رواية عشق الفارس الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم احلام تامر
رواية عشق الفارس الفصل السابع والثلاثون 37
كل ابطالنا كانو بييعيشو أجمل ايام حياتهم
في الصباح
عند اياد وجودي ا
اياد كان نايم ف سابع نومه جودي صحيت قامت اتوضت وصلت وذهبت عند اياد وقامت بالنوم فوقه وبصوت عالي ايااااد
اياد بخضه اي في اي
جودي بضحك علي منظره هههه هههه ؟
يلا يا كسلان قوم
اياد انتي بتصحيني ليه
جودي بتفكير امممم.. عشان انا صحيت
اياد ونا مالي ومالك انتي صحيتي انا مال امي..
جودي بزعل مصطنع منا خوفت
اياد وحياه امك خوفتي من اي بقي.. بت بقولك اي سيبيني انام انا تعبان
جودي طب ماشي نام والله لوريك وشدت الغطا عليها ونامت وفعل اياد هكذا بضحك
ف فيلا الشرقاوي
انتصار ج جهزت الفطار وصحت خالد فطرو ونهي كمان فطرت معاهم وراح علي شغله..
انتصار لنهي تيجي نروح لجودي نغلس عليهم شويه
نهي بحزن وحشتني اوي بس هنروح لهم دلوقتي
انتصار وفيها اي يلا بس قومي اجهزي ونا كمان اجهز ونطب عليهم ??
بالفعل جهزو واتجهو الي الخارج متجهين الي شقه اياد فضلو يخبطو لكن لا رد
رنو الجرس وبرضو مفيش رد نهي خافت جدا هيه سمعت كتير عن حوادث ليله الدخ*له واني فيه بنات بيجيلها نزي، ف واللي تم*وت ف الحمام واللي تتك*هرب.. الخ*وف بدا يدخل جواها ودموعها نزلت
انتصار بتوتر هما مش بيردوا ليه
نهي انا خايفه ليكون حصلهم حاجه وطلعت
انتصار اهدي بس يا نهي وطلعت فونها ورنت علي ناصر
انتصار :الو ازيك يا ابو اياد
ناصر باستغراب لاتصالها الحمد لله تمام
انتصار هو انتو معاكو مفتاح لشقه اياد
ناصر اه اياد اداني نسخه بس ليه
انتصار انا عمالين نرن الجرس ونخبط ومفيش حد بيرد خالص واحنا قلقنا عليهم
ناصر بتوتر طب طب سلام انا جاي حالا
اغلق ناصر مع انتصار
مديحه فيه اي يا ناصر
ناصر انتصار ونهي راحو يشوفو الاولاد بس محدش بيرد عليهم فكانو بيسالو علي نسخه مفتاح
مديحه بقلق طب يلا نروح لهم بسرعه
ناصر يلا البسي بسرعه..
وذهبو متجهين الي شقه اياد
فتح ناصر الباب وذهب مسرعا الي غرفه اياد وجودي.
ناصر اياد اياد
اياد وجودي كانو ف سابع نومه
ناصر بذعيق ايااااد
اياد فتح اي ده مين.. انت بتعمل اي
حودي كانت صحيت وشدت عليها البطانيه باحراج.
اياد اي ده انتو دخلتو ازاي
ناصر من الباب يا ابن الك*لب
اياد بص لجودي انا مش اكدت عليكي تقفلي الباب
ناصر ده كل اللي همك
نهي قربت من بنتها وحضنتها حبيبتي انتي كويسه
جودي باحراج اه يا ماما تمام
ناصر قوم فز البس وتعالالي بره
خرج ناصر ووراه انتصار ونهي ومديحه
اياد لجودي انا مش منبه عليكي تقفلي الباب
جودي والله قفلته
اياد امال دخلو ازاي دول الله يكسفك
جودي اسكت بقي انا مكثوفه اوي منهم
اياد قومي يختي البسي اما نشوفهم عايزين اي دول ع الصبح
جودي لا بالله انا مش عاوزه اخرج لهم انا مكثوفه اوي.
اياد طلب خلاص خليكي ونا هخرج اوزعهم واجيلك.. ? ? ?
اياد لبس وخرج لهم
ناصر اي يا استاذ شبعنا خبط عليكو اي ميتين مبتردوش.
اياد انتو دخلتو ازاي
ناصر برضو بيقول فتحتو الباب ازاي.. يبني احنا زهقنا رن عليكو وانتو ولا هنا فاطريت افتح الباب بالنسخه اللي انت ادتهالي
اياد افتكر انو عطي لابوه نسخه من مفتاح شقته فعلا ولعن نفسه نا مني لله والله ?
ناصر المهم انتو بخير
اياد اه والله فل الفل وعشره
ناصر قرب من اياد المهم عامل اي ي عريس
اياد فل الفل والله
نهي خلي بالك من جودي يا اياد دي امانه في رقبتك
اياد جودي دي روحي والله يا طنط ف عنيا متقلقيش
انتصار بغمزه عايز حاجه يا عريس
اياد عايز انام
مديحه لا ده انت بتطردنا بقي
اياد والله نا عريس جديد وانتو فاهمين بقي
انتصار لمديحه هو جايب قله الادب دي منين
اياد مش هقولكو عشان متروحوش تشترو زيي ? ? ?
مديحه نا همشي احسن هتنقط
اياد راح اتاكد ان الباب مقفول ودخل الي جودي
جودي الله يكسفك ي شيخ كسفتني اكتر منا مكسوفه..
اياد مش انا قولت يبقي فيه
جودي نينينينينينيني بارد
_______
عند فارس كانو صحيو قاعدين علي الفطار ومره وحده ريماس قامت بسرعه ودخلت الحمام
فارس قلق عليها اوي وراح لها بسرعه دخل الحمام لقاها بتتقئ مسد علي شعرها بحنيه واردف بقلق مالك يا قلبي في اي اي تعبك
ريماس لسه هنتكلم بس رجعت تتقيأ تاني
خلصت ريماس وفارس سندها وغسل لها وشها..
ريماس بتعب فارس
فارس عيونو.. مالك يا روح فارس
ريماس انا مش قادره اقف على رجلي
فارس شال ريماس واتجه بها نحو السرير ولكن حدثت المفاجأة...
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عشق الفارس" اضغط على اسم الرواية