Ads by Google X

رواية عشقت عفريته صعيديه الفصل الرابع 4 بقلم رنا احمد

الصفحة الرئيسية

   رواية عشقت عفريته صعيديه الفصل الرابع بقلم رنا احمد عماد


رواية عشقت عفريته صعيديه الفصل الرابع 

في شركه الشماع .
تامر بغضب /انت اتجننت ياض انت فاكر انك ممكن تتحداني رجلك عمرها مهتخطي في المكان ده ولا اي مكان يخصنا ي ابن نادر ..
الظابط بحده /بس لما يكون ليه حق مينفعش تمنعه ي تامر بيه .
تامر بحده /بابا انت ايه الي جابك هنا .
الشماع بندم /جيت اعمل الي كان لازم يتعمل من زمان اني ارجع حق اليتيم ده الي ظلمته سنين .
شوكت بحده /ايه التخاريف دي ي تامر .
الظابط بغضب /تامر بيه الشماع بيع قدم كل الي الوراء الي يثبت ملكيه عادل في كل الاملاك وطلب مني اني أمن حقه فبلاش تتضرني اني اخدك علي القسم واعمل معاك الازم .
الشماع /اتفضل ي حضره الظابط قسم كل حاجه بالعدل تحت حمايتك واشرافك .
في شقه مشبوهه .
قمر بفزع وهي تغطي جسدها العاري /ايه ي جابر انت مستني حد ولا ايه ..
جابر بفزع /لا مش عارف مين .
الظابط بسخرية /مستنين بوليس الاداب ي اخويه يلا انت وهي .
قمر بدموع وصراخ /ي فضيحتك ي قمر ي فضيحتك .
جابر بغضب /الله يحرقك ي وش الفقر .
في الحاره .
ام ربيع بصراخ /ي باشا حرام عليك ي باشا دي لقمه عيشي .
مباحث التموين بغضب /لقمه عيشك ي وليه ي حراميه ده انتي بتبيعي زياده عن التسعيره بكتير .
ام ربيع بصراخ /ي باشا محصلش ي باشا .
مباحث التموين /اخرسي ي وليه يلا صادروا الطماطم والخضار ده كله .
ام ربيع بلطم /ي مصيبتك ي ام ربيع ي مصيبتك.
سندس بابتسامه رضا /كده انا عملت الي عليا كان لازما انتوا الاتنين تمن استغلالكم ل عادل واستغلالكم لاي حد تاني ...
في شركه الشماع ...
الظابط بجديه /اظن كل حاجه وضحت ي عادل وكل املاكك بقت في ايدك .
الشماع بابتسامه سعاده /مبروك ي عادل كده حقك بقا معاك ي ضنايا كده نادر اخويا يكون مرتاح في تربته.
الظابط بجديه /اظن كده مهمتي انتهت ي شماع بيه عن اذنكم .
تامر بغضب /متفرحش اوي كده مش هسيبك تتهنا بكل ده .
شوكت بحده /انا ماشي ي تامر لما تحل مشاكلك نتكلم .
في شقه عادل ...
عادل بفرحه /سندس سندس .
سندس بابتسامه ولهفه /ايوه ي عادل ها عملت ايه .
عادل بسعاده /باركيلي ي وش السعد انا خدت كل حقوقي ي سندس ربنا واقف معايا وعمي ضميره صحي ورجعلي كل حاجه غصبن عن عين اي حد .
سندس بسعاده /مبروك ي عادل مبروك كده اقدر ارجع وانا مطمنه عليك انك أخدت حقك .
عادل بحزن /خلاص هتسافري .
سندس بابتسامه /ايوه هسافر لازم اسافر ل عفارت .
عادل بحزن /طب وانا .
سندس بابتسامه /انت خلاص ي عادل مبقتش محتاجلي انا وريتك الطريق الصحيح وانت خلاص بقيت تقدر تاخد حقك من اي حد .
عادل بحزن /بس انا مقدرش استغنا عنك ي سندس انتي ملايتي حياتي .
سندس بابتسامه /حياتك هيملاها الشغل بس الشغل الصح الشغل في املاك وهتملاها سلمي بحبك ليها وحبها ليك وبعدين مين قال اني هسيبك انا هفضل جنبك ي عادل .
عادل بحزن /هتوحشيني اوي .
سندس بابتسامه /وانت كمان ي اخوي هتوحشني جوي خالي بالك من حالك .
عادل بابتسامه /وانتي كمان وسلميلي علي عفارت .
سندس بابتسامه /واه عاد يوصل وبعدين هكلمك فيديو كول وتشوف فرحنا كمان .
عادل بضحك /هههههه هستنا طبعا .
في مملكه الجان ....
سندس بمرح /واه عاد ي أما كفايه هتخنقيني .
مرجانه بغيظ /ي ساتر عليكي بت قليله الربايه .
سندس بمرح /اموت فيكي انتي ي مرمر .
صابر بابتسامه /نورتي ي قلب ابوكي .
سندس بابتسامه /تسلم ي ابوي فين عفارت .
علي الجانب الآخر .
سندس بابتسامه /عفارت .
عفارت ب عشق /صغيرتي متا عودتي .
سندس بابتسامه /لسه دلوقتي .
عفارت بابتسامه /اديتي مهمتك بنجاح .
سندس بابتسامه /ايوه كان لازما اكملها قبل مارجع انت مالك ومال سراي ايه السر الخفي الي بينكم عفارت .
عفارت بحزن /ريفانا اختي ي سندس متاكد ان سراي هو الي خطافها وخفاها لذلك كنت اعمل معه لكي استطيع معرفه طريقها .
سندس بصدمه /معقول .
عفارت بحزن /نعم ي سندس لذلك السبب كنت قريبا منه طوال الوقت لكي اصل لها .
سندس بحنان وعشق وهي تمسك يده /سنجدها سواء ي عفارت سنجدها سواء .
عفارت بعشق /صغيرتي فأنا اعشقك بشده. 
سندس بعشق /وانا اعشقك ايضا عفارت .
في فيلا عادل .
في الجنينه .
جاسر بابتسامه /الف مبروك ي عادل .
عادل بابتسامه /الله يبارك فيك ي جاسر .
سلمي بسعاده /يااه اخيرا الحق رجع لأصحابه .
جاسر بابتسامه /ويلا علشان هتكون موجود في خطوبتي قريب .
عادل بابتسامه /هتتجوز زميلتك في الجامعه مش كده الي كنت دائما بتحكيلي عنها .
جاسر بابتسامه /هي شروق قصه حب طفولتي وشبابي .
عادل بابتسامه /ربنا يسعدكم ..
جاسر بابتسامه /يارب ثواني هرد عليها .
عادل بابتسامه عشق /ها ي سلمي مش أن الأوان بقا .
سلمي باحراج وخجل /ها قصدك ايه ي عادل .
عادل بابتسامه وسعاده /قصدي اني كفايه بعدنا عن بعض طول عمري مروحتيش من بالي ابدا انتي حب عمري ي سلمي .
سلمي بابتسامه وسعاده /خلاص اطلبني من ابويا .
عادل بسعاده /ده انا اطلبك من الجن الازرق كمان ..
سلمي بابتسامه /ههههه مجنون 


يتبع الفصل الخامس والأخير اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent