رواية فتاة واربع شباب البارت التاسع 9 بقلم ملك ايمن
رواية فتاة واربع شباب الفصل التاسع 9
عدي اليوم واشرقت شمس صباح تعلن عن مولد يوم جديد
صحي ليث بص ملقهاش جنبه قام وقف نده عليها وخبط ع باب الحمام ومفيش رد فتح الباب ومش جوه خرج سال كل واحد من الشباب وبردو مفيش لها اثر نزلو الشباب سالو الاستقبال
غيث: لو سمحت شوفت بنت قصيره وشعرها احمر خرجت
الشاب: ايواه يافاندم الصبح خرجت
ليث: مقلتش رايحه فين
الشاب: لا ولله يافاندم
حاله من الجنون تملكت منهم هتكون فين دي في بلد غريبه عنها واول مره تخرج لوحدها عدت ساعات ومفيش اثر لها بلغو الشرطه ولكن مينفعش بلاش الا بعد اربعه وعشرين ساعه
ليث: انا هتجنن هتكون راحت فين لي تخرجي لي
مسلم بتوهان: م ممكن تكون بتدور ع اهلها
معتصم: مظنش لي هنا كانت هتستني لما ترجع القاهره
غيث: مفيش حد هنا عشان تروحله دورنا عليها حوالين الفندق وبردو برج من نفوخي هيطير اي الارض اتشقت وبلعتها
قاطع حديثهم دخول شاب من الاستقبال
الشاب'في مواصفات البنت دي تحت
نزلو كلهم جري اتلفتو ملقوهاش
غيث: فين دي
الشاب: معرفش كانت هنا يا سلطان فين البنت الي قلتلك خليها قصادك
سلطان: جوه عند البسين راحو عند البول كانت قاعده ضامه رجلها لصدرها وباصه للبول وسرحانه ليث قرب منها بسرعه مسكها من دراعها وقفها
ليث: انتي كنتي فين ازاي تخرجي لوحدك ازاي وشدها حضنها وكمل كنت هموت حرام عليكي قلبي وجعني اوي لي يانجمه تعملي كده كنتي فين
نجمه بصتله وفجأه فقدت الوعي شالها بسرعه قبل ما جسمها يلمس الارض وطلع ومسلم جاب الدكتور وطلع وراهم جه الدكتور وكشف عليها وبعد فتره طلع
غيث: ها فيها اي
الدكتور؛ الانسه مكالتش حاجه من امبارح وده سبب لها هبوط في الدوره الدمويه انا علقتلها محاليل واول ما تصحي ياريت تاكل كويس وكمان ابعدو عنها التوتر الفتره دي
معتصم: مفهوم شكرا يادكتور اتفضل حضرتك مشي الدكتور ودخلو قعدو ع السرير جنبها
مسلم: ياتري اي الي خلاها تمشي
معتصم: مفيش حاجه في دماغي لكن الاكيد انه شئ كبير
غيث: تفتكرو بوسي وراه الحوار ده
ليث: لو ده صح انا هندمها ع اليوم اللي اتولدت فيه جهزو نفسكو ياشباب هنمشي من هنا
مسلم: ع فين
ليث: هنفسحها بس بعيد عن المدرسه لازم نفهم اي الي بيدور في راسها كويس
غيث: ايواه لازم تخرج من التوتر ده
ليث؛ طيب يلا روحو خرجو الشباب وليث كلم الاوتيل بعتلهم اكل وقعد جنبها بيلعب في شعرها بحنانه الموعود
ليث: نجمه نجمتي يلا قومي عشان تاكل يلا
نجمه: امممم اعااا قامت مفزوعه بصت لاركان الغرفه وبعدها بصت لي ليث بخوف
ليث: ههششش ده انا انا ليث اهدي انتي خلاص ياروحي هنا في حضني متقلقيش خلاص وحضنها واتنهد وقال خلاص ياروحي بقيتي في حضني اهو
نجمه: اي الي حصل
ليث: بعدين نتكلم بعد ما تاكلي يلا
نجمه: لالا موش حعانه
ليث: لا لازم تاكلي عشان ورانا مشاوير كتيره يانونو وقرص مناخيرها يلا وابتدي ياكلها
نجمه: هوا الباقي مش خايفين عليا
ليث: لا طبعا خايفين عليكي بس بيلمو هدومهم هنروح اوتيل تاني
نجمه: يعني هما اطمنو عليا قبل ما يمشو ولا سابوني ومشيو
ليث بابتسامة: دول مكنوش عاوزين يطلعو من هنا غير لما تصحي بس انا قلتلهم يجهزو تفسهم عشان نتفسح
نجمه بابتسامة: بجد
ليث: اها يلا كملي اكل
نجمه: لالا مش قادره اتمليت
ليث: دي عشان خاطري
نجمه: حاضر واكلتها
نجمه: احم هوا انا ممكن اطلب طلب صغنن قااااد كده
ليث بضحك: قد اي
نجمه: كده
ليث: امم واي بقا يا ست البنات الطلب الي قاااد كده
نجمه: ممكن تنسبني ليكم
ليث: مش فاهم
نجمه بخجل: ممكن تغير اسمي ل نجمه بدر الشيمي
ليث بعفويه: لا طبعا
نجمه بدموع: لي انا عاوزه اكون منكم
دخلو الشباب في اللحظه دي وهما بيهزرو مع بعض
معتصم: اي ده نونو فاقت الف حمدله ع سلامتك ياست البنات وباس راسها والكل عمل كده
نجمه: تعالو احضرونا
ليث: نجمه خلاص
نجمه: لا هقولهم انا عاوزه انسب نفسي ليكم يعني اكون نجمه بدر الشيمي مش احمد عاصم
غيث: ايوه يانجمه بس انتي عارفه ان ده صعب جدا
نجمه: بس انا عاوزه كده عاوزه اكون منكم واكون شئ يخصكم حتي ولو بالاسم
ليث: انا مستعد انسبك لينا لكن بطريقه تانيه
الكل اي هي
ليث يتردد: هتجوزك
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية فتاة واربع شباب" اضغط على أسم الرواية