رواية جحيم رحيم البارت الرابع 4 بقلم ميرا ابو الخير
رواية جحيم رحيم الفصل الرابع 4
رحيم شد ريناد ليه: هو*ريكي قلة الاحتر"ام والادب دلوقتي يا و**س"خه.
قب"ل شفتيها بكل عن"ف جعل الد*ماء تنز"ف منهم اقتر"ب من رقبتها و قب"لها بكل جبروت تالمت وصرخت.
ريناد بالم: والنبي خلاص ابو"س ايدك ار"حمني هعمل يلي انت عايزاه بس ابعد عني انا اتقر"فت.
سمع الجملة دي اتج'نن تماما ازاي بنت ترفضه بص جاب حزمه: انتي بترفضيني انا وحياة ا"مك لهوريكي يا بنت 🐕.
ريناد يرجاء وخوف بتحاول تفلت منه ز"قته وقع علي الارض وجريت.
كان عاجز عن الحركه: لاااااااا.
اتسند وفضل يك"سر كل حاجه في الاوضه بكل غضبه سمع البيت كله: هند"مكككككك يا رينااااااادددد.
بتجري تهرب حد بيوقفها.
......: هربتي من اولها.
ريناد بخضه: انت.
في مكان ليلي.
حمزة بسكر: يعني ايه.
صديقه: مفيش بنا"ت النهارده.
حمزة بخبث: مش عايز غيرها وبس.
صديقه باستغراب: هي مين.
حمزة بسكر: مرات اخويا هههه.
علي بصدمه: م مرات رحيم ازاي مش مراته...
حمزة مقاطعا: لا هو اتجوز ههه بس ايه بت وا"تد اوي تتا"كل اكل كده احلي من الاولى.
علي بخبث: بم انها حلوة كده ماتجبها نتس'لى شوية.
حمزة بسكر: هتقع تحت ايدي بس واجبها نتمت'ع بيها كلنا هههههه.
علي بخوف قليل: و احم رحيم اخوك.
حمزة بغضب: مش ز"فت اخويا دا بن ابويا بس من ام تانيه.
علي بمكر: هتجبها امتي.
حمزة بيقوم: يومين بس.
علي بخبث: ابقا هاتها علي اليخت وهجهز القاعدة.
حمزة بسكر: اوك.
بقلم ميرا ابوالخير.
ريناد بصدمه: انت.
رعد بهدؤء: مش هتعرفي تهربي.
ريناد بخوف ودموع: مش هستحمل حرا'م يلي بيحصلي.
رعد بابتسامة: ادخلي جوا عشان رحيم غضبه عالي.
ريناد بدموع: بس.
رعد: يلي حول رحيم لكده بسبب الحا"دثه.
ريناد باستغراب: حاد"ثة ايه.
رعد: بعدين هتعرفي.
ريناد بخوف: م مش عايزة اقعد هنا تاني.
رعد بهدؤء: روحي لاوضة سيف ياهانم.
ريناد بحزن: تمم.
طلعت وداخلت اوضة سيف لاقته بيعيط بصمت اخدته في حضنها: بس بس متخفش بابا دلوقتي يهدا.
هدى في حضنها و نام اخدته ونامت.
رعد راح اوضه رحيم.
لاقها متك"سره خالص وهو قاعد علي كرسيه: هي فين.
رعد: مينفعش كده يا رحيم انا صحبك قبل لما اكون حراسك فوق كده.
رحيم بغضب: اييييي انا فايق كويس.
رعد بهدؤء: متاخدش ذ"نب ريناد بذ"نب اميرة يا رحيم.
رحيم بالم: متجبش سيرتها تاني.
رعد بهدؤء: ريناد كويسه وبنت نا.....
رحيم بغضب: لا صن"ف و*سخ كل*هم مفيش فرق وريناد حسابها زاد.
رعد بحزن علي حاله: يا...
رحيم بهدؤء: امشي يا رعد.
رعد قام مشي وهو خرج يشوفها داخل لاقها نايمه ملامحها بريئه من غير خوف ودموع تاملها شويه: ايه هتحن متعلمتش من درسك فوق يارحيم اوعا تتخدع بيها.
في يوم جديد.
بتحط الاكل وحمزة بيبص عليها بمكر و رحيم بيشرب قهوته.
رحيم: بص في طبقك يا حمزة.
حمزة بيبلع ريقه بتوتر: هاه حاضر.
ريناد قالها ماشيه: كلي سيف فين.
ريناد: راح مدرسته شكرا اكلت.
رحيم طنش و خرج راح الشركه.
بتروق الاوضه مكان التك*سير بيحضنها من ضهر"ها: حلوة يا بت.
ريناد بخضه: ابعد هقول لرحيم.
حمزة بمكر: ماتيجي يا نتسل"ى شويه.
ريناد بغضب طخخخخخخ: اخرس امشي اطلع برا.
حمزة بغضب: تمم اوي كده هدفعك تم"نه غالي..
ترك الاوضه بغضب وتوعد.
~~~~~~
خلص شغله وصلت له رسالة ج"ننته راح مروح بسرعه.
~~~~~
سمية بخبث: بعتها.
.....: حلو كده نشوف هيحصل ايه.
~~~~~~~.
بقلم ميرا ابوالخير.
وصل البيت وعليه علامات الغضب لاقها في الاوضه مسكها بسرعه وقفل الباب بالمفتاح: انا عايز اعرف حقي منك دلوقتي.
ريناد باستغراب: قصدك ايه.
لم يعطيها اي فرصه القها علي السرير و قلع قميصه: حقي يا زبا"لة.
ريناد بتصوت وهو ه"جم عليها بكل شر"اسه با"سها بكل عن"ف وقط"ع كل هدومها وان"قض عليها بكل و"ح*شيه.
رحيم بصدمه: انتي م...
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية جحيم رحيم" اضغط على أسم الرواية