رواية عشقت الاسد البارت الثاني عشر 12 بقلم سهيلة السيد
رواية عشقت الاسد الفصل الثاني عشر 12
نرمين بصريخ وصدمه: اااااااااااسد
والدت اسد: في ايه اسد ماله
نرمين بدموع: اسد عمل حادثة
والدت اسد بصدمه: ابني انا عاوزه ابني
نرمين تطلع من القصر ومعاها والد اسد ووالدته
طوال الطريق نرمين تبكي وتدعي لاسد انا يكون بخير ويقوم بالسلامه
نرمين للاستقبال: اسد الجارح فين
موظفة الاستقبال: في غرفة العمليا*ت الدور الثالث اخر اوضه في الممر
تصعد نرمين الي اعلي بسرعه
نرمين تقف امام غرفة العمليا*ت
بعد قليل الممرضه تخرج
نرمين: اسد اسد عامل ايه
الممرضه: للاسف حالته خطيره جدا وكمان فقد دم كتير
نرمين: خدوا من انا زمرة دمي نفس زمرة دمه
الممرضه: تمام تعالي معايا
تذهب نرمين مع الممرضه
ياتي اسر بسرعه
اسر بخوف: عمي اسد فين
والد اسد: في غرفه العمليات
اسر: طب عامل اية دلوقتي
والد اسد بحزن: حالته حارجه جدا ونرمين بتتبرع له دم
اسر بحزن على صاحب عمره: اهدي ياعمي انشاء الله هيقوم بالسلامه
والد اسد: يارب
اسر قعد جنب والد اسد بحزن
وبعدها جات نرمين
نرمين بحزن: لسه مطلعش
اسر بحزن: لسه
ظلت نرمين رايحه جايه امام غرفة العمليا*ت
بعد مرور 5ساعات يخرج الدكتور بارهاق كبير
نرمين: هاا يادكتور اسد عامل ايه
الدكتور: الحمدلله اقدرنا نلحقه في الوقت المناسب هو بس في كسر في دراعه وشوية كدمات بسيطه ودلوقتي هننقله غرفه عادية
نرمين بارتياح: الحمدلله يارب
اسر بفرحه : الحمدلله
والد اسد ووالدته: كانوا فرحنين انه ربنا نجي ابنهم
ووالدت اسد: ذهبت وصلت ركعتين شكر لله
شخص: للاسف ياباشا
مجهول: في ايه
شخص: اسد نفد المره دي ياباشا
مجهول بغضب: ازاي يعني ايه
شخص: الي حصل ياباشا قدر ينفد
مجهول بشر: تمام يانا ياانت يابن الجارحي
شخص: نعمل ايه ياباشا
مجهول: هتعرف كل حاجه في وقتها
ناني من وراء المجهول: كل الي خططناله راح علي الفاضي
مجهول: خلاص قربت نهايته
ناني بخبث: لا انا لسه ماختش منه حاجه اسد يلزمني ولم اخد فلوسه ابقي اعمل اللي انت عاوزه في و
مجهول بضحكه شريره: تمام اووي وفي الاخر مصلحتنا واحده مش كده ولا ايه
ناني بدلع: طبعا يابوص
عند اسد
دخلت نرمين واسر ووالد اسد ووالدته يطمنه عليه
وبعد شويه طلعوا وسابو اسد يرتاح بس نرجس ظلت معه
نرمين بحب: كده يااسد خوفتني عليك اووي انت متعرفش لو كان جرالك حاجه انا كان هيجرالي اي
انت كل حياتي يلا قوم بقا عشان انت وحشتني اووي
اي انا موحشتكش عشان كده مش عايز تقوم
نرمين بطفوله: خلاص انا زعلانه منك ومش هكلمك تاني
نرمين لا علي فكره انا كدابه وهكلمك تاني عشان انا بحبك ❤
ومقدرش اعيش من غيرك او ابعد عنك
يلا بقا بطل غلاسه وقوم عشان خاطري
اسد بتعب: خلاص قومت اهو كنت عايز انام شويه بس البركه فيكي صحتيني
نرمين بفرحه: اسد حبيبي وحضنته بقوة
اسد بوجع: اااه
نرمين: انا اسفه بتوجعك
اسد بحب: لا ياقلبي
نرمين: انت صحيت امتي
اسد: من اول خوفتني عليك
نرمين: ياعني كنت صاحي وسمعني ومش عايز تقوم
اسد: اهااا لا كنت بصي فكك المهم عامله ايه
نرمين: طول مانت بخير انا بخير
اسد شدها له وقبلها بحب
نرمين: هنادي الدكتور
اسد بضحك: ههههههههههه ماشي مسيرك تيجي تحت المخرطه 😂😂
نرمين: ده بعدك 😂
اسد: ماشي هنبقا نشوف
وذهبت نرمين وجابت الدكتور واطمن على اسد
اسد: هاا يادكتور هخرج امتي
الدكتور: بكرا انشاء الله انت صحتك بتتحسن اول مره اشوف حاله كده
ينظر اسد الي نرمين بحب: هي ليها الفضل في ده كله
الدكتور: ربنا يخليكو لبعض
نرمين واسد: يارب
ويذهب الدكتور ونسيبهم بقا شويه
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عشقت الاسد" اضغط على أسم الرواية