Ads by Google X

رواية جحيم رحيم الفصل السادس والعشرون 26 - بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

   رواية جحيم رحيم البارت السادس والعشرون 26 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الفصل السادس والعشرون 26

رحيم بص قدمه:  انا طلقت ريناد رسمي ونخلص من كل دا وكل واحد يشوف حاله. 
رعد و حمزة: ايههه.

 
سامعوا صوت صويت جاي طلعوا يجروا اتصدموا من الد*م. 
رحيم رجله مش شايله وهو شايف د*م ريناد ووقعه علي الارض: ر ر رينااااااددددددددد. 
جري عليها وخدها في حضنه: لا لا مش هتسبيني لا فوقي ابوس ايدك لاااا والنبي فوووقيييي يااااررررب ريناااد حبيبتي فوقي عشان خاطري والنبي. 
ريناد بصوت متعب: ا اسفه س.... 
فقدت الواعي رقيه دموعها نازلة ودعاء النور قطع. 
رحيم: هات بنت 🐕ددددددييييي. 
رعد طلع يجري يشوفها والنور جاه كانت اختفت. 
رحيم بدموع والم: فوووقي لااااا. 
حمزة طلب الاسعاف: يلا يا رحيم فووق سابها.
رحيم في عالم تاني واخدها في حضنه: لااااا فوقي انتي وعدتني فوقي والنبي يا حبيبي. 
حمزة ضر"به بالك*ميه: فوووق يلااا هتمو"ت في ايدددكككك. 
رحيم شالها وجري علي المستشفى. 
رحيم بزعيق: دكتور بسررررعةةةة مرررراتيييي بتموووووو"تتتتتت. 
الممرضه: اي دا براحه يا استاذ. 

رحيم بغضب: وحياة امك اخاليكي مكانها انا صاحب المخر"وبه دي. 
الدكتور جاه بخوف: اهدا يا رحيم بيه هنتصرف. 
اخدوها وداخلو اوضة العمليات. 
رعد جاه: هربت. 
رحيم بغضب: بنت 🐕تيجي. 
رعد: اومرك. 
رقيه كاتمه دموعها: ا انا السبب انا السبب. 
حمزة راح حضنها: اهدي هتبقا بخير. 
رقيه بصويت: انا السببب انا يلي عملت كده اناا لا.... فقدت الواعي شالها بسرعه واخدها اوضة تانيه.... 
اعد علي رجله ودموعها نازلة ورعد بيطبطب عليه:  ادعي لها يا رحيم. 
رحيم حط ايده علي وشه وفي نفسه: هتحرم منها تاني لا ا انا بحبها متحرمنيش منها يارب والنبي ا انا مقدرش اعيش من غيرها ه هي حياتي كلها. 
عز جاه وعليه علامات الخوف:  هي فين. 
رحيم سمع صوته اتجنن راح قام وطلع مسد"سه: امشي من هنا.
عز طلع مسد"سه:  مش همشي. 
رعد وقف في النص: انتو في مستشفى احترموا النااس. 
عز ببرود:  تمم. 
معتز وصل ومن جواه فرحان: ها ما"تت. 

رحيم بغضب: جاي لي تاني. 
معتز بهدؤء: انت بتتكلم معايا كده لي. 
رحيم بدموعه نازلة: اتكلم معاك ازاي رد عليا اب بيد*مر حياة ابنه وبنت اخوه وقت"ل مرات اخوووه اب كله همه الطم'ع والجش*ع لي بتعمل كده دا لح"مك ود"مك انا عارف كل حاجه بتعملها ومش هسمح ليك تقرب لها لا انت ولا الحيو*انه يلي هربت وحياة امي يا معتز بيه لولا انك ابويا كان زماني قت*لك دلوقتي انت ايه شيطا*ن ترضى عمب لو عايش يعمل فيا كده او في حمزة ذ"نبها ايييي رد عليا ذ*نبهاااا اييي ملهاش اي ذ*نب حر*ام عليك ابلي"س انت اكتر منه شرررررر فوووق بقا انت خسرت كل حاجه بسبب شر"ك وطم"عك انا ميشر*فنيش تبقا ابويا او حتي من اهلي. 
معتز بيسمع كلامه وساكت. 
رحيم مكملا: اطلع برا حياتنا وايلا ورحمه امي لهنسا انك ابويااا افهممم ابوووويااااا. 
معتز سابه ومشي وهو ساكت ومنطقش ولا كلمة. 

رحيم اعد علي الكرسي وحصونه كلها وقعت قلبه ضايع مش طايق بيدعي ربه. 
عز في نفسه: معقول بيحبها عني لا لا انا عا*شقها هي بتاعتي انا وبس وليا ريناد هتبقا مراتي اه هتبقا مراتي. 
رحيم الدكتور خرج جري عليه: مالها. 
الدكتور باسف:  هي تحت الملاحظة هنستنا 24 ساعة نطمن عن اذنك. 
رحيم طنش كلامه وجري علي الاوضه بتاعتها:  ريناد. 
شافها وهي علي الاجهزة قعد وحضن ايديها كانه طفل صغير: حبيبي فوقي والنبي انا من غيرك ضايع فوقي مش انتي قولتي انك روحي في حد بيبعد عن روحه ها يلا قومي وانا هاخدك ونمشي من هنا هنعيش بعيد و هنخلف كتير بس يكونوا منك انتي يلا فوقي يا روحي. 
الممرضه: كده غلط عليها اتفضل اطلع برا. 
رحيم بص بدموع وقام خرج راح الجامع وصلي ودعا من قلبه ليها. 
رايح المستشفى ولسه بيداخل اخد طلقة في ضهره الكل جري عليه رعد سمع طلع مسد*سه والحراسه جريوا وراء العربيه و هو وقع علي الارض بيفتكر لاحظاته مع ريناد وغمض عينه. 

داخلوه بسرعه العمليات جنب ريناد. 
يعني ايه يعني خلاص انا مش هشوفك تاني مش هلمسك مش هحكي ليك عن حاجه وجعاني يعني اي يعني خلاااص انا مش هشوفك تاني مش هلمسك مش هحكي ليك عن حاجه وجعاني كنت روحي لما كان جويا رووح 🌹🍒🎀. 
حمزة خرج وانصدم من يلي سمعه وطلب نمرة العربية وحماية لريناد ورحيم واتفق مع رعد علي حاجه. 
الدكتور خرج: الحمدلله عدا مرحلة الخط"ر واتنقل اوضه عاديه.... 
وسط كلامه الممرضه جت من اوضه ريناد: الحق يا دكتور النبض بيقف. 
رعد راح لرحيم وحمزة لريناد. 
رحيم بيفوق بالم وقام: ااااه ر ريناد. 
رعد بيسنده: ارتاح. 
رحيم بيتسند ووصل لاقي الدكتور بيقول لحمزة: البقاء لله. 
رحيم بصدمه: ه هو بيقول ايه. 


بتفوق بالم كبير بتلاقي علي قدمها ومعه دعاء. 
علي بمكر: وحشتينا يا رودي يلا بقا. 
ريناد بالم وبتعب: ر رحيم. 
علي غمز لدعاء تخرج ابتسمت بمكر وخرجت هو قلع قميصه: بصي بقا انا جيبك هنا نكرر المشهد تاني اصل الصراحه انتي مش تتنسي خالص. 
ريناد بالم وتعب:  ي يارحيم. 
علي بيقرب عليها وبفك لابس المستشفى:  جس*مك وروحك ليا النهارده عشان عاجبني اوووي وهوري رحيم فيكي قرب لشفافيهاو..
google-playkhamsatmostaqltradent