رواية احببت تلك السمراء البارت الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى
رواية احببت تلك السمراء الفصل الثامن عشر 18
سيف ببراءه: ماما..
فرح بسعاده: اخيرا قولتها كنت عاوزه اسمعها منك اوووي ..
يوسف بغزل: عقبال ما تسمعيها من بنتنا هي كماان..
فرح بخجل: احترم نفسك يا قليل الاد'ب سيف قاعد..
يوسف بحب: بقيتي طماطميه ازاي..
سيف: اسكت يـ بابا انا و ماما عايزين ننام..
فرح بضحك: ايوه فعلا احنا عايزين ننام..
يوسف بغيظ: هي بقت كده..
سيف وفرح مع بعض: ايووه..
بعد ضحك وهزار كتير ناموا..
في صباح اليووم التالي.. ♡
احمد بحنان: صباح الخير يا بنتي..
فرح بحب: صباح النور يـ بابا..
احمد: امال فين يوسف يا فرح..
فرح:- زمانو نازل يا بابا..
يوسف من وراهم بتجيبوا في سيرتي ليه..
احمد باستفزاز: هنجيب في سيرتك ليه يا ولد..
فرح بضحك: هههههه ايوه فعلا..
يوسف بغيظ: عجبتك اوووي دي..
فرح ببرود مزيف: ايوه 😂..
هنيه بنقاطعه: الاكل جهز يا احمد بيه..
احمد بحنان: اتفضلي انتي يا هنيه وبعدين انا قولتلك بلاش بيه دي وقوليلي يا عمو..
هنيه بخجل: العين ما تعلاش علي الحاجب يا بيه..
فرح بحب: عين ايه وحاجب ايه اللي بتتكلمي عنهم يا حبيبتي احنا كلنا واحد مفيش فرق بين غني وفقير وانتي بتشتغلي وبتصرفي علي نفسك غير اللي في سنك بيستهل الموضوع وبيعمل حاجات محرمه فانتي احسن من غيرك..
احمد بحنان: زي ما فرح قالت يا هنيه مفيش فرق بينا احنا كلنا بنكمل بعض اتمني بلاش اسمع كلمه بيه منك تاني..
هنيه بحب: حاضر يا عمو.. عن اذنك اروح اخلص اللي ورايا..
احمد: اتفضلي يا حبيبتي.. يلا يا ولاد الاكل جهز..
_ بعد فتره انتهوا من تناول الطعام..
يوسف بحب: يلا سلام يا فرحتي..
فرح بخجل: سلام..
احمد بهدوء: انا في غرفه المكتب يا فرح..
فرح:- تمام يـ بابا..
في فيلا الاسيوطي..
حمزه: صباح الليمون علي احلي عيون..
ميرنا بضحك: صباح الاناناس علي احلي ناس..
هدي باتسامه: اقعدوا يا ولاد يلا عشان تاكلوا..
حمزه وميرنا: حاضر يا تيتا..
حمزه بهمس لميرنا: بحبك..♥"
ميرنا بخجل: احترم نفسك تيتا قاعده..
حمزه بصوت عالي: تيتا انا بحب ميرنا اوووي..
هدي بهدوء: بطل هبل يا حمزه وخلص اكل..
ميرنا بضحك: هههههه تستاهل..
هدي ببرود: ما انتي هبله انتي كمااان بتضحكي علي ايه دلوقتي..
حمزه بضحك هو الاخر: قصف جبهه محترم..
في منزل فرح..♡"
فرح بحب: اخبارك ايه يا دومي وحشتيني اوووي..
ادهم بحب:- وانتي كمان يا روح دومي.. انتي اخبارك ايه..
فرح بحب: الحمد لله يا حبيبي.. انتي مش راضي ليه تيجي تسكن في الفيلا اللي جمبي..
ادهم بحب: انا مستحيل اسيب البيت ده يا فرح عيشت اوقات حلوه ما والدتك وليا ذكرياات فيه معاكي انتي وميرنا فمستحيل اسيبه..
فرح بدموع: عشان خاطري يـ بابا تعالي عيش في الفيلا اللي جمبي وصدقني هنبقا نيجي هنا كل فتره والتانيه..
ادهم بحب: صدقيني يا حبيبتي مش هقدر..
فرح ببكاء: بالله يـ بابا تعالي عيش فيها انا مش مرتاحه وانت بعيد عني..
ادهم بحب: خلاص انا موافق يا فرح بس هيجي هنا كل فتره..
فرح بسعاده: تماام وانا هبقا ايجي معاك.. اتفقنا..
ادهم بضحك: اتفقنا يا فرحتي..
في شركه البحيري..♡"
براء: انا هتجوز نورا بنت خالتي..
يوسف بصدمه: هااا
براء ببرود: هتجوز نورا بنت خالتي..
يوسف: انت سخن يا براء..
براء بغيظ: لا انا كويس..
يوسف: امال ايه هتتجوز دي..
براء بغيظ: فيها ايه يا يوسف ما انا هتجوز زي اي حد..
يوسف: مش مصدق ان الدانجون خلاص وقع..
براء بتوهان: كانت احلي وقعه والله..
يوسف بصدمه:-انت في وعيك يا براء..
براء ببرود: ايوه عن اذنك هروح اكمل شغلي..
يوسف بضحك: روح ياخويا..
في مكان اخر.. ♡"
_اتفضلي يا حبيبتي هي نايمه جوا زي القتيله..
_تمااام يا طنط.. انا هدخلها..
_اتفضلي يا حبيبتي..
_اعاااااا ساره حريقه هنمو'ت..
ساره بخضه: الحقونا يا ناس هنمو'ت محروقين..
_ ههههههه همو'ت مش قادره منظرك هههه بيفطسني ضحك..
ساره بغيظ: بقاا كده يا فرح..
فرح بحب: وحشتيني يا بت..
ساره بحب: وانتي كمان يا روح الروح..
فرح: اخبارك ايه انتي وخطيبك..
ساره: الحمدلله يا حبيبتي وانتي اخبارك ايه طمنيني..
فرح: كويسه الحمدلله يا روحي..
ساره: ديما يارب..
بعد فتره من الضحك والهزار..
مامت ساره هبه: يلا يا بنات الاكل جهز..
فرح: شكرا يا طنط انا لسه واكله قبل ما ايجي هناا..
هبه: بقا كده يا فرح يعني بقالك مده مش بتيجي ويووم ما لما تيجي مش ترضي تاكلي ولا انا اكلي معتيش بيعجبك..
فرح بحب: لا ابدا والله بس انا مش هقدر اكل..
هبه: كلي علي قد ما تقدري..
ساره: يلا بقا يا فرح خليكي جدعه..
فرح: طيب..
هبه بحب: دوقي كده يا حبيبتي السمك ده..
_فرح اول ما شمت ريحه السمك طلعت تجري علي الحماام تستفرغ..
ساره بخووف: انتي كويسه يا فرح..
فرح بتعب: انا بخير يا حبيبتي ده تلقيه برد علي المعده.. انا اسفه يا طنط علي المنظر ده..
هبه بحنان: ولا يهمك يا حبيبتي المهم انك تكوني بخير..
بعد فتره فرح مشيت..
في صباح اليووم التالي..
يوسف بخووف: فرح انتي كويسه..
فرح بتعب: انا كويسه يا حبيبي ده برد مش اكتر..
يوسف بخووف: طيب يلا البسي
فرح: ليه انا مش خارجه..
يوسف: البسي يلا يا فرح عشان هروح اكشف عليكي..
فرح: صدقني يا يوسف انا كويسه هاخد حاجه للبرد وهبقا بخير ان شاءلله..
يوسف: البسي وبدون ناقش يا فرح هتروحي تكشفي عشان ابقا مطمن عليكي وانا في الشركه..
فرح: طيب..
وفعلا فرح لبست وراحوا المستشفي..
الدكتوره خلصت كشف علي فرح وقالتلها.. تقدري تقومي..
فرح قامت وخرجت للدكتوره ول يوسف وقالت: ده برد..
الدكتور بعمليه: المدام حامل..
يوسف بلع ريقه بتوتر وقال: حاامل!!
قعدت الدكتوره علي مكتبها: ايوه زي ما حضرتك سمعتني المدام فرح حامل..
فرح ضحكت بسعاده: انا حامل..
وبعدين بصت ليوسف: انا حامل يا يوسف..
يوسف بسعاده: يعني انا هبقا اب .. انا هيتقلي يا بابا..
الدكتوره بمقاطعه: لازم نعمل عمليه اجهاض للجنين في اسرع وقت ممكن..
يوسف وفرح بصدمه..
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببت تلك السمراء" اضغط على أسم الرواية