Ads by Google X

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

  رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 "انتقام الابناء" البارت الثالث عشر 13 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الثالث عشر 13

مالك بسكر: انا بحبك ياميرا اوعي متسبنيش
رانيا وهي تزيحه من عليها ولكنها لم تقدر لتتنهد: اوعااااااااا. 
مالك بيقع علي الارض:  ااه انا فين. 
بيحاول يفتح عينه: انتي. 
رانيا بغضب: اطلع برا. 
مالك بيقوم وبيتطوح:  اسف اسف م مش واعي. 
رانيا بغضب طخخخ: براااا. 
مالك شدها ليها: ايدك هقط"عها. 
رانيا: كنت عايز تقرب مني يا حيو"ان يا قذ"ر. 
مالك ببرود: خلاص هجوزك واحد صحبي. 
رانيا بغضب: انت كنت هتغتصبني فاهم يعني ايه وعايز تجوزني صحبك. 
مالك بهدؤء:  خلصتي اه هجوزك واحد صحبي. 

رانيا لسه هتمد ايده عليه اغمي عليهو جري عليها: رانيا رانيا الله يخربيتك بهزر قومي يابت. 
شالها بهدؤء حطها علي السرير: والله بهزر قومي وفوقي انتي بنتي واختي. 
رانيا بتفوق ودموعها في عينها: بعد اذنك يا مالك مش عايزة اشوفك. 
مالك شدها لحضنه: اسف اسف انا غبي. 
رانيا بدموع حلت عينها: هتجوزني صحبك. 
مالك بص علي عينها بتوهان: مستحيل. 
رانيا بدموع وبتمسح وشها زي الاطفال:  يعني مش هتبعدني عنك. 
مالك بسرحان وقلبه دق باحساس غريب: هاه. 
رانيا بضحك: هاه ايه هتجوزني لمين. 
مالك بضحك: ليا. 
رانيا بابتسامه: يعني ايه. 

مالك بحب:  مش عارف من جاهه كنت بحارب عشان ميرا بس قلبي شكله مهزء وحبك انتي وكان معجب بميرا. 
رانيا بفرح: وجوزك منها. 
مالك: كانت لعبة عشان احميها لكن هي مش مراتي لعبة من رحيم بيه عشان يكشف حاجات. 
رانيا حضنته: بحبك اوي اوي. 
مالك حضنها بحنان: شكلي حبتك انتي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 

 
شروق بتجري هو بيجري وراها ومعه رجالته وراها ومعهم كلا"ب وبيظهر من خلف الاشجار وبيضر"بهم بالنار. 
شروق بصدمه: سيف ازاي. 
سيف جري ومسك ايديها: تعالي. 
بتجري وهو بيجري وبيشدها وورهم رجالة فهد ركب عربيته واخدها. 
شروق بنهج: انت هنا ازاي. 
سيف ابتسم: ملكيش فيه... بص بمكر علي المرايا. 
فلاااااش باااااكككك. 
اكس:  حلو كده اقت"له. 
القناص مصواب علي سيف لاحظ ابتسم بمكر طلع مسدسه و اطلق طلقه وقعه علي الارض. 
سيف لرجالته: علي المخزن نشوف مين وراه وروقه علي الاخر. 
الرجالة: اؤمرك. 
سيف بتنهيده: يا ترا شروق فين وليه قلبي واكلني عليها كده. 
افتكر لما حط جهاز تتبع في السلسله بتاعتها ابتسم وفتح الجي بي اس وراح علي المكان. 
بااااااكككككككك. 
شروق بغضب: نزلني. 
سيف شدها لحضنه وكتم صراخها ببوسه حب وحنان: اسكتي. 
شروق بكسوف: ا انت عملت ايه. 
سيف بلا مبالاة: هتسكتي ولا اكمل. 
شروق سكتت ابتسم بخبث: بس انا عايزك تتكلمي. 

شروق ضحكت ورجعت لجمودها: عايزة امشي انت طلقتني. 
سيف تجاهل كلامها: وصلنا انزلي. 
شروق نزلت: احنا فين.. 
سيف بحب وخدها في حضنه: في قلبي. 
شروق زقته: ينفع تبطل بقا. 
سيف باسها من خدها: ولو مش بطلت. 
شروق عملت حركه وجريت داخلت البيت يلي كانوا وقفين قدمه: اااه يا بنت الله مش قادر. 
شروق قفلت الباب: احسن غور بقا. 
سيف بالم:  مش وقتك هروح اجيب حاجه وارجعلك تاني ماشي اصبري عليا. 
شروق بضحك: انت لسه شوفت حاجه. 
بقلم ميرا ابوالخير 
~~~~~~~~~~~~. 
وصل البيت بتقبله نور. 
نور بخبث: اي يا حبيبي متغير لي. 
سيف بهدؤء: مفيش انا خارج تاني. 
نور بغضب: متغير معايا لي يا سيف انا رجعت اهو. 
سيف بهدؤء وباس راسها: صغوط عن اذنك. 
سيف اخد يلي عايزاه و راح لشروق. 
شروق ببرود: جاي لي تاني. 
سيف بيحضنها: وحشتيني. 
شروق بتزقه: وانا هبعد عنك ومش عايزك. 
سيف برفع حاجب: يعني ايه. 
شروق متاجله: هتجوز فهد ورايحه له دلوقتي. 
سيف لسه هيتكلم انصدم وهي مشيت. 
جري مسكها: مش هتمشي. 
شروق: ودا ليه. 
سيف بحب: كفي كده. 
شروق برفع حاجب: تمم وانا هتجوز فهد. 
سيف شدها اتخبطت في صدره: قولتي ايه. 
شروق ببرود: اه هعمل كده. 
سيف بغضب: لو جبتي سيرة حد غيري همو"تك.
شروق بصت بتحدي:عن اذنك يا حلو.
سيف بغضب:بقا كده.
شروق بتوتر:احم اه.
سيف بيقرب وهي بترجع لورا:ايه عايز ايه.
سيف بخبث:هقولك عايز ايه  . 
لسه هتجري شدها وقعت عليه سرح في عينها بحب وهمس: ب ح ب ك. 
شروق بصدمه: هاه. 
قرب لشفيفها بحب وطبع قبله هاديه و 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~~~~. 
ميرا بتصحا بتلاقي نفسها في حضن شهاب. 
بتسيبه وتتسحب وتقوم من جنبه بتخرج من الفيله بتتسحب بهدؤء تام ايد بتشدها وبتضر"بها علي دماغها بتفقد الواعي بتاخدها مخزن الفيلة بتاع شهاب. 
ميرا بصراخ: انتو مين. 
شاب بمكر وبيتفحص جس"مها: مش باطلة يا شباب. 
ميرا بترجع لورا بخوف وهم بيقربوا بنظر"تهم القذ"رة ليها ولسه هيلمس"وها ايد بتمسكهم. 
ميرا بصدمه: انت. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~~
الدكتور: اتفضل المدام عايزة حضرتك. 
ليث داخل بحب: حمدلله علي السلامه. 
ملاك: ابننا. 
ليث: بخير متخافيش يا حبيبتي. 
ملاك:  اي الصوت دا. 
ليث بيسمع بينزل تحت السرير بينصدم: دي قنب"لة. 
ملاك بصدمه: ايههه. 
ليث بضحك: بهزر بهزر. 
ملاك بهدؤء: خضتني. 
ليث قعد جنبها علي السرير:  ماتيجي نخا"وي الواد وغمز ليها. 
ملاك بكسوف: اسكت احسن. 
ليث باقتضاب: سكت اهو قومي البسي عشان هساعدك ونروح بيتنا بقا. 
ملاك: لا هغير لوحدي. 
ليث بمكر: يا بنتي هساعدك وهغمض عين بس. 
ملاك بضحك: لا محترم يا واد. 
غمز ليها: عندك شك. 
بقلم ميرا ابوالخير 
~~~~~~~~~~~~
رحيم بمكر: كانت فاكر اني اهبل ومش عارف كله من تخطيطي. 
ريناد: لازم نكشفه. 
رحيم: لاول مرة احتار بواجه مين. 
ريناد: ربنا يسترها علي الاولاد. 
رحيم حضنها: هو فاكر الحا"دثه من ترتيبه بس غبي انا يلي عملت كده. 
ريناد: سيف وليث وميرا. 
رحيم بهدؤء: سيف وليث عارفين بيعملوا ايه اما ميرا فهي مع شهاب ودا حارس ممتاز ومالك كمان. 
ريناد بتنهيده: الحمدلله. 
رحيم بخبث: بقولك وحشتيني. 
ريناد بكسوف: رحيم عيب احنا كبرنا. 
رحيم شالها بحب: تعالي بس تعالي. 
بقلم ميرا ابوالخير 

 
ناهي: دي الاواق المهم نخلص. 
نور بخبث: اكس شكله مستعجل. 
ناهي: اومال مش ابويا. 
نور بتقلع حاجه ناهي بتنصدم: هو اي دا. 
نور بخبث:  اي قناع شبه نور. 
ناهي بخبث: حلو كده اللعبه هتحلو. 
بقلم ميرا ابوالخير 
~~~~~~~~~~~~
اكس بخبث وبيقلع القناع بتنصدم دعاء: هو انت. 
اكس ببرود: هسيبهم يتهنوا شوية بس بعدين هد"مرهم كلهم مرة واحدة وبيبص علي بنت مربوطه.. 

google-playkhamsatmostaqltradent