رواية فتاة واربع شباب البارت الثامن عشر 18 والأخير بقلم ملك ايمن
رواية فتاة واربع شباب الفصل الثامن عشر 18 والأخير
نجمه بصدمه: ايي طب طب انا جايه دلوقتي
قاسم: في اي
نجمه:ليث تعبان اما لازم اروحله
كانت قايمه مسك ايديها
نجمه: قاسم لازم اروح
قاسم: بتحبيه
نجمه: ايواه انا بموت فيه ممكن امشي ارجوك
قاسم'بسرعه عشان اوصلك
جهزو واخدها وصلها دخلت جري قالولها انه في غرفه المكتب مش عاوز يفتح لحد
نجمه: ليث افتحلي ياحبيبي دي انا نجمه افتحلي يلا متوجعش قلبي يا قاطع كلامها فتح الباب
ليث: انتي جيتي مش هتمشي تاني صح
نجمه بزهول من منظره ايديه مجروحه عيونه حمرا جدا بينهج كأنه كان في حرب "
وما هو فراقك الا حرب وانا المهزوم "
حضنته وهوا بادلها الحضن
نجمه: خوفتني عليك تعالا معايا يلا شدته وطلعو والشباب اخدو قاسم الي كان مزهول من مدي حبهم لبعض لكن بيكابرو
مسلم: مكنتش اتخيل انه بيحبها كده
معتصم: ولا انا مازلت مش متخيل ابدا انهم مع بعض
قاسم: اشمعنا يعني فيها اي
غيث: نجمه متربيه ع ايدينا محدش مننا تخيل انها ممكن تكون من نصيب حد فينا بس اهو القدر بقا له رأي تاني
قاسم: واضح انها بتحبه
فضلو الشباب مع بعض بين ضحك وهزار واساله قاسم بخصوص حجات لنجمه
عند نجمه وليث
نجمه: ادخل خد شاور وتعالا
ليث: هتمشي
نجمه؛ لا هستناك هنا اهو وقعدت ع السرير دخل الحمام اخد دش وخرج قعد جنبها قامت جابتله علبه الاسعافات وربطله ايديه
نجمه:يلا نام ارتاح شويه
ليث: مش عايز
نجمه: تؤتؤتؤ الولد الشطور ميقولش لا يلا وعدلته وغطته وكانها بتعامل طفل
نجمه: بتبصلي كده لي
ليث: بحبك
نجمه: بتوتر اا أ أ انا
ليث: اوعي تمشي لما انام عشاني
نجمه:ليث انا لازم
ليث بنوم: خليكي متمشيش ونام
اتنهدت بقله حيله وطلعت جنبه حضنته ونامت
تاني يوم صحيت لقيته بيبصلها بابتسامه
نجمه: صباح الخير
ليث: صباح النور
نجمه: ا انت كويس صح
ليث: اهاا عشان انتي جنبي
نجمه: ٠ه هو الساعه كام
ليث: الساعه دلوقتي ١٠:٣٠
نجمه: ياااه اه فين قاسم
ليث: بات في مع غيث... نجمه
نجمه: نعم
ليث: تتجوزيني
نجمه بخجل: أ أأأ انا
ليث: انا بحبك
نجمه بسرعه: وانا موافقه
بعد شهر كاان فرح نجمه وليث وقاسم ولين وغيث وقمر
اما معتصم ومسلم فاهما سناجل زييي انا والي بيقراء الروايه كده
نجمه: خاااايفه اوي لالا مش هنزل لا
قمر: ولا انا رجعت في كلامي مش هتجوز
لين: لا بقولكو اي انا صابره بقالي خمس سنين انا قتيلت الفرح ده
قاسم: وانا قاتيلك ياجميل
نجمه: اللبسي ياجريئه
دخل كل واحد اخد عروسته
ليث: انا امي دعيالي في ليله القدر وربنا اي القمر ده
نجمه: بجد حلوه بس الكعب تعبني عاوزه اقلع*ه
ليث بجرائه:نطلع الاوضع بس وهنقل**ع كل حاجه
نجمه: ولاد عييب
صحك ليث عليه وكمل رقص
slow
قاسم: الا قوليلي قتيلت الجوازه دي فعل ولا كلام بس
لين: يااا قاسم بس بقا الله
قاسم: متتكسفيش عشان هاكلك دلوقتي بخدودك الحمرا دي
لين بخجل: بحبك تعرف مكنتش اسدق ان قاسم باشا يعجب ببنت الخ
قاسم: هشششش انا اعجبت بالدكتوره لين فاهمه
لين: بحبك
قاسم: وانا بمووووت في امك
لين: لا موت فيا انا مش في امي
ضحك عليه وع عفويتها في الكلام
قمر: احم غ غيث ابعد شويه الناس بتبص علينا
غيث: طبيعي مش عرسان وبعدين اسكتي متتكلميش بالروج ده
قمر: لي وحش صح كنت عارفه
غيث: تؤ مش وحش بس لونه حلو اوي عليكي وكل ما تتكلمي ببقا عاوز
قمر بخجل: بس خلاص
غيث: قمري الي خجلان ده
قمر: بحبك
غيث: اوعي تقوليها تاني
قمر: لي
غيث: قوليها في اوضتنا عشان هرزعك بو"سه تجيب اجلك قدام الناس
قمر: يالهوي خلاص مش هقولها
غيث: متجيبي بو"سه
قمر: غييييث
غيث بضحك: طيب طيب
مسلم: تفتكر هتفضل سناجل لاخر الروايه
معتصم: انت عبيط يلا دي اخر حلقه
مسلم: وربنا طب ادور ع حد اشقطه بقا
تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية طلقني زوجي كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية فتاة واربع شباب" اضغط على أسم الرواية