Ads by Google X

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الثامن عشر 18 بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

   رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 "انتقام الابناء" البارت الثامن عشر 18 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الثامن عشر 18

رانيا بفرح: وانا يلا نقول سوء. 
مالك: انا مبخلفش وهتعالج. 
رانيا: انا حامل. 
الاتنين 😳😳😳. 
مالك بصدمه: ايهه. 
رانيا كانت هتقع مسكها سندها: ا اي دا. 
مالك بهدؤء:  هنروح للدكتور النهارده متقلقيش انا واثق في روحي وانت اكتر من روحي. 
رانيا عينها دمعت: مالك والله انا... 
مالك خدها في حضنه: انا بحبك يا قلبي مستحيل اشك فيكي لحظه واحده. 
رانيا بحب: ربنا يخليك ليا يارب وميحرمنيش منك. 

مالك بغمز: ايي. 
رانيا بعدم فهم: اي انت. 
مالك شالها: هقولك بينا تعالي. 
رانيا ضحكت بكسوف: لا مش هينفع. 
مالك بتكشيرة:  مش هسيب الحلويات دي ايوا. 
رانيا بحب:  عشان انت حلو بس شايفني كده. 
مالك باقتضات باسها بعمق: مبدهاش بقا. 
رانيا ضحكت بدلع. 
بقلم ميرا ابوالخير. 

 
شوشو قربت من السك"ينه ومسكتها وقربت من ميرا بكل شر: مش هسيبك ليه. 
رفعت السك"ينه ونزلت و: لاااااااااا. 
شهاب وقف في النص ومسكها بايده اتفتحت: شووشووو. 
ميرا بخضه وشايفه الد"م في ايد شهاب: شهاب. 
شهاب بغضب: هسيبك تخرجي من هنا عشان العشرة يلي بينا لكن لو قبلتك وظهرتي تاني انتي مش محتاجه اقولك هعمل ايه. 
شوشو بتوعد وبتبص لميرا: تمم اوي. 
مشيت وهمست لميرا: مش هسيبك تاخدي حاجه بتاعتي تؤ تبقي غلطانه اوي يا حلوة بينا الايام يانا يانتي. 
ميرا انصدمت من رد فعلها وجريت علي شهاب: انت كويس. 
شهاب خدها في حضنه: بخير ياحبيبي. 
ميرا بحب:  ا ايدك. 
شهاب بخبث: بتوجعني اوي 
ميرا بخضه: ه هات اعلاجها. 

شهاب بمكر:  لا علاجيها كده. 
ميرا: مش فاهمه ازاي. 
شهاب بحب قرب وشدها من وسطها: كده يا قلبي. 
قرب وقبلها بحب لفترة طويلة بعد لما حس انها محتاجه النفس. 
شهاب بعشق: انتي ليا واغلى ماليا. 
ميرا بحب: وانا بحبك. 
شهاب بخبث: عندي شغل كتير اوي. 
ميرا بزعل: شغل اي بقا. 
شهاب بحب همس وشها احمر: قليل الادب. 
شهاب لسه هيشلها جريت جري وراها: يابت تعالي بس هفهمك. 
ميرا بكسوف: لا انت قليل الادب وهقول لبابي. 
شهاب عمل رجله اتخبطت: ااه رجلي. 
ميرا رجعت وجريت عليه شهقت لما شالها: اعااا. 
شهاب: انتي مراتي هو انا شقطك. 
ميرا هتصوت كتمها ببوسه حب. 
بقلم ميرا ابوالخير. 

 
ريناد: يبقا ********. 
حمزة بصدمه: مينننن.
ريناد: صاحب سيف مع اكس لو تبعنا فهد هنعرف مين اكس. 
حمزة بتفكير: اه عندي فكرة. 
ريناد: رحيم اتصرف وهو يلي قالي بليل وقالي اقولك. 
حمزة بضحك: اخويا دا ايه 😂 لو مخابر"ات مش هيبقا كده. 
ريناد: ههه اومال دا رحيم المنشاوي. 
حمزة بذكاء:  بصي هنعمل ايه. 
ريناد: قول. 
حمزة:**********. 
ريناد بضحك:  اممم هفكر. 
حمزة: تمم هشوف اي يلي بيحصل. 
ريناد: اوك. 

ليث قرب واتكلم ببرود: احب اقدم لكم نورسين خطيبتي. 
ملاك بصدمه: تشرفنا اييييههه خطيبتك. 
ليث ببرود: اها يلا نورسين هوريكي اوضتك. 
ملاك بغيظ: اوضة مين يا عنيا. 
نورسين: يلا يا بيبي. 
ملاك بعصبيه: براحتكك اوووي. 
ليث في نفسه: اصبري عليا. 
نورسين بدلع: شيلني يا روحي عشان تعبانه من السفر. 
ليث: اؤمرك ياقلبي. 
نورسين مسكت من رقبته وباسته بكل و"قحه ملاك مش استحملت وجريت علي اوصتها. 
ليث اضايق بس طنش ووجعه قلبه. 
طلع اوضة نورسين وداخلها. 
خارج من الاوضة سمع صوت عياط ملاك لسه هيداخل رجع في كلامه وهي كانت هتفتح الباب لاقته اودمها اتلاقت عيونهم بحب واشتياق وندم. 
قاطعه خروج نورسين بملابس مغر"يه. 
ملاك وليث 😳. 

سيف لفيلته القديمه وناهي كانت موجوده بيتكلم بسكر: شروق. 
ناهي بمكر: انا هنا يا قلبي. 
سيف بياخدها في حضنه وزقها. 
ناهي بالم: في ايه. 
سيف ببرود: برا. 
ناهي خرجت وكلها غيظ. 
سيف بتوعد: شروق ليك دورك كبير اوي هوريكي فيه. 
بقلم ميرا ابوالخير 
~~~~~~~~~~. 
شروق بصدمه: تمم موافقه. 
فهد فرح ولسه هيحضنها هي بعدت: فهد لسه. 
فهد في نفسه النهارده بليل مش هستنا كتير هتقعي تحت ايدي. 
سابها وخرج وهي لابست جينز وخرجت تشوف المكان انبهرت بالجمال والسمك يلي فيه طلعت علي السطح في حد حط حاجه علي بوقها فقدت وعيها. 
بتفتح عينها بصدمه بتلاقيه عاري الصدر وهي متغطيه وهو مبتسم بخبث وو
google-playkhamsatmostaqltradent