Ads by Google X

رواية عشقت منقذتي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم ياسمين سامي

الصفحة الرئيسية

            رواية عشقت منقذتي الفصل الثاني  والثلاثون بقلم ياسمين سامي


رواية عشقت منقذتي الفصل الثاني والثلاثون 

ركبت سيارتها ونظرت لشمس بسخريه  ولبست  نظارتها وأعطت أمرا لسائقها بالذهاب للمشفي لتري أدهم وتطمئن علي أحواله بينما هيا كانت مازالت تستعد للذهاب فهيا ليس لديها سائق خاص بها كالجميع خرجت من باب الفيلا لتقف امامها سياره تقطع طريقها 
لتخرج شمس من سيارتها بغضب
شمس :مش تفتح يا اعمي انتا
كانت الصدمه حليفتها عندما رأته يخرج من سيارته ويقف امامها 
 ابتسم آسر واقترب منها شمس 
شمس بتوتر:انتا انتا بتعمل ايه هنا
آسر :وحشتيني وحشتيني اووووي 
شمس صمتت للحظه لاول مره تري الصدق في عينيه
أنا قلتلك مش عاوزه أشوف وشك تاني ولا انتا مبتفهمش
آسر بندم: شمس انا آسف انا عارف ان اسفي مش هيفيد بحاجه
ومش هيرجعلك السنتين اللي ضاعوا من عمرك بسببي 
بس صدقيني انا ندمان علي كل لحظه عدت عليا وانتي بعيد عني ندمان علي كل يوم كان بيعدي وانا مشفتش عنيكي فيه وماسمعتش صوتك 
ندمان اني بسبب غبائي ضيعت اغلي وأرق إنسانه في حياتي من بين إيديا 
شمس وهيا مربعه يدها وواقفه تستمع وتصطنع القوه وانها لاتبالي لكنها من داخلها تنهار تود البكاء والصراخ بشده لكن لا تستطيع ان تضعف امامه مره اخري 
شمس:خلصت 
آسر :لا مخلصتش لسه عندي كلام كتييير اوي عاوز اقولهولك وتسمعيه
شمس :وانا مش عاوزه اسمع حاجه لو لسه عندك كلام خليه لنفسك او أبقى روح اقوله لواحده من إياهم ما أنتا خبره ومابتضيعش وقت 
آسر :شمس صدقيني انا عمري ماحبيت غيرك ولا واحده ملكت قلبي وعيني غيرك  
شمس :تؤتؤتؤ ياحراااام عاوز تفهمني انك طول السنتين كنت قد ايه حزين ووحيد من غيري قد ايه عانيت من بعدي عاوز تفهمني انك مكنتش مقضيها وانا ولا ف دماغك اصلا وانك معرفتش واحده بعدي 
آسر :اعرف واحده بعدك ازاي  وانا مش شايف غيرك وقلبي مدقش غير ليكي هعرف واحده بعدك ازاي وانا ماشفتش أي واحده تملي عيني وتملي مكانك في قلبي 
شمس بسخريه :ههههه المفروض بقي ان انا اصدق الكلام اللي بتقوله ده وانزل دمعتين واجري ف حضنك وأقولك مسامحاك ويلا نرجع اللي فات
انتا عارف انتا عملت فيا ايه مش جرحتني وبس لا انتا دبحتني
خلتني ميته وانا لسه فيا الروح بقيت بهتانه وروحي مطفيه ضيعت سنتين من شبابي حسره وتأنيب ضمير وزعل من نفسي أني عرفت واحد خاين زيك
 كداااب وكنت بتمثل انك بتحبني
آسر بغضب من نفسه ومنها:أنا عمري ماحبيت غيرك وأنا عارف انك اتأذيتي بسببي واتعذبتي 
بس متنسيش إني مش انا السبب لوحدي 
الست فريده هانم هيا السبب في كل اللي حصل هيا اللي وقعت بينا عشان كانت شيفالك حد مستواه احسن مني ف نظرها كانت عاوزه تحسن علاقاتها ومنصبها ومفكرتش إلا ف نفسها
 بس صدقيني مش هنسي اي حاجه عملتها فيا وهاخد حقي منها كويس
شمس  بغضب: اوعي تجيب سيره فريده هانم تاني علي لسانك فااهم  وبالنسبه لحقك اللي هتاخده منها واقتربت منه خطوتين بتحدي ورفعت اصبعها في وجهه
 لو لمست شعره منها بس اعرف ان هيبقي اخر يوم في عمرك وانا اللي هقتلك بإيديا دول
 ‏آسر أمسك يدها: مش هتقدري عارفه ليه لاني عمري ماهنت عليكي وهمس بصوت منخفض 
 ‏وواثق ومتأكد انك لسه بتحبيني 
شمس وهيا تنظر في عينيه بأشتياق شديد صراع بداخلها بين مافعله بها وعشقه الذي مازال بداخلها لكن لو قلبها سيجعلها تعاني مره أخرى ستقسي عليه هو الاخر لكن لن تكرر غلطتها مره اخري 
شمس :أنا بكرهك
آسر :من ورا قلبك 
شمس:وعمري ماكرهت حد قدك
آسر:وانا عمري ماحبيت حد غيرك
شمس :بكرهك يا آسر 
وانا بحبك ياشمس
جذبت يدها من يده بعنف واتجهت لسيارتها ونظرت له بغضب وذهبت لتكمل طريقها
آسر وهو مازال يقف ويسند علي سيارته وينظر إلي يده ويبتسم وحشتيني ياشمس وصدقيني هترجعي ليا تاني انا متأكد انك لسه بتحبيني بس قلبك قسي عليا أوي وأنا هخليه يرجعلي تاني زي الأول مش هسيبك ياشمس ومش هيأس عارفه ليه عشان بحبك وبموت فيكي  عشان انتي النبض لقلبي ومش بعرف اتنفس غير وانتي معايا
وقفت هيا أمام المشفي وصعدت لغرفه أدهم 
في غرفه أدهم 
عشق والظابط ياسر يطمئن علي أحواله ويستفسر عن باقي المجرمين المتورطين في القضيه
ياسر :برضوا مصمم تقفل ع القضيه 
أدهم :معلهش أنا مش عاوز سيره عشق تيجي ف أي حاجه انتا عارف المكان اللي هيا  عايشه فيه بالنسبالهم دي فضيحه وجريمه بشعه وبتهيألي والدها مش هيستحمل حاجه زي دي
عشق :أنا متشكره جدا يا أدهم انك فكرت فيا بس مهما كان دول مجرمين ولازم يتعاقبوا انا وغيري كتير اتأذي وهيتأذي بسببهم لو متعاقبوش وكمان انتا كان ممكن بعد الشر يعني يحصلك حاجة لازم ييتعاقبوا علي اللي عملوه فيك
ادهم بعدما أمسك يدها يعني انتي خايفه عليا ومفكرتيش في نفسك وعاوزه تجيبي حقي وعوزاني أفكر في نفسي وأسيبك اسمعي كلامي وصدقيني  انا هجيبلك حقك وحقي كمان بس بعيد عن الكلام والسمعه انا مش هستحمل أي حد يتكلم عليكي بربع كلمه
ياسر :احم احم خلصتوا وشوشه ولا لسه
ابتعدت عشق للوراء وهيا تشد يدها:احم خلاص يافندم اللي أدهم باشا يشوفه
ياسر:اه هيا بقت كده تمام مش مطمنلك يا أدهم علي فكره اوعي تفكر تعمل اي حاجه غلط انتا عارف مينفعش تتعدي ع القانون وتاخد حقك بأيدك 
ادهم:اه طبعا مين قال كده وبعدين انا واثق فيك انك مش هتسيبهم يخرجوا كده من غير ماتعاقبهم
ياسر :ماتقلقش هروقلك عليه لحد مايعترف علي باقي صحابه وساعتها نشوف هنعمل ايه يمكن تكون غيرت قرارك من هنا لوقتها هستأذن انا بقي حمدالله علي سلامتك مره تانيه
أدهم:الله يسلمك يا أبو الصحاب شايلك لوقت عوزه
جذبها أدهم من يدها لتقترب منه ايه بقي حكاايه أدهم باشا اللي طلعالي فيها دي 
عشق : الله مش لازم أحترمك علي الاقل قدام الظبوطه وبعدين ايه الاسلوب بتاعك ده في حد يقول لظابط محترم وامور زي ده يا ابو الصحاب ده يتقاله يا ابو الشياكه يا ابو الحلاوه والجمال أبو امك 
قاطعها أدهم عندما جذبها اكثر من يدها لتقترب منه لدرجه كبيره
أدهم بغيظ : ظبوطه وأمور وشياكه انتي بتدلعيه طب وحياه أمك لهربيكي علي كلامك ده
عشق :أدهم ماتتهورش أنا كنت بهزر مش اكتر
أدهم :وتهزري ليه ف حاجه زي دي اوعي اسمعك تجيبي سيره حد تاني علي لسانك فاهمه
عشق:ليه بقي ان شاء الله كنت جوزي ولا خطيبي ولا تكونش مفكر انك هتصاحبني وهنقضيها سوا زي الست كاكا بتاعتك
ادهم :مين قال كده ماتشبهيش نفسك بالاشكال دي تاني انتي غير اي واحده انا عرفتها  مع اني متأكد اني في سر انتي مخبياه عني لكن أنتي غيرهم
عشق بخبث:غيرهم إزاي يعني
أدهم:فيكي حاجه غريبه بتشدني ليكي كل يوم اكتر من اللي قبله 
ونظر لعينيها عنيكي سحراني بتوديني ف عالم تاني (الله عليا) 
ورفع يدها وقبلها لمستك دي بتدوبني 
ونظر لشفتيها وشفايفك .
عشق بهمس :مالهم
أدهم:بي
فريده وهيا تصفق بيدها الله 
ابتعدت عشق مسرعه ونظرت في الارض تداري وجها الذي احمر بشده من الخجل
فريده( هادمه اللذات ومفرقه الجماعات) لو كنت أعرف كنت جبت اتنين ليمون وانا جايه فكرتك تعبان  ومش قادر تتحرك معرفش انك خلبوص  ومقضيها حتي وانتا كده
عشق رفعت وجهها بغضب ونظرت لأدهم ليشير لها برأسه وعينيه ان تهدأ 
فريده :ايه يابتاعه انتي واقفه عندك ليه ابعدي كده خليني أسلم علي دومي 
اقتربت منه وقبلته حمدالله علي سلامتك يادومي
دومي:الله يسلمك يادودي
عشق بسخريه : دودي ودومي احييه حتي العتايق الكبيره
مش راحمها يخربيتك ياشيخ 
 التفت فريده لها بتقولي حاجه ياشاطره وبعدين انتي لسه واقفه هنا ليه مش خلصتي شغلك وخدتي اللي عوزاه يلا اطلعي بره عاوزه ابقي أنا ودومي لوحدنا شويه 
 ‏وضع أدهم يديه علي وجهه ونظر من بين إصبعه ليري ماسيحدث هو يعلم أن عشق مصيبه لن تسكت لها هذه المره وبعد ماقالته 
عشق بصوت عالي :نعم يختي هو ايه اللي خدت اللي انا عوزاه عوزتي الكفن وملقتيهوش 
وبعدين تعاليلي هنا بقي انا سكتالك من الصبح وانتي مفيش عندك خشا ولا حيا داخله تتقصعي وتتقمعي ولا اللي عندك عشرين سنه لسه
 يختي اتكسفي على دمك ده انتي اكبر من امي 
عيب علي شيختك
فريده بصدمه :مستحيل البيئه واللوكال ده ونظرت لأدهم بغضب انتا ازاي تعرف الاشكال دي
 أنزل يده من علي وجهه فقد كان يداري ضحكه علي كلامها واختفت بسمته عشق دي 
 ‏عشق :نعم يختي ومالها بقى الاشكال دي ان شاء الله 
 ‏مش أحسن منك ياللي لابسالي محزق وملزق ولا اللي جايه كباريه
 ‏فريده :أدهم انتا ازاي سايبها تكلمني بالاسلوب ده خليها تطلع بره حالا
 عشق : نعم يختي هيا مين دي اللي يطلعها بره ده انتي اللي تطلعي بره حالا يلا ياحبيبتي هوينا
 ‏فريده :انتي إزاي تكلميني بالأسلوب ده  مين انتي عشان تقولي اطلع ومطلعش
 ‏عشق وهيا تضع يدها في وسطها ابقي خطيبه سي دومي ياعنيا عقبالك  ولو انها راحت عليكي خلاص
 ‏ والاسبوع الجاي فرحنا انا ودومي بس انتي مش معزومه
 ‏فتحت فريده فمها بصدمه ونظرت لادهم خطيبها يا ادهم هيا حصلت تعرف الاشكال دي وكمان تقول انك خطيبها
 ‏أدهم بصدمه :عشق دي تبقي 
 ‏عشق :تبقي مين يعني بنت بارم ديله هتلاقيها واحده من اياهم عندها جفاف عاطفي وجايه تمليه عندك ماأنتا قلبك كبير ويساعي من الحبايب قلب
 ‏فريده بصدمه :مستحيل
 ‏أدهم بغضب :عشق اسكتي بقي اديني فرصه اتكلم دي تبقي مرات عمي الله يرحمه ووالده زين باشا اللي حضرتك تبقي السكرتيره بتاعته 
 ‏فريده :انتا بتقول ايه دي واشارت بإصبعها عليها بتشتغل عند زين مستحيل مستحيل زين يشغل الاشكال دي عنده
بينما عشق كانت تقف بصدمه مكانها لاتستطيع النطق بحرف هيا تعلم انها أخطأت كثيرا معها في الكلام وماستفعله او ستقوله سيكون معها الحق فيه
عشق استجمعت قوتها :هههه فريده هاااانم مش تقول كده من الصبح يا ادهم باشا 
فتحت فريده عيونها بصدمه عندما جذبتها عشق اليها تقبلها وتحتضنها وهيا تخبط علي ظهرها فريده هانم كان نفسي اشوفك من زمان والله
ابتعدت فريده عنها : ابعدي كده ايييه ده 
عشق:ماتبقيش قفوشه اوي كده طب ده انا كنت بهزر معاكي حتي اسالي دومي قصدي دومك انتي
مش كده ولا ايه يا ادهم باشا
ادهم :اه اه عشق  روحها خفيفه وبتحب تهزر كتير اللي حصل ده كان سوء تفاهم مش اكتر
عشق:بارك الله فيك وفي والديك استاذن انا بقي اروح اطمن علي غرام عن اذنك ياحبيبتي
جرت  عشق للخارج وتركتهم قبل أن تنطق فريده بكلمه اخري
التفتت فريده لأدهم :انتا اكيد بتهزر صح ودي مش سكرتيره زين وبعدين هيا هيا قالت غرام  أكيد أنا سمعت غلط مش كده 
أدهم :لا يامرات عمي سمعتي صح
زين الحمد لله لقي غرام وهيا هنا في المستشفي وزين معاها دلوقتي
جلست مكانها بصدمه لم تستوعب ماقاله 
مستحيل مستحيل اللي اسمها غرام دي ترجع في حياتنا تاني أنا ماصدقت خلصت منها بترجعيلي تاني من انهي مصيبه  تاخدك 
زي القطط بسبع ارواح
أدهم:بتقولي حاجه يافريده هانم 
نظرت له بغضب وقامت من مكانها وخرجت من غرفته لكن إلي أين تذهب ياتري
بينما هيا كانت في غرفتها فتحت عيونها ببطء لتجده جالسا بجوارها علي الكرسي ممسك بيدها ويضع رأسه عليهما علي السرير بجانبها ونائما
ابتسمت غرام وسحبت يدها بهدوء قربتها لتضعها علي شعره لكن أرجعتها مره أخري بإحراج
 مدت يدها مره أخري لتلمس وجهه وهيا تتذكر مافعله لأجلها ابتسم زين وهو مازال مغمضا عيونه وامسك بيدها وقبلها ورفع وجهه ينظر إليها وهو مازال ممسكا بيدها واضعها علي خده
 ‏غرام بهمس: ‏زين
 ‏زين: حمدالله علي سلامتك ياقلب زين
 ‏ابتسمت غرام لسماعها تلك الكلمه فهيا أول مره تراه او تسمعه يتغزل بها 
 ‏غرام بإحراج سحبت يدها ليمسكها مجددا 
 ‏ اقترب منها زين بالكرسي خاصته وهمس لها وحشتيني 
 ‏وحشتيني اوووي ياغرام
 ‏اوعديني انك مش هتبعدي عني تاني
غرام:سامحني يازين أنا عارفه اني اتسببتلك في مشاكل كتير من ساعه ماهربت وسيبتك
صدقني كان غصب عني كنت خايفه وضعيفه و
زين وضع يده علي فمها هشششش مش عاوز أسمع أي كلام دلوقتي اهم حاجه انك  بقيتي جمبي ومعايا مش مهم ايه االي هيحصل بعد كده 
أنا حاسس اني ملكت الدنيا كلها برجوعك ليا تاني اوعديني انك مش هتسيبيني ومش هتبعدي عني ابدا
عشق :احم احم 
ابتعد زين مسرعا
عشق بفرحه :غراااام جرت عليها تحتضنها وحشتيني اوووي يابنت اللذينا كده برضوا تسيبي البييت وتمشي 
اهو من ساعه ماانتي مشيتي وانا مش لاقيه حد أناكف فيه حقك عليا سامحيني انا كنت وحشه ف حقك وظلمتك كتير 
غرام :ماتقوليش كده ياعشق انتي حبيبتي وزي اختي بالظبط انتي اه لسانك طويل حبتين بس انا عمري مازعلت منك عشان انتي نضيفه وقلبك أبيض وأي واحده غيرك كانت رمتني بره البيت من اول يوم لكن انتي خفتي عليا مع انك ماتعرفنيش  وخلتيني احس ان انا ليا اهل بجد 
عشق:ياسلام يختي واما هو كده سيبتي البيت ليه ها ولا كنتي غاويه تتخطفي وتشوفي غلاوتك عندنا وغمزت لها وعند زين بيه
غرام وقد إحمرت خجلا :عشق عيب كده
زين :احم احم طيب انا بره ياغرام لو احتجتي حاجه
عشق : لا خليك انتا انا هخرج انا لمؤاخذه بقي يازين باشا دخلت من غير استئذان بس اصل البت غرام دي كانت وحشاني اوووي 
ساعدتها في الجلوس وتكمل كلامها ماتعرفيش انا كنت قلقانه عليكي إزاي إوعي تعملي كده تاني وإلا هربطك في رجل السرير لو فكرتي بس فكرتي اي انتي لسه هتفكري
ده انا هربطك من دلوقتي
ابتسم زين وضحكت غرام 
غرام :مش للدرجه دي حرمت ياباشا
عشق:ايوه كده ناس مابتجيش الا بالخطف والبهدله احم زي حالاتي كده 
غرام بصدمه :حالاتك هو انتي اتخطفتي قبل كده
عشق:دي حكايه طويله هحكيلك عليها بعدين هروح دلوقتي اطمن علي بابا  واجيلك تاني
غرام :صحيح هو عامل إيه دلوقتي وطنط عامله ايه طمنيني عليهم 
عشق: بابا الحمد لله عمل العمليه  وبقي زي الفل  وماما هتفرح اووووي لما تعرف انك جيتي دي كانت هتتهبل عشانك بتهيألي لو انا كانت هتقول ألف بركه ارتحنا منها هروح اعرفها واطمن علي بابا واسيب زين باشا يطمن عليكي
 واقتربت منها وهمست عشان تبقوا علي راحتكم وكده يعني مش هوصيكي عليه خليكي بت فرفوشه وخدي وادي في الكلام ماتبقيش قفل زي حالاتي 
وابتعدت يلا هسيبكوا انا دلوقتي واجيلك تاني أعطتها قبله في الهواء وخرجت 
غرام لزين وهيا تحاول القيام مايغركش لسانها الطويل ده عشق طيبه وحنينه اوي  وبنت حلال وجدعه وأهلها ناس طيبين جداً 
زين : وقد امسك بيدها قبل ان تقع رفعت ووجهها لتنظر في عينيه ليخبرها 
زين:مش اطيب ولا أحن منك علي فكره انتي مفيش في الدنيا أصلا زيك وحشتيني 
غرام تائهه في عينيه لا تشعر بالعالم حولها نست كل الحدود والحواجز التي وضعتها في مخيلتها عندما تراه لكن عندما رأته أحست العكس تماما
زين ينظر في عيونها كالغريق التائه في أعماق البحار 
نظر لشفتيها واقترب منها واغمضت هيا عيونها تستعد للحظه الحاسمه اللي كلنا مستنينها من زمان الصراحه
لكن قاطعهم وقاطعنا دخول هادمه اللذات فريده لتقف علي الباب بصدمه عندما رأتهم
فريده:غرااااام 
نظرت لها غرام بصدمه ونظرت لزين مجددا
لتكمل فريده:أنتي ازاي تتجراي وتقربي من ابني بالطريقه دي كنت عارفه انك مش سهله وهتحاولي تستعطفيه تاني بس متوقعتش انك تكوني بالذكاء ده يعني اصبري حتي اما تخفي وبعدين ابقي العبي الاعيبك القذره دي
ابتعدت غرام بصدمه من كلامها وهيا تتألم من قدمها لتقع علي كرسي موجود خلفها 
زين بخوف عليها غرام انتي كويسه
فريده:ياااه كان نفسي أشوف الخوف اللي في عيونك ده وانا مكانها هنا بس للأسف بقيت معمي مش شايف غيرها حتي أمك قلبك محنش ليها 
زين بغضب وهو يلتفت لها :اسكتي بقي اسكتي خالص انتي اييه بالظبط انتي مش بشر زينا مفيش في قلبك رحمه
 وابتسم بسخريه اه صح انا نسيت انتي معندكيش قلب اصلا
مستحيل تعرفي يعني ايه حب يعني ايه يكون عندك حد يحبك ويخاف عليك والتفت لغرام  حد يعوضك عن كل  
اللي فات وشفته ف حياتك
والتفت لها مره اخري أخرجي بره حياتي بقي وسيبيني ف حالي سيبيني مره واحده بس أفرح من غير ماتستخسري فيا فرحتي 
واسمعي غرام دي حبيبتي وقريب اووي هتبقي مراتي معتش أسمع منك أي كلمه غلط في حقها تاني
يا تحترميها وتعامليها علي انها مرات زين العابدين 
يا إما ملكيش علاقه بيها نهائي واعتبري ان ملكيش
ابن زي ما أنا كمان بعتبر إني ماليش أم
التفت لغرام يمسك يدها ليساعدها في القيام ليجدها تبكي مسح دموعها بيده هششش مش عاوز اشوف دموعك تاني
فريده  بعدم تصديق لما قاله مستحيل 
مستحيل تتجوز دي انتا اكيد بتهزر صح 
ابتسم زين هو ده اللي همك في كل اللي قلته مش جديد عليكي الموضوع انتي كده كده مش معتبره ان ليكي ولاد وانك ام كل اللي يهمك نفسك وبس
وأيوه يافريده هانم هتجوز بس مش دي اسمها 
غرام هانم زين العابدين 
هتجوزها وهتعيش معاكي ف نفس الفيلا وهيبقي ليها حق فيها زيها زيك بالظبط
فريده بصدمه وغضب انتا أكيد اتجننت 
اسمعني كويس يازين اللي اسمها غرام دي مستحيييل انها تدخل بيتي وتتساوي بيا ده يبقي أخر يوم في عمري ونظرت لغرام بتحدي أوعمرها 
تركتهم فريده وخرجت  وهيا تسب وتلعن غرام 
أي مصيبه اتت بك إلينا وأي ذنب فعلت لتقتحمي حياتنا بهذه الطريقه لا وتريدين ان تصبحي سيده البيت بين يوم وليله زوجه لابني واما لأحفادي لكن هذا في أحلامك أيتها المتعجرفه سأقف في طريقك وأمنعك من فعل كل ما خططتي له أعدك بذلك
غرام :زين انا مقدره كل حاجه عملتها عشاني حقيقي  لو حد غيرك مكانش هيخاف عليا كده ويعرض حياته للخطر عشاني 
زين بعد ما امسك يدها غرام ماتقوليش كده انا لو مكنتش عملت كده مكنتش هسامح نفسي بقيه عمري غرام انااااا
غرام بدموع وضعت يدها علي فمه ماتكملش 
صدقني يازين مينفعش انا وانتا حكايتنا انتهت قبل ماتبدأ كفايه لحد هنا وأنا اوعدك انك معتش هتشوف وشي تاني انساني يازين انساني وأنا كمان هنساك اعتبرني مكنتش موجوده ف حياتك اوذكري زي أي ذكري مؤلمه عدت عليك 
زين:هششش مش عاوز أسمع كلامك ده تاني انتي احلي حاجه حصلتلي ف حياتي ومش هقدر ابعد عنك تاني لحظه واحده 
غرام أنا بحبك  بحبك ومقدرش اعيش من غيرك بحبك وبموت فيكي وهموت من غيرك هموت لو بعدتي عني تاني
غرام وهيا ترجع للخلف خطوتين غلط  الي انتا بتعمله ده غلط أنا  وأنتا ما ينفعش نكمل مع بعض مستحيل
زين بعدم فهم :هو ايه اللي مستحيل مفيش حاجه صعبه طول ما احنا علي بعض ولو قصدك علي فريده هانم مالكيش دعوه باللي قالته من شويه ماحدش يقدر يلمسك او يأذيكي طول ما أنا لسه فيا الروح
غرام:زيين أفهم الموضوع مش كده خالص انا وانتا ماينفعش 
زين نظر ليدها وهيا تفركها ببعضها بتوتر ودموع تتساقط من عينيها بلا توقف
ف ايه ياغرام عاوزه تقولي ايه ليه انا وانتي  ماننفعش ايه اللي بتقوليه ده
غرام:زين أنا اتجوزت عاصم

يتبع الفصل الثالث والثلاثون  اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent