رواية بلوة المخابرات والمارد البارت الرابع 4 بقلم دعاء احمد
رواية بلوة المخابرات والمارد الفصل الرابع 4
عند مارد ومليكه
مليكه فاقت من المخدر وهي حاسه بألم في رجلها بسبب روزي
و هو قاعد على الكرسي اللي جانب سريرها حاط رجل على رجل بكل غرور
بقلم دعاء فايد✍️
قامت وقعدت علي السرير اصاده
مارد. ياريت تتعلمي أن الغلطه مع المارد فيها الموت
مليكه. مارد عارف في حدث مهم اوي بيحصل في مصر يخصك
مارد. امم حدث... مش مهم
مليكه ببرود. فعلا كمال زيدان مش مهم
مارد قام بغضب. ابويا ماله يا بنت الجبلاوي
مليكه بضحكه سخرية . اصدك المرحوم
انت متعرفش النهارده هيعدموا والدك
مارد قام ومسك مليكه من شعرها
وبقي يجرها وراه
مارد بقوة وبصوت اهتز له أركان القصر كله. يزين كنان ماكس جاك
يزين وماكس وجاك وصلوا بسرعه البرق ومارد نازل علي السلم وبكل غضب والمره دي فعل مليكه كان بتتالم وهي حاسه ان شعرها هيتقطع كانت ماشيه بالعافيه عشان جرح رجليها
مليكه بوجع داخلي وبرود ظاهر عليها. سيب شعري يا حيوان
مارد نزل ولسه ماسك مليكه وعيونه اسودت و عروقه بارزت
اول ما نزل للدور اللي تحت كله
مارد رمي مليكه بكل قوته على الأرض
يزين بخوف على مليكه. مارد في ايه؟
مارد مردش وبيتفرج على مليكه
بقلم دعاء فايد✍️
مارد. ماكس
ماكس بخوف. ايوه
مارد بشر. هات الكرباك
ماكس وهو بيبص على مليكه اللي مفيش في عيونها اي تعبير عن الخوف مارد اهدي بس
مارد بغضب "حارق". ماكسسي
ماكس راح جاب الكرباج
مارد مسكه بكل قوته وبيرفعه عشان "يضرب " مليكة
مليكه بسرعه مسكت الكرباك قبل ماينزل على جسمها وحرفيا مكنتش خايفه كان باين في عنيها "الكراهيه"بس
مارد شد الكرباك منها وبسرعه نزل بالكرباج على جسمها
مليكه. ااه
مارد بقى يضرب مليكه بكل قسوة وهي زي الجبل حالفه متبينش ضعفها أدام حد ودا عصب مارد اكتر وبقي مجننه
مارد بقى يضرب مليكه ومستنيها تصرخ تتوسله يقف تعمل اي حاجه
ماكس ويزين بصوا لبعض وخايفين يتكلموا مارد وهو في الحاله دي والا هيموتوا هما كمان لأن مارد في غضبه مبيشوفش حد
مليكه اغمى عليها من كتر الوجع اللي حبساه جواها واستسلمت للدوامه السواد اللي بتحسبها
وأول ذكر جيت على بالها كلام ابوها اللواء صقر
فلاش باك
ومليكه عندها ٢٠سنه
كان عندها مسابقه في الكليه وهي خسرت و بقيت تعيط في اوضه تغير الملابس
اللواء صقر دخل وشافها بتعيط لوحدها وقف وهو مبتسم
مليكه. انا اسفه يا بابا
صقر بحب وهو بيقعد جانبها ويربت عل كتفها. على ايه يا حببتي تعرف يا مليكه انتي شبهي اوي
عمر محد شاف ضعفي كنت لما اتوجع اتوجع لوحدي افضل
زي الجبل أدام الكل لأن في ناس كتير بيتسندوا علينا لو لقونا ضعفنا بيقعوا هما كمان أنا فخور بيكي لازم تعرفي دا دايما سوا كسبتي أو خسرتي انا في ضهرك لأن انتي واختك اغلي ما عندي
باك
✍️دعاء فايد
مارد رمي الكرباج وواقف يتفرج عليها بكل غرور كأنها حشره
يزين. مارد اطلب الدكتور
مارد "بغضب ". متطلبش زفت خليها كدا ومحدش يقربلها والا هتكون نهيتكم
وقام سحب مليكه اللي مرمية على الارض وباين أن ضربات الكرباك حرجت جسمها لدرجة أنها بقيت "تنزف"
مارد شالها واخدها لجنينه القصر وواقف عند شجره كبيره
مارد بقوه وشر. هات حبل
جاك بخوف من منظره جابله حبل
مارد ربط مليكه في الشجرة وهي مغمى عليها وبقي يربط الحبل بقوه
انا خارج لو حد فكر بس انه يساعدها هيكون مكانها أظن عارفين اني مبهزرش
خرج وسابهم وفقين شايفين مليكه ومش قادرين يساعدوها
.... عند كنان...
وقف العربيه وعفريت الدنيا بتطنط أدام وشه
البنت بخوف. ايه جاي تعتذر
كنان بقى يقرب من البنت و هي هتموت من الخوف من شكله
كنان نزل لمستواه وهي قاعده على الأرض ومسكه رجليها وفعلا هي جميله شعرها اصفر وعيونها بني غامق وشفايف"ها ورديه وبشرتها بيضاء وشكل هدومها مدربك
كانت لبسه ملابس من القطن الواسعه بس شكلها كيوت
. البنت. على فكره بقى انت واحد غبي ومبتعرفش تسوق و متخلق
حطيت ايديها على بوءها وهي هتموت من الرعب من شكله
كنان وهو بيتفحصها. عايزني اعتذر
البنت. ايوه
كنان بابتسامه فيها خبث "وشر"
من عيوني
وضرب البنت على رقبتها خالها تفقد الوعي وقام شالها واخدها في عربيه بلامبالاه
بعد ساعات
في فيلا كنان
البنت بدأت تفوق ودماغها تقيله
كنان قاعد اصدها بيتفحصها بكل وقحه"
البنت. اه دماغي انا فين
كنان ببرود. هاي
البنت اتخضت وانكمشت على نفسها
البنت. انا فين
كنان. اهدي انتي في فيلاتي
البنت. وبعمل ايه هنا
كنان. اسمك ايه؟ مصريه
البنت بخوف. انا سيلا نصار مصريه
كنان قام وسابها
كنان لواحد من رجالته. عايزك تجبلي كل المعلومات عن بنت اسمها سيلا نصار
الراجل. اومرك يا باشا
كنان جاله تليفون من يزين
كنان. في ايه
يزين. الحق ياكنان مارد شكله كدا ناوي يموت " البنت
كنان. عمل ايه ما سيبها كويسه
يزين حكي لكنان اللي حصل
يزين. كنان البنت هتموت
كنان ببرود. يزين هو انت ليه محسساني اننا بنشتغل في جمعية الخير والنور فوق يا يزين احنا بنشتغل في" المافيا" ما تموت ولا" تولع" اكيد مارد عارف هو بيعمل ايه اكتر مني ومنك سلام
كنان الاسيوطي. الضلع التاني في المافيا بعد مارد ٣٤سنه وسيم عيونه بنيه
كل منا لديه جروجه وعيوبه
ماذا ستفعل أن جاءك من يحبك ويتقبل بكل عيوبك وهو قارد على أن يدوي قلبك الذي تألم
ولكن...
هناك ثمن للحب
من يدفعه سوف يحصل عليه
وثمن أن يعشق المارد هو الابتعاد عن الطريق الذي يسلكه فهل سيقبل أن يدفع ذلك الثمن الذي سيكلفه حياته؟
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية بلوة المخابرات والمارد" اضغط على أسم الرواية