رواية صغيرة ارهقتني عشقا الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي
رواية صغيرة ارهقتني عشقا الفصل السابع عشر 17
روز بصراخ ..... صهيييييييب اااااه
صهيب كان عند في المكتب وفجاه اول ما سمع صوت روز بتستنجد بيه اتخض وجري برا يشوف الصوت جاي منين
روز لسا هتستسلم للواقعه لقيت نفسها مرفوعه ثواني حاله هدوء مخيف فتحت عيونها لقيت نفسها مرفوعه من شاب اول مره تشوفه بعيون عسلي وشعره بني طويل وناعم في خصلات نازله على جبينه كان وسيم (بس طبعا مش زي صهيب حبيبي 😹♥️)
صهيب بخضه .....روز حبيتي وراح اخدها من الشاب بسرعه وحضنها بلهفه .
وبعد شويه خرجها من حضنه ومسك وشها بين أيده بخوف وقال ....انتي كويسه فيكي حاجه
روز بتعيط بس وتردد ..... كان ممكن ا
قاطعها صهيب ...... ما تكمليش الحمدلله الحمدلله انك بخير وبعدين أضاف بصوت عالي ..... وبعدين انتي اييي هاا مش انا منبه عليكي وقايل متتحركيش كتير صح ولااااااا
صهيب والله نانسي
نانسي بخبث وبسرعه .....انا اي انا قعدت اقولك لو عايزه حاجه قوليلي انا ومتتحركيش كتير ومامي تشهد كمان
نازلي : ايوه قدامي
روز بدموع ........ والله والله يا صهيب هي
صهيب ببرود ......اطلعي ياروز
روز بدموع......صهيب اسمعني
فجاه صهيب اشتالها وهي اتشبتت فيه بخوف ..... ننزلي
صهيب بصرامه.... اسكتي وطلع بيها
تحت
نانسي بغضب وبسرعه مسك الشاب من دراعه ودخلت اوضه وقفلت الباب بحذر بتشوف في حد شافها ولا
نانسي بغضب ....... ايه الي عملته ده يغبي انت بوظت كل الي خطتله
عملت اي وبعدين واحده كانت هتقع اسيبها يعني
ايوه كنت تسيبها يا حسام كنت تسيبها كانت هتمو'ت وارتاح منها بس انت غبي
حسام بغضب ..... احترمي نفسك يا نانسي وبعدين مين دي
نانسي ابتسمت بخبث ..... دي مرات صهيب الي قولتلك عليا
حسام :بقا العيله دي هي الي خلت صهيب المغربي عامل زي المراهق كده بتهزري صح بس تصدقي معاكي حق دي عليها جوز عيون دوخوني يا ما
نانسي بقرف .....أما انت بقيت لوكل اوي وبعدين هي مش حلوه لدرجه دي عاديه جدا يعني
يا شيخه قولي كلام غير كده دي صاروخ
نانسي بغيظ ....نتي الي زوقك لوكل وبعدين مش موضوعنا الفلوس جهزتوا نفذ تستلم
حسام :ال500الف يتحولوا لرصيدي في البنك الاول
نانسي :ماشي بس أنجز
في الجناح
روز قاعد على السرير وعيونها بتابع صهيب بخوف الي رايح جاي في الاوضه شكله متعصب على الاخر
وفجاه صهيب بصلها هو خافت ولسا راحه تشد اللحاف عشان تنام مسك أيدها بحركه سريعه منه شدها ناحيته بحيث وشها مقابل وشه وانفاسهم مختلطه
صهيب ببرود وأيده بتمشي ببطئ على طول أيدها ..... انا قولت اي
روز بتوتر .... ششيل ايدك
رفع حاجبه بخبث وقال .... بمزاجي تمام انا قولت اي
ققولت اي
ما انا بسأل
قولت ممش انزل
وانتي عملتي اي
ااا نزلت بس بس وربنا يا صهيب نانسي الي قالتلي انك عايزني وآلله
وانا قولتلك اي قبل كده
ااي
ضغط على خصرها جامد وقربها منه اكتر ونزل اتكلم في ودانها ببرود عكس الي جواه...... مش انا قولت ماتسمعيش كلام حد غيري صح
ااايوه بس
صهيب بصوت عالي وغضب جحيمي....... بس ايييييييييي هاااااا قولتلك مره واتنين وتلاته ما تتتحركييييش ومتسمعيش كلام حد غيري صح ولااااا
روز بكلام متقطع وخوف...... ص.ه ي.ب والله
مسمعش صوتك انتي فاااهمه انتي عارفه كان ممكن يحصل أي لو حسام ماانقذقيش كان سكت وضعط على أيده جامد لدرجه عروقه بانت
عند حسام ونانسي لسا هيخرجوا وفقهم صوت جمد الدم في عروقهم
نانسي بصدمه ..... ساهر
انتي اي انتي شيطا'نه ماكنتش اعرف انك بالحقاره انتي اي حرام عليكي بقا عايزه تمو'تي طفل برئ لسا ماجاش على الدنيا بسبب طمعك و
قاطعتها نانسي بشر ...... اسكت احسنلك بدل ما ازعلك على نفسك
ساهر بغضب ......هتعملي اي ها اعملي الي انتي عايزاه بس اهم حاجه اعرفهم وصهيب لازم يعرف الحقيقه وما يحطش الحق على البت الغلبانه الي فوق دي
نانسي بغضب........ طب ما انا همل الي انا عايزاه وهعمل حاجه تزعلك على نفسك العمر كله
اعملي الي تعمليه بس لازم اقول الي سمعته
نانسي قطعت اكمام التيشرت بتاعها ونكشت شعرها ولخبطت الميكب بتاعها
كل ده وساهر بيبصلها بصدمه واستغراب من الي بتعمله
نانسي بخبث...... حسام امشي بسرعه
حسام ماصدق الكلمه ومشا
ساهر لسا راح يمشي نانسي مسكت أيده وقعدت تصرخ وتعيط بصوت عااااالي
.......ااااه ياجدو يا ماما صهيييب اه ابعد عني بالحيوان صهيييييب جدوووووووو ااااه
ساهر بزهول منها وقال بغضب ........سيبي ايدي يا حيوانه
ابتسمت بخبث وقال بصراخ ......جدوووووو صهيييييييب
الباب كان بيخبط جامد ،ساهر لسا رايح يفتح نانسي مسكاه جامد وفجأه الباب اتكسر من صهيب
صهيب بغضب جحيمي ...... اي الي بيحصل هنا ده مالك يا نانسي
نانسي بخبث ودموع وبتحرك راسها بهستريا .....صهيب ابعده عني صهيب أبعده عني ده ده كان عايز كان عايز اااه اهي اهي
صهيب بغضب جحيمي ...
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية صغيرة ارهقتني عشقا" اضغط على اسم الرواية