Ads by Google X

رواية ملك الفهد الفصل التاسع عشر 19بقلم ملك موسي

الصفحة الرئيسية

   رواية ملك الفهد  الفصل التاسع عشر بقلم ملك موسي


رواية ملك الفهد  الفصل التاسع عشر 

احببتها كثيراً صرت اعشقها واعشق طفولتها صرت أن غبت عنها دقيقة واحدة احس بأختناق اريدها لي فقط تقوم بأدوار كثيرة كزوجة وكاطفلة وانها تقدر على تحمل المسؤلية اكبر منها كثير كل ماأعرفه اني صرت لا اقدر أنا اعيش بدونها✨🤍 من مذكرات فهد 
ملك وهي نايمة على كتف فهد: انت صح يابابتي
فهد خدها في حضنو وقالها: احلى بنوتة في الدنيا
بعد سبع ساعات 
فهد: ملك ملاكي اصحي ياروحي وصلنا
ملك: اممممم طيب الف مبروك 
فهد بضحك: الف مبروك اية بقولك وصلنا يالوكا
ملك بفزع: اية وصلنا 
فهد: اه مالك 
ملك: مافيش مافيش
فهد: طيب يلا
ملك بتوتر: تفتكر هيفتكروني 
فهد: أكيد يا ملاكي انزلي بس وأنا معاكي ماتخفيش
ملك بأعجاب:اللة الفيلا تحفة اووي
فهد:عجبك
ملك:اووي
فهد:طب يلا
ودخلوا
فهد:ازيك يأمي
مامت فهد:ازيك يا حبيبي وحشتني وحضنتوا
فهد:حببتي يأمي اعرفك ملك مراتي
مامت فهد بحنية: تعالي يحببتي مالك مكسوفة لية 
ملك بكسوف: ازيك ياطنط
مامت فهد بضحك: طنط اية ياروحي تعالي في حضني أنا زي امك
ملك بأطمان وحضن: احلى أم
مامت فهد: حببتي يا بنتي وحضنتها
ملك اخت فهد من فوق: يا فهودة يا جامد اخيرا جيت
فهد بضحك: مش هتتغيري أبداً
ملك اخت فهد: تعالى في حضن اخوك يا فواز
فهد بحضن: حبيبي يابااا
ملك بغيرة:ماكفايا احضان ينجم بقا
ملك اخت فهد: ملوكه مرات  اخويا اختي الشبهي وطبعي وسني وكل حاجة
ملك بضحك: يخربيتك هفتس تعالي في حضن اخوك يا فواز
ملك اخت فهد: دا احنا الأتنين شبة بعض أخيرا لقيت حد في البيت دة شبهي وحضنتها (ملك اخت فهد فرفوشة وبتحب الهزار والضحك وشعرها اسود وعيونها عسلي وبشرتها بيضة)
أمل: اهلا يابنتي نورتي البيت يحببتي
ملك لفت ليها 
أمل بدموع: انتي شبهة بنتي اووي تعالي في حضني
ملك بدموع مقدرتش تمسك نفسها اكتر من كدة وقالتلها: انا بنتك يا ماما 
أمل بفرحةوبتبص لفهد: بنتي 
فهد بصلها بصة اطمأنان
أمل حضنت ملك جامد
ملك بعياط: وحشتيني اوي يا ماما
أمل: وانتي اكتر يا حبيبت امك
وقعدو يعيطوا ويحضنوا بعض وبابا ملك مراد جاة وحضنها ومراد واحمد جايين يحضنوا ملك
فهد خد ملك وراة: اية 
مراد واحمد اخوات ملك: اية
فهد:  روح يالا العب بعيد
مراد: وسع يعم عايز احضن اختى
فهد: ولا اجري بعيد انت وهوا
احمد جاة من ورا وقالها بصوت واطي: ملوكي
ملك لفت وحضنت اخوها واخوها حضنها 
فهد: انتي عجبك ٠٠٠٠٠ ينهار ابوكي اسود اية دة 
فهد: انتي عجبك ••••••ينهار ابوكي اسود 😳
ملك: دا اخويا يا فهد في اية 
فهد بمعاكسة: طب تعتبريني اخوكي 
ملك بأحراج: طيب يماما انا طالعة فين اوضتي 
الكل بصدمة: اوضتك 
فهد بتغير الموضوع: بتهزر يجماعة 
ملك بأحراج: آه بهزر
الكل ضحك 
فهد: طيب احنا هنطلع نرتاح شوية يلا يحببتي
ملك: يلا يروحي وطلعوا 
فهد: بقا كدا تكسفيني 
ملك بمياعة مصطتنعة: خلاص يابيبي اسفة
فهد بضحك على طريقتها: ماشي خلاص 
ملك بغيظ: بتضحك على اية
فهد: المياعة مش لايقة عليكي خالص
ملك: دا غلطي أني بحاول اكون رقيقة شوية 
فهد: سنية هوا انتي كدا كنتي رقيقة
ملك: آه 
فهد بضحك على الأخر: انصحك متعمليش كدا تاني
ملك بدموع: ماشي شكرا 
فهد بخبث وشدهاوقالها: قمر زعلان ليه 
ملك بعياط: علشان بتتريق عليا
فهد بحضن وزعل من نفسوا: خلاص يروحي أنا اسف
ملك بتمسح دموعها: ماشي
فهد بحضن: زعلانة 
ملك: لا
فهد: طفلة طفلة انا مجوز طفلة ولهي 
ملك بعبوث: انا مش طفلة
فهد: خلاص انتي مش طفلة
ملك: فهد هوا انت مش قولتلي ان باباك ميت مين دة بقا 
فهد: دا جوز امي بس زي ابويا بظبط اول مجاة محدش كان بيتيقوا لغيت مكسبنا هوا بطيبتوا وحنيته عليا وأنوا بجد بيحب امي وبيصونها وبيحترمها هوا زي ابويا بظبط علشان هوا الرباني وعلمني حاجات كتيره حلوه في حياتي واحد غيروا مكنش هيطيقني اساسا وكان هيبص للفلوس لأنا ورثتها من ابويا والشركات بس هوا طلع راجل بجد 
ملك : ربنا يديمهم لبعض يارب 
ملك بفضول: طب وملك من انهي اب 
فهد: ملك اختي من( علي) جوز امي 
ملك: اااه طيب يا فهودي
وبعد ساعات عند عشق 
جاة محمد  واتفقوا على أنا الخطوبة الأسبوع الجاي مع كتب الكتاب 
عشق بفرحة وغصب عنها زغرطت: لوووووووووولي 
محمد وهوا بيجز على سنانوا: تاني زغريت تاني واللة بس تبقي مراتي وهقصلك لسانك دا
عشق: ههههه ماشي يامحميحوا
محمد: محميحوا يارب صبرني 
كل دا وهوا بيتهامسوا 
عند ملك وفهد 
فهد: ملك أنا ماشي بكرة راجع اسكندرية علشان مهمة عندي 
ملك: يا فهد لية طب خدني معاك طيب
فهد: مش هينفع ياروحي انتي لسة مقعدتيش مع اهلك 
ملك بتحضن فهد وبتعيط: مش عايزاك تبعد عني  ارجوك يا فهد ارجوك متسبنيش 
فهد: مقدرش 
ملك: مقدرش اية 
فهد بحب: مقدرش اقوام الحضن دا ومخدكيش معايا وحضنها
الباب خبط 
فهد: يارب ارحمني 
ملك بضحك: طب افتح 
فهد فتح: خير يا فوزية 
فوزية: البية بيقولكم يلا الغدا جاهز (فوزية عاملة النظافة بتاعت البيت) 
فهد: حاضر قوليلوا جايين
ونزلوا 
فهد: أمي أنا نازل انهاردة اسكندرية عندي مهمة
الأم: لية يابني لسة بدري
فهد: معلش يأمي وهاخد ملك معايا 
أمل: أنا لسة مشبعتش منها عايزين تمشوا بدري لية
فهد: معلش يأمي هنجيلك تاني
مراد: هاجي معاكم طيب أنا مشبعتش من اختي
فهد: تمام تعالى 
أمل (مامت ملك): فهد امال انت لقيت ملك ازاي واتجوزتها ازاي انا محبتش اتغط عليكوا علشان لسة جايين 
فهد: ••••••••••وحكى لها كل الحصل 
أمل: يحببتي يبنتي كل دا حصل معاكي 
وقعدوا يكلموا شوية 
بعد شوية خلصوا اكل وطلعوا اوضتهم 
فهد: ملاكي جهزتي الشنط علشان هنوصل بكرة اسكندرية 
ملك:انا اصلا مفتحتهمش
فهد:طاب اية 
ملك:اية
فهد:مسأ العنبر ممكن النبر
ملك بضحك:قديمة اووي دية يا فهد
فهد بضحك:يالهوي على الغمازات مش قادر 
ملك:احترم نفسك يا فهد وبعدين هنعمل اية في الأوضة
فهد:هنعمل اية في آية
ملك: الأوضة مفيهاش كنبة دا غير أن السرير واحد وكمان التلفزيون بتاعك مش لقية قنوات الكرتون خالص
فهد شدها له وقال: طفلة طفلة يعني مافيش كلام بس أجمل طفلة في حياتي
ملك بكسوف: فهد انت التلفزيون بتاعك معلهوش كرتون خالص فهد جاب كرتون من زرار الريموت 
ملك:  اللة روبنزل 
فهد:اية رأيك بقا اهوا
ملك بدون وعي باست فهد في خدة:احلى بابي في الدنيا بعشقگ
فهد: لحد يجبلي الأسعاف هموت 
ملك: بعدالشر عليك 
وقعدت تفرج على كرتون لغيت مانمت
فهد: ملاك نايم يخربيت القمر وباسها من خدها ونام

يتبع الفصل العشرون والأخير  اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ملك الفهد" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent