رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل السادس عشر 16 بقلم الاء عوض
رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل السادس عشر 16
وهما بيتمشو في شوارع باريس
نور / سيف غنيلي
سيف/ واي المقابل
نور بمرح / واطي يا مان
سيف / خلاص هغني اهو 😂😂
غني سيف اغنيه (حياتي ودنيتي جنبك)
حياتي ودنيتي جنبك 💖✨
متبعدنيش بعيد عنك 💖✨
مليش في الدنيا دي غيرك 💖✨
هعيش واموت وانا في حضنك 💖✨
حبيبي احضني طمني 💖✨
وخذني أكتر كمان مني 💖✨
لآخر ثانيه من عمري 💖✨
واخر ثانيه من عمرررك 💖✨
نور بإعجاب / صوتك جميل يا سيف
سيف بغرور / كلهم بيقلولي كده
نور بمرح / يلهوي على التواضع
قضو مع بعض احلى اسبوع في باريس قربو من بعض شويه وبعدين رجعو مصر
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
الاتنين بقو ينامو في اوضه واحده عشان محدش يلاحظ حاجه
نور/ اي رايك نغير في ديكور الفيلا لأن انا حساها كده كائيبه
سيف / ماشي يلا
نور / نبدأ بالجنينه هي كبيره ماشاء الله بس مفيهاش حاجه ولا فيها زرع ولا ورد ولا اي حاجه حتى البيسين مش موجود
سيف / تصدقي عمري ما اهتميت بالجنينه خالص
نور مسكت ايد سيف
نور/ تعالى معايا نفكر نحط فيها أي
نزلو الاتنين اي رايك نعمل بيسين هنا يكون صغير كده
سيف / فكره حلوه
نور / وهنا نحط مرجيحه وهنا كراسي وطربيزه وهنا انا هزرع ورد كتييير اوي
كانت نور بتتكلم وهي مبسوطه خالص وكان سيف بيبص عليها بإعجاب
نور / اي يا عم بتبص عليا كده لي
سيف /لا ولا حاجه من بكره هجيب حد يصمم البيسين واحنا نعمل الحاجات التانيه اشطا
نور / اشطا
خرج سيف علي شغله وفضلت نور لوحدها
انا لازم انسى اللي فات وابدء حياتي من جديد اللي سيف عمله فيا عمري ما هنساه ابدا بس انا تعبت من الزعل والوجع وعايزه اعيش حياتي بقا انا هحاول ابدء مع سيف من جديد لأن هو معزور بعده عن أهله خلاه عايز ينتقم بأي طريقه وعشان انا كنت بحب سيف ايوه انا كنت بحب سيف اكيد حبي ليه مش هيروح في يوم وليله كده يارب ساعدني أنسي إللي حصلي يارب
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بأسبوع
سيف جاب مصممين عشان يصممو بيسين ونور جابت ورد وزرع كتير وزرعتو في أماكن مختلفه خلت شكل الجنينه جميل وسيف جاب طربيزه صغيره وجنبها ٣ كراسي شكلهم جميل وفي مكان تاني جابو مرجيحه حلوه بقا شكل الجنينه يهبل وغيرو ديكور اوضه النوم بتاعتهم وغيرو حاجات كتير في الفيلا شكلها بقا احلي من الاول بكتير خالص
نور / اي رايك كده
سيف / الصراحه الفيلا اتغيرت وبقت احسن من الاول بكتير
نور / كده الألوان احسن من الاول والديكور اخلي بكتير اوي
سيف / ماشي يلا نجرب البيسين
نور / اشطاا
لبست نور مايو شرعي عشان الحجاب
ونزلت البيسين مع سيف فضلو يهزرو شويه كتار ويلعبو وكانت سعاد ومديحه بيتفرجو عليهم من فوق ومبسوطين اوي
بعدين طلعو واتعشو كلهم مع بعض في جو عائلي جميل
سيف / نور اعملي حسابك مراد صاحبي جيه مصر امبارح وانا عزمتو بكره
نور / ماشي بس ممكن يعني..
سيف / قولي يا نور
نور / ممكن اجيب ساره
سيف/ ماشي عادي مفيش مشكله
نور / اشطاااا اي رايك نجبهم من اول اليوم ونقضي اليوم مع بعض من أوله
سيف / فكره حلوه يلا انا هروح اخلص شغل عندي في المكتب
نور / ماشي
طلعت نور وقالت لساره تيجي بكره وساره وافقت
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
تاني يوم
سيف / يا نووووووور اصحى
نور بنعاس / اي في أي
سيف / في أي كل البيت صحي على صوتي وانت لسه نايمه
نور / الساعه كام
سيف/ الساعه ٧
نور بصدمه / ٧ يا مفتري منك لله اطلع يلا وانا هقوم اهو
سيف / ماشي
طلع سيف وكملت نور نوم
طلع ليها سيف تاني ولقاها نايمه
سيف بمرح/ غفلتيني ونمتي يا نور الكلب
سيف شال نور ونزل بيها على تحت وصحيت نور بفزع
نور بخضه / اي في أي نزلي يا جدع انت
سيف رمي نور في البيسين وفضل يضحك عليها
نور / يخربيت هزارك يا أخي قومتني من احلاها نومه
سيف / يلا قومي عايزك تكوني نشيطه يلا يلا
طلعت نور من البيسين وطلعت غيرت هدومها ونزلت ليهم وفطرو كلهم مع بعض
يتبع الفصل السابع عشر اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية احببتها رغم انتقامي لها" اضغط على اسم الرواية