رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 "انتقام الابناء" البارت الثاني عشر 12 بقلم ميرا ابو الخير
رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الثاني عشر 12
اكس بشر: عايزاها لمز"اجي وبعدين نخلص عليها.
الشخص ودعاء بصدمه: مستحيل.
اكس بشر: هي دي يلي هتقش الكل فيهم.
دعاء بخوف: دي بالذات لو حد قرب منها هيمو"ت انت مش عارف.
الشخص بغموض: وليه لا يا دعاء.
دعاء بتبلع ريقها: انا مستحيل دا يخصل انتو مش فاهمين.
اكس ببرود: هيحصل بنت عز لازم تيجي تحت رجلي.
الشخص ببرود: هنجبهالك.
اكس بشر: كلهم هاخدهم بالدور.
بقلم ميرا ابوالخير.
سيف نازل من علي السلم وقع منه الفون: نور 😳😳😳.
ناهي: نور مين.
البنت بتقرب منه بابتسامة وحضنته وهو مصدوم مش فاهم حاجه: سيف انا عايشه لسه عايشه يا سيف حبيبتك عايشه.
شروق بصدمه: حبيبته.
نور بحب: لما وقعت في المياه بعد الرصاصه ناس عالجوني يا سيف انا جيت عشانك.
سيف حضنها جامد: انتي بجد عايشه صح انا مش بحلم.
نور: عايشه يا قلبي.
شروق: هي دي يلي كنت بتنتقم مني عشانها كل دا.
سيف حس بنغزة في قلبه: اه.
نور ببرود: مين البتاعه دي.
شروق بغضب: انا مراته.
ناهي وقفه وعليها ابتسامه خبيثه اوي.
نور ببرود: مبتعرفش تنقي يا سيف اي دا.
شروق راحت وقفت قدمه بغضب وطخخخخخ: دا عشان يلي عملته فيا و طخخخخخ دا عشان عذ*ابك ليا وطخخخخخخ دا عشان الاهانه بتاعتك وطخخخخخخ دا عشان جوزك غصب مني وطخخخخخخ دا عشان كسرتك ليا وطخخخخخخ دا عشان حبيتك دلوقتي انا بكر"هك اكتر مما تتخيل بكر"ه كل لحظه قدتها معاك بكر"ه يوم مفتحت وشوفتك.
سيف وقف مصدوم وهي بتضر"به بالاقلام وسامع كلامها وقلبه وجعه معقول حبها طب ونور.
ناهي ونور مصدومين انه سيف ساكت و شروق بتضر"ب فيه نور راحت ولافت شروق وبترفع ايديها وهتضر"بها سيف مسكها: ايدك ومراتي.
الكل بصدمه: ها.
سيف شد شروق وطلع الجنينه: اه عملت كل دا عشانها عملته ولو رجع بيا الزمن هعمله تاني انا واحد ملوش قلب وبعدين ياحلوة ماحنا اتبسطنا اهو.
شروق بصدمه: انت مجنون ازاي جالك قلب تعمل كده مش خايف لو ليك اختك حد يعمل فيها كده ماترددد.
سيف ببرود: دا يلي عندييي.
شروق بغضب: انت مش را*جل ولا هتكون را*جل بيلي بتعمله.
شدها من شعرها بقوة: لا فوقي يا زبا*لة انا را"جل غصب عن عين اهلك البركة فيكي بنت بنت حر"ام عارفه يعني ايه.
شروق بدموع: طالقنيييي.
سيف بغضب: انتي طاااااالق.
شروق طلعت تجري وهو بص بحزن ولسه هيروح وراها جاله اتصال انصدم طلع يجري بسرعه واخد مسد"سه.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند ليث وصلوا مصر وراح الملاهي هو وملاك.
سهرانيت برا وفرحانين و وقت رومانسي ملاك فرحانه مع ليث وليث فرحان انها اخيرا حبته.
ليث: تاكلي ايه.
ملاك بهدؤء: اممم اكل ايس كريم بالشوكولاته.
ليث بحب وباس خدها: عنيا يا قلب ليث من جوا.
ملاك مسكت ايده: تسلملي عيونك يا حبيبي.
راح يجيب ليها الايس كريم وفي عيون عليهم اتحركت عربيه وليث معه الايس كريم وملاك في ايديها بلونه من بنت شافت العربيه جريت عليه.
ملاك بخضه: حااااااسبببببب.
ليث بزعر العربية جايه بسرعه : ملااااااااككككك ابعددددي.
بوووووووم العربيه طيرت ملاك الناحيه التانيه والبلونه طارت في الهواء.
ليث جري عليه بخوف وبخضه وبزعر والكل اتجمع جري علي المستشفي بيصرخ: قومي عافري علشان نفسك قومي وأنا هسيبك قومي عيشي علشانك وعلشان ابنك وصرخ قووووومممممييييييي يا ملااااااااكككككك.
الدكتور سابها: ابعد عشان نعلاجها.
مسك وشها بحنيه: قومي وأنا اوعدك هعمل كل حاجه لأجلك قومي عشاني وحياتي عندك تقومي.
ملاك كانت بتحاول وتعافر عشان تقوم.
ليث بدموع: م م ملااااك وابني ابني قومي متخادوهاش
الدكتور هز راسه واخدوها من الاوضة
جري ليث عليها ويصرخ: قلبي حزين قومي قومي متقط يعش بيا وبقلبي قومي ملااااكككك.
طلع مسد"سه وحطه على راسه: يا نموت سوا يا نعيش سوا.
مسك ايدها الرصاصه جت في السقف: انت اتجننت.
ليث بانهيار: سابني يا سيفففف لا ملااككك.
سيف شد منه المسدس و قال للدكتور: بتتفرج علي ايه يا حيو''ان لو حصل لها حاجه همو"تكم كلكم.
اخدوها بخوف من غضب سيف وسيف حضن ليث: هتكون كويس متخافش.
سيف حضنه: من غيرها اموت يا سيف دي روحي.
سيف بهدؤء: لازم تقوى عشانها متخافش انا معاك.
ليث حضنه: مقدرتش احميها خططتنا فشلت من البدايه مقدرتش.
سيف: اوعدك هاخد ح"قها.
فلااااااش باااااااكككك.
سيف عمل اتصال بليث: انت اخويا وانا مش زعلان منك.
ليث بهدؤء: اسف غضبي كان اعمي.
سيف بذكاء: خد بالك منها وفي حاجه عايز انبهك بيها.
ليث: اي.
سيف: في حد بيحاول يد"مر عايلتنا وبعت لي ناهي هههه فاكرني غبي وبيحاول يا"ذي كل واحد فينا.
ليث بهدؤء: عارف من البدايه بس لازم احنا نسبقه.
سيف بذكاء: لازم اعرف هو مين وجدك هرب ومعه دعاء.
ليث بصدمه: انت عرفت منين.
سيف ببرود: يا غبي انا ظابط.
ليث بضحك: اه معلش 🙂.
سيف: هنعمل ********** عشان نكشفهم.
ليث: معاك يا اخويا.
بااااااااالككككككككك.
ليث بغضب: مش هر"حمهم.
سيف بهدؤء: المهم تعمل يلي قولتلك عليه.
ليث: تمم.
سيف بتوتر: نور عايشه.
ليث بصدمه: ايهههه.
بقلم ميرا ابوالخير
شهاب وهو بيجري وراها انصدم من يلي سمعه وهي وقفت تسمع الاتنين 😳😳.
ميرا بغضب: اي الصوت دا.
شهاب ببرود: يعني يلي سمعتيه.
ميرا بغضب: حيو"ان.
شهاب قرب وشدها من وسطها جامد: انتي بتاعتي وليا وبس فاهمة مش هحررك غير لما القي اختي.
ميرا بغضب: تلاقي ايه ابعد عنيييي.
جريت وقفلت الباب عليها وابتسمت: لسه هوريك.
شهاب بغضب: افتحي يا ميراااا.
ميرا: تؤ.
شهاب ضرب الباب برجله: افتحييي بقولك.
شهاب ببرود لسه هيتكلم جاله اتصال: الفديو اتنشر.
شهاب بصدمه: انت بتقول ايه يا بن 🐕.
الحراس: حصل يا ييه تقدر تفتح وتشوف.
شهاب مسك فونه واتصدم.
ميرا بتتفرج علي فونها بتنصدم وبيجي ليها رسايل كتير زبا"لة.
ميرا صوتت شهاب سمع صوت صويتها جري كسر الباب لاقها بتصراخ بجنان: ليييي لييي عملت كده لييي يا شهاببب لييي ا ا اغمي عليها.
شهاب حضنهة بسرعه وشالها.
شوشو بتتفرج وبتبستم بخبث: ههههه ولسه يلي جاي يا حلوة عشان تاخدي الحاجه يلي مش بتاعتك.
عملت اتصال: المزة يلي فديوهات منشوره هتقضي ل يلة مع كل و"احد بس يلي يدفع اكتر هتعمل زي الفديو معه.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
مالك بغضب: غوري علي اوضتك.
رانيا طلعت تجري وهو هيتجنن وقعد يسكر ويفكر في ميرا.
طلع اوضه رانيا بسكر وهي كانت بتعيط قرب وشدها ليه وبا"سها.
رانيا بفزع: ابيه انت بتعمل ايه فوق.
مالك بلا وعي: بحبك يا ميرا اوي
رانيا بخوف منه: مالك ارجوك الله يخليك فوق انا رانيا مش ميرا.
مالكوهو يقترب منها وزقها علي السرير ليعتليها وهو ينظر في عينيها ليقول"؛ نتي لي لوحدي انا بحبك.
رانيا صوت انفاسها ارتفعت بسبب اقترابه لتحاول ابعاده عنها
لكنها لم تقوي عليه اما مالك قرب و فدفن راسه في رقبتها ليقشعر جس"مها رانيا بصوت خافت وواطي ادم انت بتعمل اي
مالك: انتي حلوة اوي
رانيا بخوف بتوتر: ابعد بقا ي ابيه والنبي.
مالك بسكر: انا بحبك ياميرا اوعي متسبنيش
رانيا وهي تزيحه من عليها ولكنها لم تقدر لتتنهد: اوعااااااااا.
مالك قرب وبا"سها بعن'ف و
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~~
سيف خرج وامان ليث وبيفكر في شروق وازاي نور عايشه وكله همه شروق ومن ناحيه تانيه في حد مصواب عليه قنا"ص.
القنا"س: قدمي انفذ.
اكس: حلو كده اقت"له.
القناص مصواب علي سيف و....
بقلم ميرا ابوالخير.
شروق واخده شنطتها حد حط ايده علي بوقها واخدها.
بتفتح عينيها بتنصدم: انت انا بعمل ايه هنا.
فهد بخبث: هنتجوز دلوقتي.
شروق بغضب: مش هتجوز انت مجنون.
فهد بيقرب وهي بتبعد: مجنون بيكي.
شروق بتجري هو بيجري وراها ومعه رجالته وراها ومعهم كلا"ب و....
بقلم ميرا ابوالخير
~~~~~~~~~~.
نور بخبث وبتحضن دعاء وناهي مصدومه.
ناهي: يعني ايه مين دي.
دعاء: هههه دي الطعم الجديد.
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2" اضغط على أسم الرواية