رواية الكلبش والايدي الناعمة البارت الخامس 5 بقلم لمياء رفعت
رواية الكلبش والايدي الناعمة الفصل الخامس 5
أكرم حاول يضرب نار ع الا ضربوا ساره بالنار لكن للأسف كانوا هربوا واكرم ماقدرش يسيب ساره ويجري ورا المجرمين
أكرم: ساره فوقي ياساره
ساره: بقت تغمض عينيها وتفتحها
اكرم: شال ساره وركبها العربيه وطلع بيها ع المستشفى
الدكتور: ماتقلقش يافندم بإذن الله هتكون كويسه الرصاصه في كتفها الحمد لله.... دخلوها العمليات
اكرم: فضل مستني وواقف قدام باب العمليات
الدكتور خرج بعد فتره : الحمد لله بقت كويسه
اكرم: اقدر اشوفها
الدكتور: يستحسن كمان ٥ ساعات
اكرم: تمام
الدكتور: تقدر تروح حاليا ولم تفوق هنبلغ حضرتك ومشي
اكرم: مسك تليفونه...الووووووو
حسين : ايوة يااكرم
اكرم: ابعتلي عساكر في مستشفى....
حسين : ليه خير
اكرم: ساره اضربت بالنار وعايز حراس ع الأوضة بتاعتها لحد ماتخرج
حسين: طيب ماتقلقش ربع ساعه بالكتير وهيكونوا عندك
اكرم : طيب تمام
المحامي: الووووووو
عصام: معاك يابيه
المحامي: للأسف ساره اضربت بالنار ومالحقتش تروح الجلسه
عصام: بالهفه.. انت بتقول ايه
المحامي: ده عنوان المستشفى قدرت اجيبوا لحضرتك......
عصام : جري ع المستشفى وقابل اكرم ع باب المستشفى
عصام: ياباشااا بنت اخويا عامله ايه
اكرم: بس بس ماتقلقش الحمد لله جات سليمه مفيش حاجه
عصام: ياكرمك يارب طيب هي فين
اكرم: مش هتقدر تخرج اقل من يومين لم تبقى كويسه وبرضو مش هتقدر تدخل تشوفها علشان الدكتور منع حد يشوفها علشان الراحه...بعد اذنك
عصام: اتفضل ياباشااا
أكرم دخل الفيلا
انجي مرات اخو أكرم: أكرم يعني جي بدري
اكرم: جي انام وماشي تاني
انجي: في ايه مالك
أكرم: ساره اضربت بالرصاص ياانجي
انجي: ياخبر وحصلها حاجه
اكرم: الحمد لله جات سليمه
انجي: طيب مين الا عمل كده
اكرم: اكيد المجرم الا كانت رايحه تعترف وتجيب اسمه ف القضيه علشان محدش يعرفه ضرب ساره بالرصاص
انجي: مالك كده ..
اكرم: مالي ازاي
انجي: يعني حاسه انك متأكد انها بريئه
اكرم: مش عارف بس احساس قوي جوايا ان ساره بريئه فعلا خصوصًا ان كلامها مطابق مع الا شوفته ليلة الحادث
انجي: ابتسمت
اكرم: في ايه بقى
انجي: مش عارفه بس يارب يكون تفكيري غلط
اكرم: فهم قصد انجي ومشي
انجي: أكرم
اكرم: وقف لكن بضهره ل انجي
انجي: متنساش الفرق بينكم يااكرم انت ظابط شرطه وهي مسجونه
اكرم: سمع الكلمتين وطلع ع الأوضة بتاعته ينام لكن معرفش ينام من كتر التفكير ف ساره وبعد مرور الخمس ساعات غير هدومه وراح المستشفى
اكرم ولسه بيقرب ع الاوضة
العساكر: تمام يافندم
اكرم: دخل الاوضة عند ساره: وكانت لسه بتفوق
اكرم: عامله ايه دلوقتي
ساره: آآآآه...ومسكت كتفها...ايه الا حصل
اكرم____________
ساره: انا لازم اروح الجلسه
اكرم: انتي بقالك ست ساعات تقريبا هنا ف المستشفى جلسة ايه
ساره: ياخبر
اكرم: ماتقلقيش اتأجلت
عسكري دخل الأوضة: تمام يافندم...في بنت بره بتقول صاحبه ساره
اكرم: دخلها
إسراء: وهي ع الباب بدون ماتسلم ع ساره انا جايه ابلغك ان تم فصلك النهاردة من الجامعه وراحت خارجه
ساره: دموعها نزلت تجري ع وشها كأنها بحر
أكرم: اهدي اكيد ربنا شايل ليكي الاحسن
ساره: الحمد لله ...وسكتت لكن ماكنتش قادره تسيطر ع دموعها
اكرم: قرب منها ومسح دموعها....من جوايا عمري ماهسامح نفسي ياساره لأني السبب
ساره: وانت ذنبك ايه
اكرم: لأني انا الا قبضت عليكي
ساره: انت حكمت بالورق ال قدامك والاثبات الا شوفته ...وربنا يحكم باللي شافه
ملك : هنعمل ايه ياهبه دلوقتي
هبه: خلاص احنا اتفصلنا من الجامعه مالناش مكان في البلد دي انا هشوف مشروع لينا هنا نعيش منه والبلد هنا كويسه
ملك: وهنسيب ساره كده
هبه: نصيبها بقى مش احسن مانروح احنا ف داهيه
ملك: ع رأيك
الدكتور: تقدر حضرتك دلوقت تاخد الحاله ع السجن بقت كويسه
اكرم: سكت
ساره: ابتسمت وبصت لا أكرم.... وقربت ايديها الاتنين منه ورفعت ايديها وقالتله حط الكلبش ياحضرة الظابط
اكرم:
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية الكلبش والايدي الناعمة" اضغط على أسم الرواية