رواية فتاة واربع شباب البارت الرابع 4 بقلم ملك ايمن
رواية فتاة واربع شباب الفصل الرابع 4
نجمه: لا واطلع بره
ليث: كده يانجمه بتطرديني من اوضتك طب انا اسف لفي بقا
قامت قعدت ع السرير بعصبيه وبردو مبصتلهوش
ليث: اممم ايدي تقيله صح
بصتله ولفت وشها الناحيه التانيه
ليث: لو هفضل اكلم نفسي كده كتير هتصرف تصرف تاني
نجمه بدموع: عاوز اي مش كفايه مسلم الي كان هيك*سرلي ايدي وانت ضرب*تني عوزين اي تاني بقا وكملت بعياط انا مغلطتش ولله كنت برفض انا معملتش حاجه والله قرب قعد جنبها وحضنها دخلو بقيت الشباب قعد مسلم الناحيه التانيه وحضنها ومعتصم قعد ع السرير ونام ع رجليها وغيث ع باب الاوضه
غيث: دي عيال غشيمه انا طيب صح يانونو
نجمه بصتله ولفت وشها
دخل قعد ع السرير ومسك ايديها وقال: شوفي يانجمه احنا مش بنتحكم فيكي ولا حاجه احنا خايفين عليكي يانونو
ليث: مكنش قصدي اضرب*ك ولله بس الشات عصبني
مسلم: حقك ع قلبي كانت تتقطع ايدي قبل ما تقسي عليكي
مسحت دموعها واتكلمت بخبث
نجمه: امم عوزني اصالحكو
اتعدلو في قعدتهم وانتبهولها
نجمه بابتسامه خبيثه: ودوني المخيم الي تبع المدرسه
بصو لبعضهم شويه وقال ليث
ليث: وده بنات وبنين
نجمه: احم امم
غيث: ياختي حلوه وهي بتهز راسها الي هاجي افصلها ع جسمها دي
معتصم: استني بس ياغيث وقد اي المخيم ده وفين
نجمه بحماس: فين في الغردقة اما كان يوم فا هوا يومين بس
مسلم: بس ياشيخه قولي كلام غير ده
نجمه: ونبي ونبي ودوني بقا
ليث: نجمه ده في الغردقه وكمان هتباتي بره البيت اكيد لا
نجمه: ونبي طب حد منكم يجي معايا
معتصم: وده مسموح
نجمه: اه مسموحلي اجيب خمس اشخاص
مسلم: حلو نروح كلنا واهو بالمره نغير جو اي رايك يغيث
غيث: اممم فكره بردو امتي التخيم ده
نجمه: بكره
ليث'اي ده عندي شغل بكره
غيث: كله بتاجل لجل عيون نونو
نجمه؛ تسلم يازووق
معتصم: طب اشطا هجهز نفسي بس انا جعان
نجمه: هنزل اعمل انا العشا
مسلم: خلينا نطلب اكل اوفر لنا
نجمه: لا انا الي هعمل اكل ياليث
ليث: خلاص ياشباب يلا انزلي اعملي الاكل ع ما نجهز الشنط
نجمه وهي بتنط من ع السرير: طياااره اهو
معتصم: غريبه ان غيث وليث جايين
ليث: انا رايح عشان حاجه معينه
غيث: وانا بردو يلا نجهز الشنط
مسلم: طب فهمونا طيب
ليث: انا رايح اشوف البنت دي وشله الانس بتاعتها ياويلها مني
غيث: وانا رايح اشقط بصراحه
معتصم: عليا الط*لاق دماغ بنت ك*ل*ب
مسلم: ولد عيب كده الله
معتصم: هرزعك كف اخلي دماغك ع زنبلك
غيث: ياختي ياختي ياختي
ليث: كفايه هزار ويلا بقا ع اوضكم جهزو الشنط يلا وخرجو من اوضت نجمه وقف ليث اخد نفس فيها وخرج وقفل الباب
________في المطبخ
كانت واقفه بتجهز مكرونه بشاميل جه غيث طلع قعد ع الرخامه واخد تفاحه بيكلها
غيث: ياروايح الذبده السايحه
نجمه بمرح: برميل القشطه النايحه
مسلم وهوا داخل: هوا انا اتجوزت مسنچر
نجمه: ايواه اه اتجوزت مسنچر ولا يوم ع بوعدي هتقدر
معتصم: حبيبي حبيبي حبيبي نائما حبيبي دائما لولولولي
نجمه كانت واقفه بترقص بالمغرفه الي في ايدها والمقصوصه ليث وقف ع اول المطبخ بيتفرج عليهم بابتسامه وحب ع جنون نجمته زي ما بيسميها
نجمه: حد يرفعني اجيب بطرمان النوتيلا الي فوق ده قرب منها ليث رفعها جابته وحطت صنيه المكرونة في الميركويڤ وطلعت ع الرخامه بتاكل النوتيلا
معتصم: بهدلتي نفسك ع فكره
غيث: اه بنت اختي بتاكل جنبي
نجمه: بردو مش هدي حد فيكم هه وطلعت لسانها
مسلم: بجد طب هدوووق وقرب منها باسها من خدها
مسلم: اممم طعمك مش حلو
ليث بعصبيه ميعرفش سببها: مسلم يلا نستناها بره
غيث: اي ياعم انت متعصب لي اهدي
ليث: شايفني بشد في شعري يلا اتفضلو قدامي يللا
خرج التلت شباب تحت استغرابهم لعصبيه ليث بعد ما خرجو قرب منها واخد منديل مسحلها الي حوالين بوقها
ليث: ياريت ماتخليش مسلم يقرب منك اوي كده تاني تمام
قبل ما تتكلم كان خرج استغربت طلبه لانها مش اول مره لكن سكتت جهزت العشا واتعشو وكل واحد طلع اوضته
_______عند ليث
كان نايم سرحان في عصبيته لما مسلم قعد نجمه ع رجله في العشا وافتكرها وتلقائا عينه جت جنبه وافتكر لما نامت معاه ابتسم ونام
________عند نجمه بتتكلم في الفون
نجمه: انتي مجنونه يابنتي حب اي لا طبعا الي بينا اكبر من كده
.....................
نجمه: ايواه جايه بكره انا وهما
ليل: هوا ليث جاي
نجمه: ايواه بتسالي لي
ليل: بصراحه هوا جامد اوي اوي
نجمه: ليل احترمي نفسك
ليل: الله وانتي متعصبه لي
نجمه: مش متعصبه بس كده عيب اوووف يلا سلام ياليل وقفلت ونامت
..
تاني يوم الكل صحي وجهزو وركبو عربياتهم متجهين للغردقه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية فتاة واربع شباب" اضغط على أسم الرواية