رواية جحيم رحيم البارت السابع 7 بقلم ميرا ابو الخير
رواية جحيم رحيم الفصل السابع 7
علي بخبث: وفديو مراتك وهي معا*نا هيتنشر دلوقتي والكل هيشوفها وهي في حض'ننا لاننا بسهولة صورنها وهي معا"نا.
رحيم بغضب: ياولاد الك"لب ونزل ضر*ب فيهم ورعد بعده بالعافيه.
رحيم طلع مسد*سه: هقت*لكم يا ولاد*****.
علي بتعب: لو مو*تنا الفديو دا هيتنشر في البلد كلها و شر*فك هيبقا في الارض هههه فضيحه را"جل الاعمال المشهور رحيم بيه وهتبقا في الارض.
رحيم بغضب: ابعدددد يارعددد.
رعد بيحاول يمسكه بالعافيه: اهدا مش كده لازم نفكر الاول.
رحيم بيحاول يسمك اعصابه: اعرف لي منهم الزفت دا فين انت فاهم.
رعد: تمم روح انت اهدا دلوقتي.
رحيم مشي وعلي وشه الغضب.
بقلم ميرا ابوالخير.
في الفيلة بنت بتداخل.
ريناد بتسغرب: حضرتك مين.
.......: انا ابقا اميرة مرات رحيم بيه.
حمزة الفون وقع منه: ا اميرة..
ريناد بصدمه: م مراته ازاي.
اميرة ببرود: مراته يا شاطرة ستك وام ابنه كمان.
حمزة بزعيق: جاتي تاني لي.
معتز جاه من خلفها: اهدا يا حمزة مش كده.
حمزة بغضب: الز*بالة دي بتعمل هنا ايه.
معتز بهدؤء: المحكمه حكمت حضانة سيف ليها.
رحيم بغضب اعمى وهو داخل: ابني هيتربي في حضني مش في حضن واحدة و*** زي دي.
اميرة بخوف قليل و دلع: فين ابني بقا.
ريناد وقفه مصدومه ازاي دي يلي ما"تت وفي حاجات كتير مش فاهمها.
رحيم بغضب طخخخخخ: برااااااا.
اميرة بغضب: انت اتج"ننت هدفعك تمنه اوي.
معتز بزعيق: ايههه مفيش احترام لوجودي.
رحيم ببرود: وانت يلي جيبها بقا.
معتز بغضب: اخررررس انا ابوك انت فاهم
رحيم قعد وحط رجل علي رجل وحمزة و ريناد ومعتز و اميرة قعدت ببرود.
معتز بجمود: اميرة هتفضل هنا لحد لما سيف يتم 18 سنه.
رحيم ببرود: خلصت لا.
معتز ضر"ب الارض بعجزه: كلامي هيتنفذ علي الكل.
ريناد قامت جريت علي اوضتها رحيم للحظه اضايق وشال الفكرة دي.
حمزة بلا مبالاة: انا خارج سلام.
رحيم ببرود قام دون كلام وطلع ورا ريناد.
اميرة بخبث: شكرا يا عمي ا.....
معتز بغضب: انتي هنا عشان حفيدي زيك زي الجز*مه انتي فاهمه ابعدي عن رحيم ومراته انا فاهم انتي رجعه لي مش كفايه يلي حصل بسببك لحد دلوقتي اشكال و***.
سابها وهي غضبت وطلعت اوضة ابنها.
بقلم ميرا ابوالخير.
في اوضه رحيم.
ريناد قاعدة بهدؤء و هو متعصب وفي كيس ملامكه بيضر*ب فيه بغضب.
ريناد قطعت الصمت: بتحبها.
وقف عن الضر*ب: وانتي مالك متنسيش نفسك.
ريناد بزعيق: انا حقي افهم ايه يلي بيحصل هنا ازاي كنت مشلول وازاي مشيت وليه كنتوا بتقولوا انها ما*تت واي الاوضه يلي مقفوله تحت وسيف مش بينطق لي رددد.
قرب منها ولاز*قها في الحايطه ونفسهم اختلطت .
بصوت كفحيح الافعى: ميخصكيش اي حاجه انتي فاهمه زيك زي الخدم هنا ولا نسيتي نفسك انتي وا*حدة مغتصبه ور*خيصه تلات شبا*ب كلوا من لح*مك وصوروكي عا*رينه كمان.
ريناد بصدمه: ا ايهه.
غمض عينه بغضب انه قالها: يلي سمعتيه.
ريناد رجلها مش شيلها سندت عليه وبقوا قر*يبين اوي بص علي شفايفها و قب"لها ق"بلة طويله وبعد لما حس انها عايزة نفس ز*قته وجريت علي الحمام.
غضب عشان ضعف قدمها: اي بيحصلي مش هغلط مرتين.
قاعدة في الحمام بتعيط بكل حر*قه وتكتم عياطها وشغلت المياه الس*خنه ونزلت تحتها البخار طالع علي اخره رحيم بزعيق: افتحي يا ريناددد افتحي لك*سر الباب افتحييي.
مش سامع اي صوت قلق ك"سر الباب انصدم واقفه تحت المياه وجس"مها كله احمر كانه اتحر*ق راح جري وقف وقفل المياه.
رحيم: انتي اتج*ننتي فووووقي.
ريناد بزعيق وعياط: لااا خاليه يتحر*ق مش عايزاه جس*مي لااااا ااااه يا امي انتي فييييننننن.
شالها وهي دموعها مغر"قه وشها وداخلها اوضه الهدوم وغير ليها تحت استسلا"مها وحاطها علي السرير وفضل يمشي ايده علي شعرها.
نامت وهلوست: تعالا انت فين وحشتني اوي اوي يا عز.
انصدم بغضب قام وبص ليها ورزع الباب وخرج هي صحيت بزعر وقامت خرجت تشوف سيف.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~.
في اوضه معتز.
معتز بزعيق: انتي عايزة اييييهههه.
سمية ببرود في الفون: يوه يا بيبي هكون عايزة ايه غير حقي.
معتز بغضب: حق ايه يا زبا*لة.
سميه بخبث: حقي والا هكشف السر لابنك وايه علاقته بريناد من الاساس.
معتز بغضب: فكري تعمليها وهيكون اخر يوم في عمر"ك انتي فاهمه.
سمية بمكر: عشان كده جوزتها ليه مش كده.
معتز ك"سر الفون: مش معقول بعد كل دا رحيم يعرف لو عرف السر دا هيمو"تنا كلنا لازم اتصرف.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~
سيف بخوف بيهز راسه لا.
اميرة ببرود: سمعت قولتلك ايه مفيش ز*فت بابا كلامك ليا ولما تشوفه ابعد عنهم.
سيف بهز راسه لاا وبدء يعيط.
اميرة لسه هتمد ايديها ايد مسكتها: اوعي تفكري في كده.
اميرة بتشد ايديها: وانتي بقا يلي هتمنعيني.
ريناد بغضب راحت اخدته في حضنها: بس يا حبيبي انا معاك.
اميرة بزعيق: تعالا هنا.
سيف مسك ريناد اكتر لا.
اميرة رايحه تشده منها ضر*بتها كف: امشي اطلعي برا.
اميرة بتوعد: هدفعك تمنه غالي يا حيوا*نه.
خرجت وكلها غضب.
ريناد بهدؤء: متخفش ياروحي مشيت خلاص.
ابتسم ونام علي رجليها اتاكدت انه نام خرجت.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
رعد: مش لاقيين الفديو وهما محدش راضي يتكلم.
رحيم ببرود: اتصرف.
رعد: تمم.
رحيم مشي ورعد طلع فونه واتصدم صدمه عمره الفديو اتنشر.
😳😳😳😳
~~~~~~~~~~~
عند حمزة بيغير هدومه.
بتحط ايد"يها عليه من ضه"ره: وحشتيني اوي.
حمزة زق ايديها: عايزة ايه يا اميرة.
اميرة بدلع وبصت بشه*وة علي شفا*يفه: عايزك دلوقتي.
حمزة بعد عنها: اطلعي برا.
اميرة تحاول اغر*ائه: تعالا شويه بقا بقولك عايزك.
حمزة بغضب شدها من شعرها وزقها برا الاوضه وقفل في وشها.
اميرة زقت الباب: ماشي يا حمزة اما وريتك.
بقلم ميرا ابوالخير.
طلعت فونها: تمت المهمه حمزة ورينا هيبقوا مع بعض كمان شويه ورحيم يخل"ص عليهم.
.....: تمم اوي كده تعالي بقا.
اميرة بخبث: عنيا.
~~~~~~~~~~~.
نزلت ريناد وحد حط ايده علي عينيها: وحشتيني.
ريناد فرحت لما شافته: عز حبيبي.. حضنته في داخلت رحيم.
رحيم بغضب: ريننااااااااااادددددد.
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية جحيم رحيم" اضغط على أسم الرواية