رواية صغيرة ارهقتني عشقا الفصل الثامن عشر 18 بقلم بسملة بدوي
رواية صغيرة ارهقتني عشقا الفصل الثامن عشر 18
صهيب بغضب جحيمي ....... سااااهر ايه الي عملته ده ي****** انت ازاي تتجرأ وتعمل كده وانا الي امنتك على اهلي وبيتي وانها كلامه بكلمه اطرحته أرضا
ساهر بغضب ....... هو اي هي الي عملت في نفسها دي شيطا'نه دي عملت كده بس عشان متعرفش حقيقتها انت متعرفش عملت اي دي ولسا هيقول
قاطعته نانسي بخبث وقال بصراخ ......حرام عليك حرام عليك انا عملتلكم اي بس اااااه وقعدت تصرخ وعملت نفسها اغم عليها
صهيب بخوف اخوي جري عليها ....... نانسي نانسي واشتالها وطلع بيها على اوضتها وجاب برفيوم يفوقها بيه
نانسي صحت وقعدت تعيط جامد......... اهي اهي
قاطعها ساهر بغضب ......بطلي تمثيل بقا انتي اي يشيخه شيطانه عملتي كل ده بس عشان ميعرفوش عمايلك السودا
نانسي بصراخ ......اااااطلعوه برا هو بيعمل كده وعشان
يطلع نفسه برئ اهي اهي
صهيب بغضب مسك ايد ساهر وخرج بيه برا
الجد بصلها كتير وهي خافت .
الجد بهدوء.......هسيبك ترتاحي ومشي
اول ما الباب اتقغل
نانسي بخبث........ اصبر بس عليها يا ساهر بق عايز تكشفني قدامهم متخلقش لسا الي يقف قدامي غبي وبعدين قالت بخوف ....... جدي ليه ريأكشنات وشه بارده يكونش عارف أنه برئ لا لا لو كان عرف كان قال او هو اصلا هيعرف منين اوووووف وقامت تاخد شاور
صهيب بغضب جحيمي مسك ساهر من رقبته وقال بشر ....... اي الي عملته ده ي *****بقا انا ادخلك بيتي تقوم تعمل فيا كده
بقلمي بسمله بدوي
ساهر بيحاول يزقه لحد ما بعده عنه وقال بصوت مخنو'ق
صهيييييب انت عارف كويس مش انا الي اعمل كده
صهيب بغضب ......ما انت عملت
ساهر بغضب .......دي بتمثل كل ده عشان مكشفهاش قدامك عارف هي الي وقعت روز من على السلم
صهيب بصدمه. .......ايه
قاطعه الجد بهدوء مخيف ....... كتب الكتاب النهارده بليل
صهيب باستغراب ......كتب كتاب مين
الجد ببرود...........ساهر ونانسي
ساهر /....
في مكان تاني خالص
محمود بغضب وصوت عااالي ....... هقت*لك يااااصهييب يامغربي ورحمه امي لموتكككك
سامح بغضب......وطي صوتك بتنعر لي
محمود بشر.........الواد علم عليا يابا واخد البت
سامح بغضب. ......ما انت الي متخل'ف ومتسرع
محمود بغضب وصوت عالي.......أبا انا مش فااايق ماشي وربنا لو كترت فيها لروح اخطفها هااا كتر بقا بقلمي بسمله بدوي
سامح بغضب ......... انت ياض مش هتستريح غير اما يمو'تك اي اتهد بقا وبطلع تسرع شغل عقلك ال *******ده.
اسمع الخطه ومش عايز اعتراض انت هتروح و***********
وبس يسيدي
محمود بغضب.......نااااااعم انا مستحيل اعمل كده
سامح بغضب........هو ده الحل الوحيد عشان يسيبك في حالك وبعدين ده كلام بس مش حقيقي
بس
ما بسش ده الحل الوحيد
وروز دي سيبهااالي انا هربيها من اول وجديد
لاااا ملكش دعوه بيها ي بااا
ماشي يسي روميو انجز بقا والبس وروح لهم مش عايزك ترجع من غير الي اتفقنا عليه
حاضر يبا وراح يلبس واتجه لقصر صهيب المغربي
وصل وصهيب اصلا كان خارج والعفاريت بتتنطط قدام وشه
محمود بحب مزيف / صهيب
صهيب بشر ......انت ايه الي جابك ي ****** انت مش هتجيها لبر تعالي انت جيت لقدرك
محمود خاف من شكله وتهديده الصريح وقال ...... ااا انا مش جاي عشان حاجه انا بس كنت كنت عايزكم تسامحوني
صهيب رفع حاجبه باستنكار وقال بسخريه ......لا والله وانت فاكرني هصدق كلامك الاهطل ده يا ****
محمود بخبث.......صدقني يصهيب انا عايزكم تسامحوني انا اصلا قررت اشوف حياتي واخطب انا بس عايزكم تسامحوني عشان اعرف اعرف اعيش
صهيب بصله ببرود
محمود /.......
صهيب .....نااااعم يروح 'امك
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية صغيرة ارهقتني عشقا" اضغط على اسم الرواية