Ads by Google X

رواية جحيم رحيم الفصل العشرون 20 - بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

  رواية جحيم رحيم البارت العشرون 20 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الفصل العشرون 20

جريت اخدت هدوم وغيرتها بسرعه و جريت علي الباب الخلفي لاقت يلي مستنيها و قاعد بخبث .
ريناد لسه بتفتح الباب:  انت.... 
......': رايحه فين. 
ريناد بجمود: ماشيه. 
عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 
رحيم قر*ب منها وقفل الباب وشدها ليه:  ماشيه علي فين يا بنت عمي. 
ريناد بصت الناحيه التانيه بتهرب من عينه: ابعد يا رحيم. 
رحيم مسك وشها براحه ولافه ليه وبص في عينها: لي انتي مراتي. 
ريناد: لي اتجوزت تاني. 
رحيم ببرود قرب وبا*سها بحب سرحت وفجاءة زقها:  شوفتي لسه تحت سيطرتي يا ريناد. 
ريناد بحزن ولسه هتفتح الباب شالها: نزلني يا رحيم. 
رحيم شالها بالعا"فيه وطلعها اوضته ونزلها: اترزعي هنا. 
ريناد بعناد: لا وهمشي. 
رحيم بخبث: بقا كده. 
ريناد بخوف: احم اه كده. 
رحيم فضل يقرب منها وهي بترجع لورا: ه هتعمل ايه. 
رحيم بمكر:  هعمل كتير...همس في ودنها.. 
ريناد طلعت تجري علي الحمام:  انت قليل الا"دب وسا"فل 
ضحك عليها وخرج لاقي دعاء في وشه. 
دعاء بدلع: كنت فين يا بيبي. 
رحيم: كنت بعمل حاجه يا روحي. 
ريناد خرجت وسمعاهم. 
رحيم قاصد يضيقها: تعالي عشان النهارده يومنا يا قلبي. 
دعاء بضحكه دلع: يلا. 
ريناد كتمت غياظها: ماشي يا رحيم. 
داخل رحيم و معه دعاء و ريناد بتتسحب عشان تضايقهم سمعت صوت ضحك دعاء المايع و رحيم بيتغزل فيها وفي جمالها غصب عنها جريت علي اوضتها وفضلت تعيط. 
ريناد بدموع ومخبيه وشها في المخدة:  ع عارفه اني جرحته ب بس انا بحبه. 
داخل رحيم لاقها كده كان عايز ياخدها في حضنه ويقولها سامحتك يقولها انا بحبك بس غروره و رجو"لته منعته سابها وخرج تاني راح عند دعاء. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~
رقيه بصراخ: حاسببببببب. 
العربية خبطت في شجرة 🌲 ودماغ حمزة ورقيه اتا*ذوا. 
نزل من عربيته بكل غرور: مش قولتلك مش هسيبكم تتهنوا. 
نزل وبيفك الحزام و حمزة بيفتح عينه بالعافية بيبص بينصدم: فؤاد. 
فؤاد بيشيل رقيه يلي اغمي عليها وحمزة بيحاول يقوم مش عارف دماغه بتجيب د*م ومش قادر يفتح: س سابها. 
فؤاد بص له بخبث: خمس دقايق والعربية بتاعتك بوووووم هههه تشاو. 
اخد رقيه وحمزة مش عارف يتحرك استسلم للظلام. 
فؤاد اخد رقيه ومشي وبعد خمس دقايق بووووم صوت عربية حمزة انف'جرت بص من المريا: باي باي حمزة هههه. 
وبص علي رقيه بمكر: يعيني عليكي يا روقة بقتي ار*مله بدري بدري بس متقلقيش هنتجوز ونسافر. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~.
عيون علي البيت قاعد علي عربيته ولابس نظرته و بيخطط وبتبتسم بكل خبث: كلها دقايق وتبقي في ايدي. 
~~~~~~~~~~. 
نزلت تحضر الفطار لاقت دعاء لابس لابس ض*يق ومث'ير وحاطه ميكاب اوفر اوي. 
ريناد بقرف: اي القرف دا. 
دعاء ببرود: مفيش غير الخدم يتكلموا. 
ريناد بغضب: خدم مين انا مرات رحيم. 
دعاء ببرود: تؤ تؤ خدامه هو يلي قال انتي هنا بس عشان تخدمينا وفيما بعد ابننا هههه. 
ريناد اتعصبت وريحه تجبها من شعرها رحيم نزل: في ايه. 
دعاء راحت حضنته وبا"سته من خده: مفيش ياروحي يلا تعالى كل عاملة فطار جنان. 
رحيم بابتسامة: اكيد عشان من ايدك يل حبيبتي. 
ريناد بغيظ لسه هتقعد دعاء: تؤ تؤ علي المطبخ. 
ريناد: يعني اي.
دعاء ببرود: عرسان بقا وانتي مكانك في المطبخ. 
ريناد قامت تلم الباقي من كرامتها ورحيم ساكت وبياكل. 
طلعت اوضتها تاخد دوش ونسيت هدومها برا لافت الفوطه وخرجت ايد شدتها من وسطها.. 
ريناد بخضه: بتعمل ايه. 
رحيم بتوهن وبيبص علي شفا"يفها: وحشتيني. 
ريناد لسه هتبعد قرب وقب لها  بحب تجاوبت معه بدء يمشي ايده علي جس"مها و بكل جر*ءاة في لحظه بعد:  اوبس اتلغبطت مش انتي كان قصدي دودو. 
ريناد فتحت بوقها بصدمه: نعم يا عنيا. 
رحيم مسك نفسه من الضحك: عن اذنك. 
خبطت رجلها في الارض: اعاااااااا. 
خرج وفضل يضحك علي مناظرها هي لابست هدومها و خرجت بصت لاقت دعاء بتعدل هدومها ورحيم عا*ري الصدر وقفت زي الصنم دعاء بغيظ: اي دا بتبصي علي ايه مفيش اي احترام للرومانسيه خالص. 
ريناد دموعها بدءت تنزل رحيم حس انه ا*تخنق سابتهم. 
ريناد راحت عند رحيم وضر*بته بالكف: لي ليييي. 
رحيم بغضب شدها: انا حر وانتي مين عشان تحسبيني. 
ريناد: انا مراتك وحبيبتك يا... 
رحيم ضحك باستفزاز: ح ايه ضحكتيني انتي فاكره اني هحبك لا فوقي انا محبتكيش ولا هحبك. 
ريناد بدموع: ا ايهه. 
رحيم ببرود: اطلعي برااااا. 
ريناد طلعت تجري. 
رحيم قعد علي طرف السرير بحزن. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
نزلت جري  وبتفتح الباب وطلعت تجري علي الشارع وفضلت تعيط في نفسها ا ازاي مش بيحبني ازاي لا اكيد مش يقصد لا في حاجه ر رحيم حبيبي ه هو قالي بحبك. 
(الفديو تحت شوفوا). 
فجاءة  ايد حطت حاجه علي بوقها واخدتها: اممممممم. 
بتصحا تلاقي نفسها لابسه فستان قصير خالص وعليها مكياج اوفر ومربوطه في كرسي وعلي مكان كانه مسرح فجاءة النور بيفتح عليها وتلاقي ر*جالة كتير و حاجات قذ*رة. 
وفي واحد جنبها لابس ماسك وجنبه علي. 
الشخص:  ابدء يا علي. 
علي بخبث: هنبدء المزاد علي المز"ة دي. 
ريناد بصدمه:...

google-playkhamsatmostaqltradent