رواية نصفك الآخر البارت الحادي عشر 11 بقلم نور جابر
رواية نصفك الآخر الفصل الحادي عشر 11
دخلت رهف البيت
رهف: اميمه
اميمه بصدمه: ايوا يا هانم
رهف: رعد فين
اميمه: مش هنا
رهف ورفعت حواجبها: والعربيه اللي بره
اميمه: اصل
رهف: اشششش روحي شوفي شغلك
اميمه: طيب ومشيت
رهف ورايحه عند الباب وفتحته شافت حياه ورعد في الارض وحياه في حضنه ومغمضين عيونهم
رهف بصوت عالي: رعد
فتح رعد عيونه وبصلها
بصتلها حياه وبعدت عنه
رهف: ايه اللي بيحصل هنا ده
رعد: ايه مراتي
رهف بغضب: وانا مراتك يا رعد
رعد: رهف صوتك
رهف بسخريه: ايوا طبعا ما الهانم رجعت هيرجع رعد القديم
رعد ومسك*ها من شعرها
رعد بغضب: اللي بنا كان اتفاق ولحد ما الاتفاق يخلص تحترمي نفسك
رهف: وانا مراتك وليا حقوق زي زيها
حياه وبصتله بصوت ضعيف: رعد
غمض رعد عيونه ورجع بصلها
رعد: نعم
حياه: هو انا لسه مراتك.
سكت رعد وبص لرهف
رعد: احنا هنرجع البيت القديم وزيك زيها مفهوم
رهف بانتصار: مفهوم انا ماشيه
ومشيت
حياه بدموع: اتجوزتها ليه
رعد ومسك ايديها: صدقيني كان غصب عني
حياه: انا لسه مراتك
رعد: طبعا انتي هتفضلي ملك رعد وبس طول العمر
حياه بابتسامة وقربت منه وهمست: حياه بتحب رعد
رعد بصدمه: ايه
ضحكت حياه شالها رعد وطلع لفوق وفتح با ب الغرفه ودخل
حياه ووشها في صدره
حياه بكسوف: رعد
رعد: قلبه
حياه: لا مش عايزه دلوقتي
رعد ونزلها وحضنها: حاضر يلا نرجع بيتنا
حياه: طيب
عند اسماء
اسماء: شكرا جدا ليكم اي حد عنده استفسار في ايه حاجه يتفضل حابه اسمعكم
شاب واقف عند الباب
: احم احم
اسماء: اتفضل
دخل
اسماء: مش حضرتك دكتور احمد
احمد: ايوا دكتور زميلك في نفس الماده
اسماء: اممم طيب حضرتك محتاج حاجه
احمد: خالص جاي اسمعك
اسماء: طيب وكملت .... ها في اي اسئله
شاب: ينفع بره الماده يا دكتور اسماء
اسماء بابتسامة: طيب اتفضلوا
شاب: حضرتك عندك 22سنه ازاي بقيتي دكتور كده بسرعه
اسماء: كنت لزم اثبت لنفسي اني قويه اشتغلت علي نفسي كتير لحد مبقيت دكتور اسماء
بنت: اكيد مكنتيش مرتبطه
ضحكت اسماء: طيب كنت مرتبطه وبسبب ده انا بقيت كده
الشاب: كان بيشجعك
اسماء بحزن: لا سابني
بصلها احمد وهمس: بجد.
بصتلها وسكتتت
بنت: هو حضرتك شايفه ان ده لبس بنت
اسماء: هو مش بالبس انا كنت بنوته علي فكره وكان شعري طويل ولبسي لبس بنات عادي بس ارتحت اكتر كده
طيب نكتفي كده شكرا جدا
وطلعت
طلع وراه احمد
احمد ومسك ايديها: دكتور اسماء
لفت اسماء بغضب وشدت ايديها
اسماء: لو سمحت
احمد: انت اسف جدا ممكن اعزمك علي قهوه ساده من عند كافتريا زمان
اسماء باستغراب: مش صدفه صح
احمد: شوفتك كتير هناك وعلطول بتشربيها ساده
اسماء بعضب: اااااه بص بقا خليك بعيد عني علشان متزعلش ومشيت وسابته
احمد لنفسه: جوه اجمل بنت بس مصممه تفضل اسماء الد*كر
زين: تفتكري حياه هتعرف
سهير: هترجع لما تعرف الحقيقه
سهر: لا لو بتحب رعد مش هترجع يا ماما دي اول لما فات كانت بتدور عليه هي مكنتش مصدقه انه يخو*نها ولما قولتلهت فرحت
زين: الخوف من رهف
سهر: انت متعرفش حياه طول عمرها مش بتحب حد ياخد منها حاجه ملكها
دخلت حياه البيت شافت كل حاجه متغيرها حجات كتير مش في مكانها
حياه وماسكه في ايديه شبه الطفله: رعد
رعد: ايه يا حياه
حياه: مش مرتاحه
رعد: ده بيتنا بتاع زمان
حياه: لا في حجات كتيره متغيرها
رعد: هرجعلك كل حاجه
نزلت رهف بقميص لرعد ونازله بدلع من علي السلم
حياه وبصتله: قميصك يا رعد
رهف: اهلا
حياه بغضب وراحت عليها: اقلع*ي قميص جوزي
رهف: ايه ده انتي متعرفيش انه جوزي انا كمان
حياه بعصبيه مس*اكتها من شع*رها وفض*لت تضر*ب فيها ورهف تصوت
رعد بصوت عالي وعصبيه: حياااه
وقفت حياه وبصتله
رعد: في ايه
حياه: رعد هي
رعد: هي مراتي وانتي كمان مراتي ولحد منطلق انا وهي مش عايز مشاكل والوضع هيبقي طبيعي انتي يوم ورهف يوم
رهف بدموع تماس*يح: شكرا يا رعد
رعد: اميمه
اميمه: ايوا يا ابني
رعد: طلعي حياه فوق
رهف: مش في غرفه ابننا
نزلت الكلمه مثل الصاعقه علي حياه
بصتله حياه بدموع: ابنها ازاي يا رعد.
رعد ومسح وشه بغضب: ابننا انا ورهف
بصتله حياه بكسره ووجع
حياه بدموع: عاوزه ارتاح يا داده اميمه
اميمه: تعالي يا بنتي وطلعوا
بصلها رعد وطلع وراه
دخلت حياه ودخلت الحمام وفتحت الدش ووقفت تحت الدش بهدومها
دخل رعد بيدور عليها بعيونه سمع صوت المياه
رعد: حياه افتحي
لا رد
رعد: افتحي يا حياه بقولك
لا رد
فتح رعد الباب شافه بترتعش ووقفه تحت المياه
جري شالها وطلع من الحمام وغيرلها هدومها تحت استسلم حياه
وشالها نايمه علي السرير واخده في حضنه
حياه بدموع: انت محبتنيش يا رعد
رعد: بعشقك يا حياه
حياه: خونتني ليه
رعد: مكنتش واعي يا حياه
حياه: سبني اغلط زيك واقولك مكنتش واعيه يا رعد
رعد وشدد علي حضنه: انا اسف
حياه: تستحمل اكون لراجل غيرك
رعد بغضب: متكمليش يا حياه
حياه: ويعمل معايا معملت مع رهف
رعد: حياه
حياه: وابقي ملكه هو وفي حضن*ه
رعد بعصبيه: حياه خلاص
قامت من حضنه
حياه: عاوزني اغفرلك
بصلها رعد
قربت منه حياه: تبقي ملكي لوحدي يا رعد
وبعدت
بصلها رعد ورفع حجبه
حياه وبت*فك زراير قميصه وبقا عاري من فوق
قربت منه حياه وطبعت قبل*ه علي رقب*ته
رعد بشه*وه: حياه
حياه وبتقرب من ش*فايفه: امممم
وباسته
وبعدت
هيقرب منها رعد بعدت حياه
رعد: في ايه
حياه: مش عاوزه دلوقتي
بصلها رعد
رعد وبيغظها: طيب يا طفله انا نازل
حياه:طيب
طلع رعد
حياه: طفله قال انا هوريك.
وفتحت الباب ونزلت
رهف ولبسه فستان قصير شبيه بالانجير*ي يظهر مفات*ن جسمها
ورعد قاعد وماسك اوراق
نزلت حياه وقعدت جنب رعد
حياه: داده اميمه
جت اميمه
اميمه: نعم يا حبيبتي
حياه: بتعملي ايه
اميمه: الغداء يا حبيبتي
حياه ووقفت: هاجي اعمل معاكي
اميمه: تعالي
قامت حياه وراحت مع اميمه
رهف بسخريه: طفله اوي وقامت قعدت جنبه
بصلها رعد وسكت
قربت من رهف
رهف بمياصه: موحشتكش
رعد: رهف
رهف: طيب مش عاوز تجيب اخ ل تماره
رعد: لا
دخلت حياه
حياه: احم احم
... رعد
رعد: نعم
حياه: انا طلبت حجات بس انا ناسيه عنوان البيت
رعد : حجات ايه
حياه: حجات ليا ممكن تكلمه تقوله العنوان
اخد منها الفون وكلم الراجل
بعد ربع ساعه وصلت الحاجه وحياه استلمتها
اميمه: الغداء جاهز
حياه: انا مش جعانه واخدت الشنط وطالعه
رعد: حياه
حياه: نعم
رعد: ايه دول
حياه:حجات ليا
وطلعت قعدت رهف ورعد واكلوا
طلع رعد بعد الاكل لحياه
حياه ووقفه قدام المرايا با هوت شور*ت وتيشرت لحد بطنها
وشعرها القصير وروج احمر ووقفه بتغني
دخل رعد وشافها
رعد بتوهان: حياه
حياه: رعد جيت
رعد: اه
حياه قربت منه و*قبلته من رقبتها
بعد رعد عنها
رعد: مش عاوز
حياه وزقته بخفه: خلاص اطلع بره
رعد: ليه
حياه: عادي
رعد:طيب هطلع اروح عند رهف
حياه وسابته ووقفت قدام المرايه وبتقل*ع التيشرت براحه
رعد وبياخد نفسه بشهو*ه: حياه
بصتلها حياه
حياه: نعم
قلع*ت حياه التيشرت والشورت واصبحت بالملابس الدا*خليه
حياه بدلع: رعد
ورمت نفسها علي السرير
قرب منها رعد ب*شهوه
وقبله*ا بعن*ف وبعد وقت قصير اصبحت زوجته قولا وفعلا
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية نصفك الآخر" اضغط على أسم الرواية