Ads by Google X

رواية عشقتك يا مكانيكية الفصل السادس عشر 16 بقلم شمس العمراوي

الصفحة الرئيسية

   رواية عشقتك يا مكانيكية  الفصل السادس عشر  بقلم شمس العمراوي


رواية عشقتك يا مكانيكية  الفصل السادس عشر 

افاقت قمر من المنوم وجدت نفسها في غرفه مثل السجن لا يوجد فيها اي اثاث او اي شيء تبدو انها قديمه جدا نظرت حولها وجدات ملك تنام بجوارها 
ذهبت قمر اليها وهي تقول: ملك ملك قومي يالهوي عملوا فيكي ايه 
اثناء ذالك وجدت الباب يفتح ودخل شخص لم تره من قبل 
قمر وهي تاخذ ملك في احضانها قالت بصوت هدي وضعيف: انت مين 
نظر اليها الشخص واخذ يتفحصها ثم ابتسم بخبث وقال: انتِ مرات رحيم 
انا شكلي هستمتع اوي 
ثم اقترب منها وجاء ان يضع يده علي وجهاها ضربت قمر يده وقالت: ابعد عني اياك تقرب مني 
الشخص وهو ينزل الي مستوي قمر ونظر الي وجهاها بتمعن قال: جمالك خلاب وانا هستمتع بيه 
ثم نظر الي ملك وحاول ان يضع يده علي وجهاها 
ضربت قمر يده وخربشته باظافرها 
وقالت: ايدك عنها واحتضنتها اكثر 
نظر الشخص الي يده وابتسم 
وقال: قطه بتخربش وانا بعشق القطط الشرسة 
ثم اقترب من وجه قمر وقال بصوت دب الرعب في اوصال قمر: هخلي رحيم يندم ان وقف قصادى مع اني حذرته لكن هخليه يترجاني عشان اسيبكم هنتقم من رحيم فيكي انت واخته قوللي رحيم هيقدر يستحمل حد لمس مراته ولا عادي ثم نادي علي الحراس جاء منهم اثنين 
: قمر وهي تشعر بخوف لكن لم تبين  
انت عوز ايه مني 
الشخص: عاوزك عايز أكسر رحيم بيكي انت واخته 
قمر وهي تحتضن ملك المغمي عليها قالت: ابعد احسلك مش هسمحلك تقرب مني او من ملك 
تكلم الشخص مع احد رجاله 
الشخص : امسك البنت دي
انا عاوز البنت دي استمتع بيها الاول 
ونظر بشهوة اخافت قمر كثيرا واحتضنت ملك اكثر 
جاء احد الحراس واخذ  ملك من قمر 
قمر وهي تصرخ ابعد عنها مش هسمحلك وأخذت تخربش وجه الرجل لكن جاء إليها احد اخر ومسك قمر وبدء الشخص  وهو يقترب من قمر 
: انتِ بتاعتى مش هسمح لحد ياخدك عجبتيني وانا لما حاجه تعجبني بخدها 
قمر وهي تمسك حجر عثرت عليه بجوارها وخبطت به راس الشخص قالت: انت بتحلم مستحيل اكون ليك واعرف ان رحيم مش هيرحمك 
الشخص وهو يضع يده علي راسه: ههههههههه رحيم  هههههههه رحيم 
ثم نظر اليها بخبث قال: رحيم لما يشوف ان حد لمس  مراته غيره هيسيبها 
وهيرمكي وهترجعيلي في الاخر 
قمر وهي تنظر اليه بقوه: مش لما اسمحلك انك تقرب مني  
اقترب الشخص وحاول ان يعتدي علي قمر
بدأت قمر في الصراخ وهي تحاول الدفاع علي نفسها 
وفجأه  ..........
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
عند رحيم 
ازي مش لقينهم راحوا فين 
احس رحيم بنغزة في صدره 
رحيم: انا لازم الاقيكم 
يوسف جهز الحراس ويلا بينا 
ركب رحيم سيارة وذهب الي الفيلا 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سوزان:علاء حصل ايه 
علاء: حد تاني خطف ملك وقمر 
سوزان باستغراب: حد تاني ازاي 
وليه يخطفهم 
علاء: مش عارف يمكن حد من اعداء رحيم سمعت ان هو دخل في صفقه دخل فيه "البترو" 
سوزان باستغراب: مين البترو دا 
علاء وهو يولع سيجارة وياخذ نفس منها ورحل عند الشباك ونفخ الدخان وقال: رجل اعمال كبير وفي نفس الوقت بيداري تجارته في المخدرات والسلاح ورا شغله بس اللى يجي في طريق شغله اين كان بينسفه 
سوزان: هو مش مصري صح 
علاء: ايوة هو من ايطاليا 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في مكان ما 
......1: لقد خطفت ملك وزوجة رحيم الشاملي 
.....2: عرفت مين اللي خطفهم 
.....1: بنشك في "البترو" لان رحيم دخل في المنقاصة وشكلها كدا هترسي علي رحيم بكدا البترو هيخسر كتير لان كان بالمناقصة دي كان هيدخل نسبة كبيرة من الممنوعات عن طريقها 
يجلس شخص يلعب في الولاعة وهو يفكر ثم وقف وسار اتجاه الباب لكن اوقفه صوت شخص 
..... 2: علي فين يا صقر 
صقر وهو ينظر اليه الرجل قال: اسف يافندم انا مش هقف اتفرج انا هلاقيهم واجبهم 
ورحل 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
عند قمر دخل شخص وابعد الرجل الذي يحاول ان يعتدي علي قمر 
....: ابتعد عنها ادوارد 
ادوارد بالايطالية 
ادوارد: ها بترو متي اتيت ولماذا ابتعد عنها انها مثيره يارجل اريد ان احرق قلب رحيم بها 
بترو: اتيت منذ قليل انها حقا مثيره لكن رحيم اخذا الصفقة سوف اجعله يدخل الشحنة عن طريقها واشار الي قمر وادورد يثبتها 
ادوارد: لكني اريدها الان 
بترو: حسناً بعد ان يدخل رحيم الشحنة تمتع بها قبل ان ترسلها له لكن الان لا 
ادوارد وهو يبتعد عن قمر قال: حسناً يا صديقي ثم نظر الي قمر وقال بالعربيه: اعتني بنفسك هتكونى ليا قريب 
ورحل نظر البترو الي قمر وهي تذهب الي ملك النائمه واحتضنتها ولم تنظر الي البترو 
بالايطالية 
البترو: Emozionante "مثيرة" ورحل 
لا يعلم ان قمر تعرف الايطالي 
قمر بعد رحيل البترو حاولت ان تفيق ملك 
قمر: ملك 
ملك وهي تفتح عين وتغلق الأخرى قالت مشيوا 
قمر: ايوة مشيوا 
ملك وهي تعتدل قالت: كويس واخرجت مفاتيح كثيره وقالت: انهي وحد في دول مفتاح الباب 
قمر: مش عارفة بس بصي اخدت ده من الحارس التاني 
واخرجت زجاجه منوم 
ملك: كويس عندي فكرة حلوة للموضوع ده بصي يا سيتي احنا هنعمل............... 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
عند رحيم يجلس في المنزل وهو يمسك الهاتف وينظر الي الرسالة وصور لقمر وملك " نفذ المطلوب يرجعوا "
رحيم : ................

يتبع الفصل السابع عشر اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent