Ads by Google X

رواية عشقت الاسد الفصل الرابع عشر 14 والأخير - بقلم سهيلة السيد

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقت الاسد البارت الرابع عشر 14 والأخير بقلم سهيلة السيد

رواية عشقت الاسد كاملة

رواية عشقت الاسد الفصل الرابع عشر 14 والأخير

نرمين بحبوفرحه: انا حااااامل 
اسد بصدمه: ااااااي انتي بتتكلمي بجد 
نرمين: اه والله 
اسد: يعني انا هبقا اب الله احلي شعور ده ربنا يخليكي ليا وميحرمنيش منك ابدا ياروحي ❤
نرمين: ويخليك لينا يارب ❤❤
اسد: تعالي بقا كده مفيش حركه خالص انتي فاهمه 
نرمين: بس انا كده هزهق 
اسد: انا قولت ايه 

نرمين بغضب طفولي: حاضر 
اسد بضحك: حبيبتي شطوره يلا بقا نطلع نرتاح شويه وكل حاجه هتيجي لحد عندك 
نرمين: يااسد بقا 
اسد: يلا وبلاش دلع 
وحملها اسد وصعد بها لاعلي ووضعها علي السرير 
وبعدين جبلها اكل وفواكهة واكلها 
بالله بلاش محن 😂
عند اسر بيكلم فريدة في التليفون 
اسر: عامله ايه ياقلبي ❤فريده: الحمدلله بخير وانت عامل ايه 
اسر: انا الحمدلله بخير طول مانتي بخير 
فريده بكسوف: بحبك ❤

اسر: بعشقك ❤❤
اسر: يلا بكرا تكوني جاهزة هعدي عليكي نروح نجيب الفستان 
فريده: حاضر 
اسر: طيب عاوزه حاجه 
فريده: عاوزه سلامتك 
ويعدي اليوم عادي علي ابطالنا 
تاني يوم اسد في الشركه مع اسر 
اسد: هاا جهزت كل حاجه 
اسر: عيب عليك كل حاجه تمام 👌
اسد: تمام يلا بينا 
اسر: يلا 
ويذهبا الي المكان المحدد ومعهم عناصر من الشرطة 

اسد: هاا جهزين 
اسر: ايوه بس مستنين الاشاره
اسد: تمام 
بعد فترة يصلا معتز وناني 
معتز: هاا كل حاجه كده جاهزة 
ناني: متقلقش كل حاجه تمام 
معتز بخبث: حلو اوى زيك 😒
وبعدها بدقايق تصل الما*فيا 
الاره*بي: هاا البضاعه جاهزة 
معتز: كله تمام 

اسد: اضرب 
وتحرك عناصر الشرطة 
وبدا القتال بينهم هم الاثنان 
وحاول معتز الهرب 
ولكن اسد صربه رصاصه جات في راسه وقع مكانه 
وناني انصبت في رجليها 
وتم القبض علي الما**فيا 
وذهب اسد واسر 

والجميع عرفه باللي حصل 
وعدت الأيام ونرمين واسد عايشين في سعاده كبيره 
وبعدها جاء اليوم الفرح اسر وفريده 
ونرمين كانت مع فريده في البيوتي سنتر طوال اليوم 
وذهب اسر ليجيب فريده 
واسد أيضا ليجيب نرمين 
اسر اول ماشاف فريده 
اسر: بحب: بسم الله ماشاء الله 
فريده: عجبتك 
اسر: الا عجبتني قمر ❤🌑
عند اسد اول مشاف نرمين 
اسد: ياروحي انا اي القمر ده 
نرمين بضحك: بجد شكلي حلو 
اسد: انا بقول نروح وفكك من الفرح 
نرمين: لا بس بقا 
اسد: حاضر 
وذهبا جميعا الي قاعة الافراح 
وظل يرقصان ويضحكان 

وبعدها الفرح خلص واسر اخد فريدة 
واسد كذالك 
بعدها بفترة نرمين قاعدة 
صفيه: نرمين هانم 
نرمين: ايوه ياصفيه 
صفيه: اسد باشا بعتلك الفستان ده وقالك البسي والسواق تحت هيوصلك 
نرمين: تمام روحي انتي 
قامت نرمين ولبست وجهزت ونزلت والسواق اخدها للمكان المطلوب كان مكان علي البحر ومجهز بطريقة جميلة 
نرمين: اسد اسد 
اسد: ياروح وقلب وعقل الاسد اومرني 
نرمين: تلتفت إلى اسد وتحضنه 
وبعدها تظهر عائلة اسد وعائلة نرمين واسر وفريده وبركولهم كلهم 
وعاشوا لحظات سعيده جميعا 
نرمين: اااسد 
اسد بنوم: اي 
نرمين بتعب: قوم بسرعه بولد 
اسد: ياحبيبتي كل يوم تقولي كده ومفيش حاجه 
نرمين بغضب'بقولك بولد
اسد قام بسرعه: اي ده انتي بتولدي بجد 
نرمين: امال كده وكده اخلص 
 واخذها اسد المستشفى 
نرمين بتعب: طلقني انت السبب 
اسد: اهدي بس ياقلبي انشاء الله هتقومي بالسلامه 
بعد مرور ثلاث سنوات 
نرمين: مازن تعالي هنا 
مازن: ياماما والله خلاص شبعت 
نرمين: خلاص انا زعلانه منك 
مازن: طب خلاص ماتزعليش هاكل اهو 
نرمين: شطور حبيبي ماما 
اسد من وراها: مفيش حد حبيبك غيري انا انتي فاهمه 
نرمين: ياروحي ده ابني 
اسد: واي يعني 
مازن: بابا حبيبي وحشتني اووي 
اسد: وانت كمان ياروح بابا 
وقعد يلعب مع 
وبعدها الباب خبط 
صفيه: اسر باشا اتفضل 
دخل اسر وفريده وعشق 
اسد: اخويا وحشني 
اسر: وانت كمان ياحبيبي اخوك 
وسلموا علي بعض 
وقعدوا 
مازن لعشق 
مازن: تعالي نلعب بالكره بتاعتي 
عشق: ماشي يلا 
وظلا يلعبان وينظر لهم اسد واسر ونرمين وفريده 
بعدها ينظر اسد الي نرمين 
اسد بحب: بحبك ❤
نرمين: بعشقك ❤
تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية لقاء مصلحة كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل

google-playkhamsatmostaqltradent