Ads by Google X

رواية ملك الفهد الفصل الثامن عشر 18 بقلم ملك موسي

الصفحة الرئيسية

   رواية ملك الفهد  الفصل الثامن عشربقلم ملك موسي


رواية ملك الفهد  الفصل الثامن عشر

ملك: واووو اي دة يا فهد دا جميل اووي 
فهد: عجبك 
ملك: دا احلى يخت في الكون دا تحفة 
فهد: هههههه ماشي ياروحي يالا بقى علشان نتعشى 
ملك وهي بتاكل: فهد 
فهد: نعم 
ملك: عايزة نجيب حاجه حلوه واحنا مروحين 
فهد بصدمة: حاجة اية
ملك: قصدي يعني شيبس واندومي وشكولاتة وعصير
فهد بضحك: تمام من العين دية قبل العين دية 
بعد شوية
ملك: فهد 
فهد: نعم 
ملك: خلاص ولا حاجه 
فهد فهم هيا عايزة ايه قالها: ملك جهزي نفسك بعد بكرة علشان هنروح القاهره ونزور اهلي واهلك وغمز😉
ملك: اي لڤ يو ليك يحياتي 
فهد بضحك على طفولتها
وشغل اغنية عيونوا لما قبلوني
فهد:ترقصي ياميرتي
ملك : بالطبع يأميري
ورقصوا
عيونوا لما قبلوني
نادوا القلب شغلوني
خدوني سافروا بيا وودوني دنيا بعيد
لقيت كل احلامي حقيقى
بينا قدامي حياتي بية بقالها
يجي الف معني جديد
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
ملك: خلاص كفايا كدا
فهد: تمام يا ملاكي
ملك مرة واحدة راحت وقفت على طرف اليخت 
ملك بعلوا صوتها: بحببببببك 
فهدطلع وقف جنبها: وأنا بعشقققك يا ملااااكي
فهد خد ملك في حضنوا 
فهد بهمس: بعشقگ
ملك: وانا بموت فيك
رواحوا
٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠
فهد وهوا بيلف بالعربية
فهد:ملك انا مش لاقي سوبر ماركت فاتح اعمل اية
ملك بزعل طفولي: خلاص مش مهم
بعد ساعة
فهد: ونبي كفاية خلاص تعبت لف بالعربية الأنتي قاعدة فيها دية
ملك: معلش هات بس الشوكلاتة دية علشان جديدة
فهد:اهو خدي
ملك: ودية كمان علشان جديدة 
فهد: حاضر اهوا خدي يلا بينا بقا ولا أية 
ملك: اه يلا 
ورواحوا
ملك: يلا تصبح على خير يروحي انت
فهد: رايحة فين 
ملك: رايحه انام
فهد: فين بقا
ملك: في اوضتي
فهد: نعم لا انسي خلااص انا نقلت حاجتك هنا وقفلت اوضتك
ملك:طيب الشقة طويلة عريضة روح اي اوضة وأنا هنام هنا 
فهد: تعالي يا ملك نامى اللة مايسيئك
ملك بردح مش لايق بيها:اية يخويااا انا فين فوووووق
فهد بضحك: هههههههه 😂 خلاص يخربيتك همووت من الضحك الردح مش لايق عليكي
بربع جنيه
ملك ضحكت بس حاولت تتجامد 
ملك بجدية مصتنعة: تمام اتفضل على الكنبة وانا على السرير🛏
فهد بخبث: تمام
ملك بذكاء: تمام اووي
ملك صاحيه وهوا صاحي 
ملك في نفسها يارب هينام امتى دا
فهد في بالوا يارب هتنام امتى دية مش بتنام
ملك وفهد فضلوا صاحين لغيت الصبح  طلع لغيت ماغلبهم النوم
صحيت ملك قبل فهد 
ملك بخبث: يلا نبدأ الشغل
فهد: صحى الصبح لقا ملك نايمة 
راح يغسل وشو بيبص في مراية الحمام لقى مرسوم على وشوا كلب🐶 
فهد بخبث وعاملةنفسك نايمة طيب
فهد غسل وشو كويس لغيت ماطلعت الالوان
فهد: وعاملة نفسك نايمة
ملك قامت تجري وتقوله
ملك بضحك: خلاص ونبي يا فهد خلاص
فهد:خلاص بردو الحقي صورصار
ملك: اعااااااا ووقعت
فهد: هههه مسكتك وقعد يزغز فيها 
ملك بضحك: هههههههههه خلاص يا فهد ونبي خلاص ويلا نصلي زمان الضهر اذن
فهد: ماشي يلاا وصلو وفطروا 
ملك: انت رايح فين
فهد: الشغل يا روحي
ملك: ماشي متنساش الحاجه حلوة 
فهد: ماشي يا قمري وباس دماغها ونزل
بعد نص ساعة ملك لقت حد بيخبط على الباب جامد
نزل فهد 
وبعد نص ساعة 
ملك لقت ناس بتخبط على باب جامد
ملك: اية يلا على باب 🚪اهدوا شوية
وفتحت لقت اودمها ندى وعشق واميرة
البنات: Surprise 😚(مفاجأة) 
ملك: اعااااااا ياروحي انتوا
عشق: اي يا قمر مش هدخلنا ولا اية
ملك: لا طبعا يلا بينا 
البنات: يلاااا
ودخلوا شغلوا اغاني وعمالوا الاكل سوا
عشق: خلاص مش قادره 
ملك: ولا انا واللة
ندى واميرة: ولا احنا
عشق: ملك انا جبتلك كل الدروس الكانت علينا وانتي محضرتهاش وجبتلك كل التلخيص 
ملك: تسلميلي ياروحي ربنا يديمكم في حياتي يارب 
البنات حضنوا ملك: يارب 
ملك: عايزة احكيلكوا على كل حاجه يعيال مش امبارح كلمتكوا وقلت ان في حاجه مهمة اكلمكوا فيها
البنات: اه
ملك طيب يلا نقعد واحكيلكوا
وحكت ملك لهم كل حاجه وانها مش بنت الناس دية 
عشق بعياط: يروحي كل دا حصل معاكي 
ملك: اه وانهاردة هجهز شنطتي علشان هنسافر القاهرة الصبح 
البنات: طب يلا بينا نجهز الشنط مستنين اية 
ملك: يلا
ملك والبنات حضروا الشنط بتاعت ملك 
عند فهد في القسم 
فهد: تمام اووي يعني معاد التسليم الخميس الجاي 
محمد : اه وعايزين نحط خطة علشان نقبض علية 
فهد: تمام وحطوا خطة
فهد: معاك ياصحبي
محمد: معاك يا صحبي 
عند البنات 
ملك: الحمدلله خلصنا 
البنات: اه الحمدلله 
البنات: تروحي وترجعي بالسلامة
ملك: واللة منغيركوا مكنتش هعرف اعمل كل دا 
البنات راحوا حضنوها وقالوا: بنحبك وهنفضل سند لبعض دايما 
ملك: يارب
البنات: طيب نمشي احنا بقى يا قمر وهنبقى نكلمك 
ملك: اوكى ياروحي 
بعد الساعة دخل فهد ومعاة حاجة حلوة كتير 
ملك: بابي اخيرا جيت 
فهد فرح من كلمتهاوقالها: روح بابي القمر انتى 
ملك بفضول: اية دول
فهد بمشاكسة: دول لواحدة كدا
ملك بعصبية وهيا ماسكوا السكينة في ايديها وحطها على وشوا: وحده مين ياض
فهد بخوف: اية يابااا السلاح يطول انت يقمر هيكون مين يعني
ملك بفرحة رمت السكينة وراحت على الكياس تفتحهم 
بعد نصف ساعة 
فهد: يابنتي جعان ولهي جعان قاعدة عمالة تاكلي في الحاجة ولهي ماتخلص كلها ليكي
ملك وهي بتاكل: قولتلك اني اجتهدت وعملت مجهود انهاردة جامد وعملت ومحشي قوم اغرف
فهد: انا جاي تعبان قومي اغرفيلي حرام عليكي أنا كأني الطفل الجاي من المدرسة وجعان
ملك بضحك: خلاص يروحي قايمة اهوا غرفت 
ملك: هاة اية رأيك 
فهد وهوا بياكل: قمر تحفة جميلة
ملك بأبتسامة: روحي الدايما جابر بخاطري انت
فهد: ملاكي جهزتي الشنط 
ملك: اه
ملك: فهد انا عايزة اقولك على حاجه 
فهد: اية ياروحي 
ملك: انت عارف ان دية اخر سنة في الأعدادي صح
فهد: اه ياروحي 
ملك: طيب انهاردة البنات جولي وجابوا معاهم كل المحضرات البناخدهم 
فهد: ايوة يملاكي كملي
ملك: انت عارف أن المدرسة مافيهاش ثانوي فااااا
فهد: ملك انا خلصتلك ورقك كله في مدرسة ٠٠٠٠٠٠ انترونشنل
بس عايز بنوتي تجيب مجموع حلو
ملك بدون وعي راحت حضنتوه وقالتلو: احلى بابي في الدنيا بحبك 
فهد شالها وقالها: احلى بنوتة ويالا علشان نذاكر وافهمك المواد 
ملك بفرحة: يلا بينا
بعد ساعتين 
فهد: هااا فهمتي يا ملاكي ملك ملك انتي نمتى
وقام شالها وحطها على السرير 🛏وغطاها وراح نام على الكنبة 

يتبع الفصل التاسع عشر اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ملك الفهد" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent