مسكه من رقبته وبيخن'ق فيه
ومحمود بيحاول يبعده ويزقه مش عارف جسد صهيب يفوق جسده بمراحل
روز بخوف ...... صهيب صهيب ابعد عنه صهيب
محمود اخد نفسه بصعوبه وينهج جامد وبعدين قال بخبث...... خايفه عليا يا روزي
صهيب بغضب جحيمي......اه يا بن ال***** ولسا هيروحله
محمود زقه وقال بصوت عالي ...... هي بتحبني انا وبعدين هو حابه قربي منها ولا مكنتش فتحتلي الباب ومشا بسرعه
روز بدموع......لا والله يصهيب كذاب ا
اسكتي
صهيب اوعي تكون صدقته ا
اسكتي قولت يا روز اسكتي اي ما بتفهميش اما اقولك اسكتي تسكتي فااااهمه
ففاهمه
طلع فونه ....الو ... الكلب الي اسمه محمود ده تجبهولي المخزن وظبطوه لما اجيله وقفل السكه
صهيب مسح على وشه بعصبيه أما لقاها قاعد بتعيط .
روز
متكلمنيش انا مخصمالك لو سمحت
روز قومي اقفي
كانت هترفض بس خافت من نظرته
تعالي اقعد وبيشاور على رجله ومش عايز اعتراض اقعدي من سكات
قعدت وصهيب مد أيده وجاب الاكل الي جنبه على الطربيزه
افتحي بوءك يالا
مش عايزه اكل
رووز انا مش اتعصب عليكي انا ماسكت اعصابي عنك بالعافيه اسمعي كلام مش عايز اسمع كلمه لا حاضر وطيب بس فااااهمه
فففاهمه
يالا البسي عشان مستحيل نقعد هنا ثانيه واحده
صهيب ارجوك لا احنا لسا جايين من شويه ارجوك خلينا شويه كمان
صهيب بصلها كتير وقال بنفاذ صبر ....ماشي
روز بفرحه وطفوله ......احلى صهيب في العالم وباسته من خده بسرعه ولسا راحه تمشي مسكها من خصرها وقربها منه جامد وقال بصوت لاهث قريب من ودانها ......انتي قد الي عملتيه ده
هاا
ها اي بسألك انتي قد الي انتي عملتيه ده
صصصهيب
بلا صهيب بلا بتاع انتي خليتي فيها صهيب قومي قومي يشيخه هتعملي فياا اي اكتر من كده جننتيني
صهيب هو هبدأ الدراسه امته في الجامعه
بكره باذن الله بس مفيش حاجه ليا كده تصبيره ها وغمز بمشاكسه
صهيب بطل بقا ووبعدين انت اي قليل 'الادب كده على طول
انا قليل الادب
ااايوه
امممم طب ما تيجي اوركي قله'الادب على أصولها
فجاه قالت بصريخ........... .صهيييب اه بطني بطني يصهيييب بتوجعني اوي اااااه
صهيب بخوف ..... في اي مالك
بطني بتوجعني اوي اااااه
طب طب تعالي واشتالها بسرعه للمستشفي
دكتوره دكتوره بسرعه
الدكتور لسا هياخدها منه ومسكه من تلاببيب قميصه بغضب وقال ......دكتوووره غور من وشي
جيت دكتوره بسرعه واخدوها
بعد شويه خرجت
هااا اي أخبارها طمنيني يا دكتوره قالها صهيب بخوف
مبروك المدام حامل
حامل قالها بفرحه وجري فتح الباب بسرعه واخد روز في حضنه وقال ...... انتي حامل حامل مني ففي هنا طفل بيجمعنا ببعض اكتر
روز بفرحه. ...... بجد يا صهيب هبقى مامي انا فرحانه اوي
صهيب بحب .....انا الي الدنيا مش سيعاني مش مصدق انك حامل وشدد من احتضانها
يالا قومي عشان نرجع القصر
بس انا عايزه اروح بيتنا
هنروح تاني بس انتي عايزه راحه تامه عشان البيبي يالا
حاضر
الجد بفرحه ....... بجد يا ولاد عشت وشفت اليوم الي اشيل ولاد حفيدي يارب احمدك واشكرك يا رب
وبعدين قال بفرحه ........ ده هو الي هيبقي ولي العهد يالا ياحبيبتي اطلعي ارتاحي.
حاضر ياجدي
نانسي بغل ......حامل حامل ازاي يا مامي لا يامامي صهيب مش هيكون لحد غيري هو ولا فلوسي
نازلي بغضب .....البت دي من اول ما شوفتها وانا قولتلك أنها خطر علينا اهو هتجيب ولي العهد وهتبقي هيا الكل في الكل وست القصر ده وهتتحكم فينا
نانسي بخوف .....طب هنعمل اي انا مستحيل اخليها تنتصر عليا
البت دي عايزه قرصت ودن جامده
عندي فكره يا مامي اسمعي ***********
حلوه اهو كده هنكون خلصنا منها ومن الي جاي في السكه وكده كده اللوم هييجي عليها ويتهموها بالاهمال اهو ولا من شاف ولا من دري هههههه
نانسي بحب مزيف ......روز انزلي كلمي صهيب عايزك تحت هو وجدو
روز بتوتر.......... بس صهيب قالي مش اتحرك
نانسي :معرفش بس هو قالي الوقتي اندهلك
روز :حاضر يا نانسي شكرا انك قولتيلي
نانسي :بالعفو
تحبي اساعدك
روز :لا يا حبيبتي تسلمي
نانسي بصتلها بخبث وروز لسا نازله من على السلم قامت شدت السجاده الي تحتها بسرعه
روز بصراخ وهي بتقع من على السلم ......صهيييييييييييب ااااااه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية صغيرة ارهقتني عشقا" اضغط على اسم الرواية