Ads by Google X

رواية جحيم رحيم الفصل السابع عشر 17 - بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

 رواية جحيم رحيم البارت السابع عشر 17 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الفصل السابع عشر 17

رحيم بخبث:  مستحيل وهعمل يلي في دماغي قرب من شفا*يفها و با*سها بعن"ف و شد الشميز من عليها  واصبحت عا*ريه و قب"لها وهو غضبه اعمي فضل رحيم علي حاله وغير مسيطر علي غضبه تحت صراخ ريناد  يفعل ذلك الفعل الو*حشي لمده ما يقترب ال  2 ساعة وهي تبكي ولا تستطيع المقاومة من شد*ة الارهاق 

 
رحيم حس بحاجه غريبه  بشئ وهو علي فعلته
راي ريناد روحها بتغ*يب و تتن"فس بصعوبة 
رحيم بخوف ممزوج بالجبروت : استعبطي استعبطي قديمة اوي الحركات دي عشان تتعلمي تقفي قدمي تاني.
 ريناد بضعف وصوت متالم  : ارجوك سبني انا مش قادرة حراام ع.....
مكملتش وفقدت وعيها 
بصلها بضحك : براااافووو تمثيلية فاشلة اوي 

هي ما ردتش عليه بداء يحرك راسها بس هي فعلا فقدت الوعي 
قلق عليها راح سابها وكان هيروح يجيب مياه علشان يفوقها لفت انتباهه كمية د*ماء منتشرة علي السرير بص بتعجب وقال ف سرة : اي كمية الد*م دي 
جاب حاجة يجفف بيها مكان الد*ماء بس كانت بتز*داد غزارة
رحيم  بفزع : اي ده كله 
حاول يفوقها كتير بس هي ما فاقتش قرر يشيلها يوديها المستشفي بسرعه قلبه فاق واتنفض عليها 
قال القلب : والله حرام عليك ايه اللي انت عملته ده وكمان بحالتها دي الناس تقول عليها ايه اتقي ربنا بقا 
رد العقل : اسكت انت ما هو عاوز ينتقم لر*جولته  منها وهي دي فرصته 
القلب : لؤي حرام عليك الحراام 
وقف لؤي المعركة دي وقرر الاتصال بحد يعرفه دكتور ولكن مقدرش دموعه نزلت شالها بسرعه ووداها المستشفى اخدوها منه وهو قعد حط ايده علي وشه بزعل كبير وندم. 
رحيم في نفسه: هو دا الحب مقدرتش اسيطر علي غضبي المفروض احميها مش انا يلي ااذ*يها هي معملتش حاجه لكل دا بس دي مراتي زدا حقي انا عا*شقها بس مش بالطريقه دي هي حامل لي عملت كده لي. 
خرجت الدكتورة باسف: ايه القرف دا دي متعرضه لحاله اغتصا*ب بو*حشيه خالها تنز"ف. 
رحيم بلهفه: طب وهي عامله ايه والطفل. 
الدكتورة باستغراب: طفل ايه المدام مش كانت حامل اصلا. 
رحيم بصدمه: ايههه. 
الدكتورة:  لازم ترتاح لمدة اسبوعين. 
رحيم في نفسه فرحان: اسبوعين مين بتحلمي. 
الدكتورة سابته ومشيت وهو داخل ليها. 
لاقها نايمه بهدؤء قرب وحط ايده علي وشها: انتي عملتي فيا ايه جننتيني معاكي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~استغفرووو. 
حمزة مش مستوعب دا فديو اعترافه علي التلة بحبه لريناد وانه مش هيسبها لرحيم والتاني فديو ريناد معهم بس ازاي رحيم قدر يحذف كل دول ازاي دا مستحيل يحصل اكيد في حاجه غلط ايه يلي بيحصل ده الفديو لو اتنشر المرة دي العايلة كلها هتتدمر و هيخسر اخوه هو كان فعلا بيحب ريناد بس كان مش فاهم دلوقتي قلبه لرقيه بجد لازم يعمل حاجه. 
قام من علي الارض واخد مسد*سه: دي النهايه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~~استغفروووا. 

فؤاد قرب من شفيفها زقته برجليها وجريت لاقت اوضه داخلت فيها هو جري وراها بيحاول يكسر الباب: افتحييييي مش هسيبك بقولك افتحييي الزفت دا هكسره علي دما*غك. 
رقيه بخوف اعدت علي الارض ورا الباب بتدعي ربنا ينجدها وسمعت صوت ضر*ب نار. 
بعد شوية الجو بقا هادي وحد بيقرب علي الباب وهي مرعوبة. 
حمزة بخوف وبينادي عليها: رقييييييةةةةة. 
رقيه فتحت الباب وجريت لاقته جريت علي حضنه ومسكت فيه اوي: ح حمزة. 
حمزة فرح انه لاقها ضمها ليه وفضل يمسح علي شعرها بحب: اهدي متخافيش انا معاكي. 
رقيه بخوف ودموع: ضر*بته بس هو لاحقني و.. 
قاطعها بقب*لة هاديه وبعد عنها عشان يطمنها: محصلش حاجه انا معاكي. 
شالها ومشي بيها وفؤاد كان مضرو*ب في رجليه واخد لكميا"ت كتير شاف كده قام وراهم وهما ركبوا العربيه ومشيوا طلع وراهم: ه هوريك م مش ه هسيبكم لا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~استغفروووا. 
بتفوق بتلاقيها في حضنه: ر رحيم. 
رحيم بلهفه: مالك فيكي حاجه اجيب الدكتورة و... 
بدءت تفتكر وتبكي: ا انت اغتصب*تني يارحيم. 
قلبه اتالم علي الكلمة دي: ريناد انا. 
ريناد بصراخ: انت ايه مبتحش لي كده ليي انت حيوا*ن مستحيل تكون بني ادم مستحيل واحد حق"ير و.. 
رحيم بغضب: اسكتي. 
ريناد بغضب: ايه هتعمل ايه تاني رد علياااا. 
رحيم مقاطعا: انتي مراتي ودا حقي. 
ريناد بسخريه: انا حامل من غيرك يعني جوزي منك بااا"اطل فاهم. 
رحيم ببرود: ضحكتيني انتي مش حامل دي كانت لعبة قذ' ره من الحيو"انه اميرة عشان تبعدني عنك. 
ريناد بصدمه: يعني ايه. 
رحيم قرب منها وبص لعينها: مستحيل حد يبعدني عنك انتي بقيتي مني و حياتي. 
ريناد بتوهن: انا بكر*هك. 
رحيم نزلت عليه الكلمة زي الصاعقه كور ايده بعصبيه: قولتي ايه. 
ريناد بشجاعه: يلي سمعته انا بكر"هك ولو را*جل طلقني. 
رحيم ساب الاوضه وخرج وهو بركان عشان مش ياذ"يها. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~استغفروووا. 
اميرة بخبث: كويس كده النسخه يلي فاضلة هتتنشر دلوقتي بس من غير اي حاجه محجوبة ماشي يا ريناد يعيني مش هتقدري تبصي لنفسك في المريا تاني تؤ تؤ صعبتي عليا ههههه... مسكت اللاب توب و عملت تحميل للفديو... دلوقتي نقول قطة مع ثلاث اسو*د ويلا اتفرجي يا مصر.. حملت الفديو واتنشر باقصي سرعه. 
داخل عز ومعه علي. 
عز بمكر: تعجبني دماغك يلا است'شهدي علي روحك. 
اميرة بخوف: قصدك ايه. 
طلع مسد*سه: اصل الصراحه مش بحب الشريك وانت عملتي يلي عليكي وزيادة ف ايه لازمتك بقا. 
اميرة بترجع لورا: اكيد مش هتعمل كده يا عز انا اميره حبيبتك ام ابنك الجاي. 
عز ببرود:  مظنش يا حلوة باي باي. 
طخخخخخخخخ. 
علي من وراه:  هاخدها اوديها المكان المطلوب. 
عز: تمم وانا هروح اشوف ريناد. 
علي اخد جث*ة اميرة وودها شقة رحيم القديمه و حط جنبها سلسلة رحيم:  مبروك الاعد*ام. 
عمل مكالمة لحد:  تطلع علي المكان دا تجيب البنت دي باي طريقه علي الهليكوبترا ولو حد اعتراضك خلص. 
الشخص: اؤمرك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~استغروووا. 

رحيم بيغير سمع صوت حركه في الاوضة بيبص لاقي تعبان قرب ببرود ونزل مسكه من را"سه وحدفه بعيد خلص لابس و راح لريناد. 
وصل المستشفى لاقي الكل بيبص عليه داخل مش لاقها اتصل. 
ريناد: نعم. 
رحيم: انتي فين يا هانم. 
عز من جنبها: معايا. 
رحيم غضب وجري علي عربيته بيبص لاقهم ماشيين قدمه: خاليه يوقف العربيه. 
ريناد: لا. 
رحيم بغضب بحده : شكلك بتحبي الضر*ب يا بت انتي لو مش وقفها هقت*لك وامو*ت نفسي وراكي. 
ريناد بخوف: خلاص خلاص وقف ياعز. 
عز بيحاول يوقف مفيش فرامل: مفيش فرامل يا ريناد. 
ريناد بخوف: مفيش فرامل يا رحيم. 
رحيم بصدمه: ايه طب اهدي. 
سرع رحيم بعربيته عز استغرب: هو هيعمل ايه. 
رحيم وقف قدمهم بمسافه: لاا يارحيممم ابعددد. 
رحيممممممممممممم طخخخخخخ. 

اتصدم العربيتن ببعض ريناد دماغها جابت د"م وعز ايده اتعو*رت رحيم نزل جري عليهم اخدها: ريناد ريناد. 
ريناد بتحاول تفوق: رحيم ا انت كويس.
 رحيم خدها في حضنه: متخافيش عربيتي محاميه. 
عز: عايز ايه تاني. 
رحيم بص بقرف وخدها ومشي عز ضر"ب رجل الكوتش: تمم اوي كده. 
وصل البيت بتاعه لاقي الخدم وابوه قاعدين بحزن وعليهم علامات الدهشة استغرب هو وريناد لاقي حمزة وصل ومعه بنت. 
حمزة بتوتر:، رحيم لازم اقولك علي حاجه ضروري قاطعه صوت رسالة... 
صوت رسالة في فونه راح يشوفها لاقي فديو اعتراف حمزة وقع الفون منه مش مصدق. 
حمزة بندم: رحيم كنت وقتها.... 
لكم'ه بشدة: لييييييي. 
حمزة لسه هيتكلم سمعوا صوت التلفزيون. 
المذيعه: فضيحه زوجة راجل الاعمال المشهور رحيم المنشاوي وسيتم عرض الفديو خلال دقائق. 
رحيم رجله مش شيلاه وبيدور علي ريناد وسمع صويت ريناد  عالي اوي طلع جري علي الاوضة في داخلة رعد وحمزة واقف ورقية شهقت من الصدمه جريوا كلهم انصدموا من يلي شافوااا رحيم والكل 😳

google-playkhamsatmostaqltradent