رواية عشقت الاسد البارت الثامن 8 بقلم سهيلة السيد
رواية عشقت الاسد الفصل الثامن 8
نرمين بصدمه: اااااااااسد
اسد: اي في ايه
نرمين: الاكل زمانه ات*حر*ق
اسد: ياشيخه حرام عليكي خضتيني وبعدين هو انا غبي يعني انا طفيت علي الاكل قبل ماطلع
نرمين بارتياح: طب الحمدلله
اسد: مجنونه
نرمين بغيظ: رخم وضر*بت*ه بالمخده
اسد بخبث: بقي كده طب تعالي بقي
نرمين بترجع لورا: ه هتعمل ايه
اس بمكر: هتشوفي دلوقتي و
نرمين تجري واسد يجري وراها ويمسكها من وسطها وشدها ليه بقوة بعدها يحملها ويدفعها علي السرير وبعدها يض*رب*ها بالمخده
نرمين بضحك: بقي كده طيب ماشي تعالي بقي
ومسكت المخده وقعدت تضر*به بيها زي مابيض*رب*ها والمخدات انقطعت والريش ملا الاوضه وظلا يضحكان واسد تمدد بجوارها ومسك ايديها ونظر اليها
اسد: انا مش هقولك بحبك لاني مش بحبك انا بعشقك بدمنك انا عديت مرحلة الحب خلاص 😍
نرمين بحب وفرحه: وانا كمان بحبك بحبك بحبك اووووي ❤❤
اسد نظر في عيونها واحتضنها بقوة بعدها قبلها برقه وحب
نرمين: يلا ناكل انا جعانه
اسد بخبث: وانا كمان جعان اووي تعالي ناكل يلا
نرمين: يلا وجت تقوم سحبها اسد بقوة واقعها علي السرير مره ثانيه
اسد بخبث: لا انا مش عايز اكل اكل انا عايز حاجه تانية
نرمين: اي لا وسع
اسد: طب تعالي اقولك حاجه
نرمين: اي
اسد: بكرا هنروح نزور عائلة وعاوزك معايا
نرمين: اكيد طبعا هاجي معاك
اسد: تمام يلا ننزل
نرمين: يلا
نرمين: استني
اسد: اي
نرمين: مين هينضف الاوضه دي
اسد: اكيد انتي ياقلبي هي دي محتاجه سوال
نرمين: اي بس انت اللي بهدلتها
اسد: مكنتش لوحدي انتي كنتي معايا
نرمين: بس انت اللي بدات
اسد: خلاص ننضفها سوا
نرمين: ماشي يلا ننزل
اسد: يلا
ونسيبهم هما في عالمهم
اسر ماشي بسيارته ويتفاجا بفتاة تركض وهي تبكي وخايفه جدا اسر وقف سيارته ونزل البنت خبططت في
اسر: انتي كويسه
البنت: هما ولم تكمل كلامها حتى وجدت ثلاث شباب
واحد منهم: انتي مفكره انك هربت كده
شاب اخر: دي تلزمنا مش هتلزمك انت احنا لاقينها قبلك
اسر: اه ومالو
واخذ البنت وراء ضهره
شاب 1:بقي كده طيب انت الي جبته لنفسك
جم يضر*بوه ضر*بهم وصدهم هما التلاته بكل قوته وبعدها هرب*وا من قدامه
اسر بغضب اتجه الى البنت: انتي اي اللي مطلعك في الوقت المتأخر ده
البنت ببكاء: كنت جعانه ونزلت اجيب من السوبر ماركت الي تحت البيت اندومي وشيبسي وبيبسي وشوكلاته ومصاصه
بس لاقته مقفول قمت جيت علي السوبر ماركت اللي في الشارع ده
اسر بضحك: هههههههههه 😂😂والله مجنونه وانتي كنتي هتاكلي كل ده
البنت: اي قليل صح خلاص هجيب زياده بقي
اسر فطسان ضحك: هههههههههه 😂😂لا بجد مش قادر
البنت بغضب: انت بتضحك علي ايه هو في حاجه تضحك يعني 😒
اسر بضحك: لاخالص قوليلي بقى اسمك ايه
البنت: فريده
اسر: وانا اسر
اسر: ساكنه فين
فريده: ليه
اسر: تقريبا كده عشان اوصلك عشان مش هينفع اسيبك لوحدك هنا
فريده: لا شكرا
اسر: هو انا بعزمك علي العشاء انا بقولك اوصلك
فريده: لا
اسر بتصنع الغضب: اطلعي يلا
فريده بخوف: حاضر
تصعد فريده في المقعد الخلفي واسر مكان السواقه
اسر؛ مكنتش السواق بتاع جنابك انا تعالي اقعدي جنبي هنا
فريده: لا
اسر بنظره ارعبت فريده: تعالي
فريده: حاضر
اسر اخذها واوصلها ووقف عند سوبر ماركت واشترالها حاجات كتيره
فريده؛ مكانش في داعي
اسر: اسكت
فريده: حاضر
فريده: شكرا
اسر: الشكر لله
فريده: باي
اسر: باي
اسر: هشوفك تاني
فريده: مش عارفه لو لنا نصيب هنتقابل
وانتظر حتى صعدت وبعدها مشي وهو يفكر فيها
شخص مجهول
شخص ١:اسد اتجوز ياباشا
مجهول 2:حلو اوى نفذ الخطه
مجهول 1:مش لسه بدري ياباشا
مجهول 2:لا مش بدري اعمل زي مابقولك
مجهول 1:امرك ياباشا
مجهول 2:نه*اي*تك قربت يابن الجارحي ويضحك ضحكه شريره هههههههههههههه 😈☠️
وهنقف لحد هنا النهارده
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عشقت الاسد" اضغط على أسم الرواية