Ads by Google X

رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثامن عشر 18 بقلم راندا علي

الصفحة الرئيسية

   رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثامن عشر بقلم راندا علي


رواية وقعت في حب أم لسان طويل الفصل الثامن عشر 

كيان بصويت لاقيت قطه طلعت من البوكس علي طول 😂
الام بنوم / في حاجه ي كيان
كيان بتوتر / ها..لا ي ماما
الام بنوم/مهو انا معرفتش اربي وحده مجنو*نه زيك ونامت
كيان حطت أيدها علي قلبها واخدت نفسها/منك لله ي شخصي المخفي علي دي خضه بس الله وشالتها كيوته اووووي انتي حلوه اوووي وحطتها علي السرير وبتشوف باقي الوبكس لاقيت ميكب كتير ولاقيت دريس احمر سواري جميل اوي ولاقيت صاندل معاه اسود كعب ولاقيت اكسسوارات ولاقيت عروسه لعبه ومعاها شوكولاتات كتير
كيان بفرحه / الله بحبها اووووي وبتبص لاقيت برفن وريحتو جميله اوي وبوكيه ورد احمر ولاقت جواب فتحتو بداءت تقراءه
-شوفتك صدفه لاكن مكنتش توقع هحبك كدا كنت حاسس اني دايما مش طايقه مش حابب وجودك بس بداءت احس انك فارقه معايا انك حاجه مقدرش استغني عنها حبيت كل حاجه فيكي بحب عيونك اللي زي شجر بسرح فيها مكنتش بطيقه مكنتش حابك خالص لاكن غيرتي عليكي وحب وجودك دايما حساسني اني مقدرش اعيش من غيرك بفرح اوي لما بشوفك بفضل ابصلك كتير عمري مكنت توقع اني هحبك امي هقع ف حب ام لسان طويل بس وقعت في حب ام لسان طويل بحبك اوي ياجمل وحده وأطول لسان وحده شوفتها ف حياتي 😂 كل سنه وانتي معايا كل سنه وانتي ام لسان طويل والسنه الجايه ابقي مرببكي ف بيتنا 😂 كل سنه وانتي ام لسان طويل اللي وقعت في حبها حبيت ابقي اول حد اقولك كدا happy birthday
كيان كأنها راحت عالم تاني وكانت ف سعاده غريبه اوي وحضنت القطه/ ياتري انت مين بس فعلا انا كمان وقعت شكلي ف حبك شخصي المخفي هو مين ي قطتي اكيد تعرفي واخدت نفس عميق بفرحه ومسكت الفون /اول مره افرح كدا
_بجد الحاجات عجبتك
كيان بفرحه/اووووي جدااا جداااا يعني
_الحمد الله انها عجبتك ي حبيبتي
كيان اتكسفت وردت/حبيبتك لا
_لي يعني أنا بحبك اي غلط ف كدا
كيان /بس يبقي حرام لأن من وراه اهلي ونا مش عاوزه كدا
_فرح ورد/ونا محترم دا ودي اكتر حاجه عجبتني فيكي
فضلت كيان سهرانه بتكلم معاه حتي مردتش لا كارما ولا علي اي حد 
تاني يوم صحيت من النوم راحت بسرعه شالت البوكس ف دولاب وبصت للقطه كانت بتنونو كيان بصوت واطي/اسكتي ماما لو شافتك هتو*لع فيا 
الام بتخبط علي الباب/بت ي كيان قافله الباب لي قومي ي بت
كيان/حاضر ي ماما
القطه بتنونو
الام / اي صوت دا احسن يكون اخوكي لما رجع متاخر نسي الباب ودخلت قطه
كيان بتسرع/لااا ي ماما يلا انا بلبس وطالعه لبست بنطلون جينز وتيشرت رماضي نص وسابت شعرها وحطت ميكب خفيف وكوشتي اسود وشنطه سودا كانت جميله اوي وجابت اكل للقطه وحطتها تحت السرير والأكل كيان/اوعي تعملي صوت عشان ماما مش هاخر عليكي وقفلت باب الاوضه وطلعت 
سليم قاعد علي السفره وبياكل 
والام كذالك
كيان قعدت/محدش فاكر حاجه
الام /هنفتكر اي يعني غير طولت لسانك انتي واخوكي
سليم /مالك ي كيان يوم زي اي يوم
كيان سكتت بعدها قالت بزعل/ماشي
سليم / يلا عشان منتاخرش 
كيان / يلا ونزلو راح عدي علي كارما نزلت كارما وركبت
كارما بصت ل كيان/مكنتيش بتردي عليا لي امبارح وفاتحه وتس وسهرانه
كيان /اه مانا كلمت صحبتي ونمت
كارما/هو انتي عندك صحاب غيري
كيان بغيظ /هو تحقيق ي كارما 
كارما اتكسفت/لا مش تحقيق وسكتت...
سليم كان ساكت ووصلوا نزلوا من العربيه
كارما دخلت كيان وراها شدتها/استني بس في مكنش قصدي
كارما بزعل/لا ي كيان عادي كلمي اللي تعوزي ودخلت المحاضره يوسف بداء يشرح هو مش طايق كيان 
كيان/ردي عليا ي كارما مكنش قصدي
كارما/انتي متغيره معايا
يوسف بصلهم وبكل غضب
كيان اتجاهلت/كارما مش متغيره كنت نازله زعلانه اهلي اول مره ينسو عيد ميلادي
كارما /امال مين كنتي بكلمي امبارح
كيان ابتسمت/اسكووووووتي مش شخص اللي بيكلمني علي وتس جبلي هديه وكنت بكلمه
كارما بصوت عالي وفرحه/الحفي
كيان بصوت عالي /واللهي وجبلي قطه
كل المحاضره ضحكت
يوسف بكل غضب بصلها 
كارما بصوت واطي /هو هياكلنا ي كيان ولا اي
كيان بخوف وبتتصنع الجراءه/مش عارفه دا بيقرب مننا بصي نظراته ومره وحده

يتبع الفصل التاسع عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent