Ads by Google X

رواية رهن حمايته الفصل السادس عشر 16 بقلم روجينا جمال

الصفحة الرئيسية

    رواية رهن حمايته الفصل السادس عشر بقلم روجينا جمال


رواية رهن حمايته الفصل السادس عشر

جيجي : أنت أنت أزاي عاوزني أعمل كدا
هاشم : أستغفر الله العظيم.. هو الراجل طفش من قليل
جيجي : لو سمحت يا عمو لاحظ أن كلامك جا**رح
هاشم (بزهق): ياصبر أيوب.. بت قومي من هنا أنا غلطان.. أني بفهم فيكي ويارب سليم يتجوز.
جيجي : طب أهدى أهدى ياعمي.. أنا أسفه فهمني براحة
هاشم (وهو بيضغط على أسنانه) : حاضر.. قربي وفتحي مخك وودانك كويس
جيجي (قربت عليه) : حاضر ياكبير
___________________رهن حمايته___________________
عند سليم
كان قاعد في أوضته بيتكلم في التليفون
سليم : طبعا ياروحي
................. :...
سليم :طبعا أنتي ألي في قلبي ومافيش غيرك
................... :... 
سليم: طلاق
................ :...
سليم : هو أنا مش هطلقها
.. ............. :..
سليم :خلاص خلاص متزعليش هطلقها
. .............. :..
سليم : والورق قاسم بيحاول يجيبه
............... :..
سليم : سلام ياروح
يسليم(لنفسه) : أووووف أهم حاجه عندها مصلحتها بس حلوة وهتنفعني كتير المهم دلوقتي هقول خبر طلاق جيجي أزاي؟! 🤔
_________________رهن حمايته ___________________
كرمة : أعااااااااا
رحيم (بخضه) : أهدي أهدى أنا جنبك أهو
كرمة (بتصوت) : أاااااااااااااه
رحيم :أهدي أهدى (وجه يحضنها بس كرمة زحته)
كرمة : أنت مين
رحيم : مين 😳
كرمة : أه أنت عاوز تضر**بني تاني (وكانت بتبكي) 
رحيم : لالا مش هضر**بك 
كرمة : روحني عند جدي 
رحيم : أخر**سي
كرمة (بدموع وصوت خافت) :روحني عند جدو
قرب منها رحيم وكانت أنفاسة قريبة من وجه  كرمة جدا وهمس بصوت خافت
رحيم : وأنا
كرمة :أنا عاوزه جدو
رحيم : وأنا
كرمة : أنت جميل
رحيم كان شبه مغيب سارح في جمال كرمة وكأنه في جنة مش عاوز يخرج منها (ولدنا أبتدى يقع)
رحيم : بجد أنا جميل
كرمة : أه
رحيم حط أيده على وجه كرمة بحنان وحركها على وجهه براحة ومسح دموعها وباس عينيها
رحيم : كرمة في قلب رحيم.. كرمة مش هتخرج من هنا ألا بم**وت رحيم
كرمة : بس
رحيم : هسسسس.. كرمة رحيم ده أسمك من أنهردة
كرمة : أنت زعقتلي جامد
رحيم : أنتي مابتسمعيش الكلام
كرمة (بأندفاع) : أنت ألي غ**بي مابتفهمش
فاق رحيم واتصدم (ياعيني يبني الولا أتصدم)
رحيم : أنا أيه
كرمة (بتحول تغير الكلام) : أنت غب.. غريب قصدي جميل يووووه بقولك ما تتعبش قلبي انا قولتها وخلاص
رحيم : ما أنا عاوز أسمعها تاني
كرمة (بغرور) : كلام الملوك لا يُعاد😎😎
رحيم : أااااه قولتيلي.. يعني أنا غ**بي
كرمة : معاش ولاكان ألي يقول عليك كدا 
رحيم : كررررررررررررررررمة 
كرمة : نعم.. يارحيم 
رحيم (بأبتسامة) : أنتي قولتي أيه 
كرمة(بخوف) :أسفه.. قصدي بابا رحيم 
رحيم (بأحراج) : أاه ماده قصدي أنا برضو.. على العموم في حفلة بالليل أجهزي وهاخدك معايا 
كرمة : بجد 😍
رحيم : أه 
كرمة : هقوم أجهز
رحيم : طيب
قامت كرمة من مكانها وراحت ناحيت الدولاب وطلعت كل الهدوم ألي فيه كل ده ورحيم كان بيبص عليها بأستمتاع
____________________رهن حمايته ________________
جيجي : بس أبنك كدا هيق**تلني
هاشم : لا ماتقلقيش أنتي هتدخلي الحفلة مع كريم
جيجي : أحم ماهي مش المشكلة في كريم.. المشكله في آلي هيكون مع كريم
هاشم (بتوتر) : ماتقلقيش أنا في ضهرك
جيجي : حساك هتسبني وتفلسع وقت الجد ياكبير
هاشم : أنا عمري عملت كدا
جيجي : أه
هاشم : خلاص خايفه من أيه المره دي
جيجي : أنا مش متفائلة
هاشم (بصوت منخفض) : ربنا يستر
جيجي : بتقول حاجه
هاشم : أنا لا أبدا أنا بقول يادوبك تجهزي بس بلاش سليم يعرف انك رايحة الحفلة دي
جيجي : أوك
__________________رهن حمايته____________________
بعد مرور ساعة
قعدت كرمة على السرير بتعب
كرمة :أنا تعبت
رحيم (كان مصدوم وهيتشل) : بقالك ساعة غاطسة جوه الدولاب وفي الآخر ماأخترتيش حاجه 
كرمة : ما أنا مش لاقية حاجه تنفع 
رحيم : كل الفساتين دي ومافيش حاجه تنفع 
كرمة: أه 
قام رحيم وراح ناحية الدولاب وأختار فستان باللون الأحمر 
رحيم : ألبسي ده 
كرمة : وااو كان فين ده أزاي ماشفتهوش
رحيم:قدامك في الدولاب 
كرمة :😁😁 
رحيم :خمس دقايق وتجهزي 
ومشي رحيم علشان يجهز هو كمان 
________________رهن حمايته _____________________
عند جيجي 
كانت مطلعة كل الهدوم ورمياها على السرير وكان سليم تحت الهدوم دي 😂😂
سليم : الصبر من عندك يارب (قام ورمى الهدوم من عليه).. أنتي مش قولتي أنك مش رايحة الحفلة 
جيجي (ببرود وتجاهل) : ومين قال أني رايحة 
سليم : أمال بتعملي أيه من الصبح
جيجي : بختار فستان 
سليم : مدام مش رايحة الحفلة بتختاري فستان ليه.. هتسهري مع النجوم على السطح 
جيجي: لا مش مع النجوم.. مع سيف 
سليم : طب جميل.. أيه مع مين يابت 😳😳
جيجي : مع سيف أبن عمي 
قام سليم من مكانه ومس**كها من در**اعها جا**مد 
سليم(بيضغط على أسنانه) : عيدي ألي قولتيه 
جيجى (بدلع) : أه دراعي 
سليم : أيه أحم.. عيدي ألي قولتيه 
جيجي (بدلع) : هسهر مع سيف أبن عمي 
سليم : ألي كان عاوز يتجوزك قبلي صح 
جيجي : صح يا بيبي (وحطت أيدها على كتافه) 
نزل سليم أيدها بع**نف ومس**كها من شعر**ها جامد 
سليم : على جستي فاهمة.. تسهري مع راجل غيري 
جيجي: أشمعنا أنت هتتجوز غيري ولا حلال ليك وحرام ليا 
سليم : أنا راجل وأعمل ألي عاوزه.. واه هتجوز.. ولو لمحت طيفه جنبك وربنا لأق**تله وأقت**لك فاهمة(ورماها على السرير وخرج) 
جيجي (بوعيد) :ماشي ياسليم أنا هوريك أزاي تفكر تتجوز عليا 
_______________رهن حمايته____________________
خلصت كرمة لبس ونزلت على السلم وأول ماشافها رحيم أتصدم  وأتعصب وعروقه ظهرت 
رحيم : كررررررررررررمة😡
قاسم : لا بس حلوة 😉😏 
جلال : الله يرحمها كانت صغيرة

يتبع الفصل السابع عشر اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent