رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 "انتقام الابناء" البارت التاسع عشر 19 بقلم ميرا ابو الخير
رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل التاسع عشر 19
بتفتح عينها بصدمه بتلاقيه عا'ري الصدر وهي متغطيه وهو مبتسم بخبث بتتخض: انت بتعمل ايه.
فهد قاعد مبتسم بمكر.
شروق بصدمه: ا انت عملت ايه.
فهد بخبث: اي مش هتبقي مراتي عموما متخافيش معملتش حاجه لسه ولا قربتلك حتي .
شروق بخضه وبتقوم: فهد احنا اتفقنا وايلا ارجع في كلامي وامشي.
فهد ببرود قام وطخخخخ: مش بمزاجك انتي خلاص في عرين الفهد وكلها كام ساعه وتبقي مراتي وبص علي جسمها بجر"اءة: قولا وفعلا مليش انا في شغل العدة دا.
شروق بصدمه والم من مسكته: انت بتقول ايه ابعد ايدك.
فهد ببرود زقها جامد د''مغها اتخبطت في السرير جابت د"م: ااااه.
فهد لابس قميصه وغمز ليها: اجهزي يا عروسه الليلة ليتنا يا حلوة.
شروق هو خرج وهي اعدت تعيط: لي يا سيف توصلنا لكده.
فهد خرج اتصل باكس: كله تمم هتجوزها النهارده بليل.
اكس بشر: عايزك تعذ*بها بكل الانواع دي نقطه ضعف سيف الوحيدة.
فهد: اؤمرك كله هيتنفذ.
~~~~~~~~~
اكس قفل معه.
اكس بشر وتوعد: لسه يلي جاي دور مين بقا بعد شروق وسيف وملاك وليث كده بح فاضل الر"اس الكبيرة رحيم ورينا ههههه نودع حكايتهم بقا.
الحارس: جهزت الطلبات.
اكس بخبث: والحلوة دي لسه ليها عمر.
كوثر بالم و مربوطه: امممممم.
اكس بخبث وبيمشي ايده علي وشها: تؤ تؤ يا حضارة الظابط انتي يلي عرفتيني فيهم ومو"تك قرب بس لا مش دلوقتي هسيبك معايا كرت ولما اعوز احر"قه.
كوثر دموعها نازلت وفي نفسها: لي كل دا لي.
اكس فهم يلي جواها: هههههه هخاليكي تتفرجي علي انتصاري عليهم فرقت العشاق عن بعض فاضل اهم جزء رحيم وريناد.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~
قاطعه خروج نورسين بملابس مغر"يه.
ملاك وليث 😳.
نورسين بدلع وماشيه بتتمختر: اي يا بيبي اتاخرت لي.
( هو لي محدش سال سبب بعد ملاك ولي عملت كده 🙂).
ليث شاف ملاك شايطه: لا يا حبيبي كنت بجيب طلب من تحت بس في حاجه وقفتني.
نورسين: طب ايه مش يلا.
ملاك بزعيق: لا بقا كده كتير تعالي.
لسه هتروح تضر"بها ليث وقف في النص: اوعي حتي تفكري في كده دي هتبقا مراتي وام عيالي مش زيك واحدة ر"خيصه وخا"ينه مو"تت ابنها بايديها انا ندمان اني حبيتك ندمان علي كل لحظه قضتها معاكي انتي متستهليش تبقي معايا ولا حتي قدمي انا بقيت بكر"ه ابص ليكي من كتر قر"فك.
ملاك صوت كسر ايوا دا قلبها الكلام دا كسر"ها اوي من جواها دموعها حتي مش قادره تنزل من كتر صدمتها ليث شد نورسين ومشي وهي رجليها مش شيلاها سندت علي الحايطه وداخلت قفلت الباب وقعدت وراها بتنزل بضهرها ببطء حطت دماغها علي الباب وبتبكي اوي.
ليث لنورسين: مش قادر همو"ت انا متد"مر من جويا قلبي مش قادر.
نورسين اخدته في حضنها: عارفه وحاسه صدقني هي بتحبك اوي وباين بس مش عارفه في ايه.
ليث بيمسح دموعه: مش فاهم حاجه عايز اخدها في حضني مش قادر لااااا ورمي الفازة علي الارض.
نورسين بهدؤء: ليث انت بتعشقها.
ليث بصه امل ودموع: اوي.
نورسين بابتسامة: قوم شوفها يلا.
ليث: تفتكري.
نورسين: اه يلا.
ليث قام وخرج وقف قدم باب اوضتها ودموعه نازلة كور ايده بغضب وسامع صوت عياطها لف وقعد زيها وسند علي الباب من برا بقا فاصل بينهم الباب.
ملاك في نفسها: غصب عني كل دا بس كلامك كسرني.
ليث في نفسه: قوليلي في ايه انا بحبك.
ملاك: مش هينفع ياريت ينفع كنت جيت في حضنك دلوقتي.
ليث: انا لازم اعرف.
قام واتنهد وخبط مفيش صوت استغرب: ملاك افتحي.
لارد.
ليث بدء يقلق: ملاك بقولك افتحي.
لارد.
خاف كسر الباب ولما فتحه اتصدم صدمه عمره انه.....
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~.
مالك: يعني هقدر اخلف دا مراتي حامل.
الدكتور: طبعا انت خفيت اصلا مين قالك انك لسه تعبان.
مالك بغضب مسكه: اخوك الحمار بن 🐕.
الدكتور برعب: غلطه بتحصل.
مالك ضر"به بوكس: بتغلطوا لييي.
الدكتور بالم: اسف عنه.
رانيا بتتفرج وبتضحك علي اخرها مالك بص بحب ومسكها: تعالي نمشي.
اخدها ومشيوا.
رانيا: احم مالك.
مالك بحب: قلبه.
ىانيا حطت ايديها علي بطنها: ابنك عايزة كبدة اسكندراني.
مالك بصدمه وقف العربيه: نعم.
رانيا بحزن: خلاص اسفه.
مالك بحب شدها لحضنه: اؤمرك هو صعب بس هعمله
نزل قدم عربيه كبدة وهي نزلت وراه بس انصدمت لابس هو المريلا وبيعملها: اقعدي هعمل انا.
قعدت وبتتفرج عليه وهو بيطبخ شكله قمر اوي خلص زودا ليها السندوتشات كلت: الله جميل اووي اوي اووي ياحبيبي.
بيقلع الملاريا وبيقعد بياكلها وحدة حامل بتيجي ومعها جوزها: ينفع تعمل لنا اصل شكلها وريحتها حلوين اوي.
مالك كان هيرفض بس وافق: حاضر.
جوزها: الف شكر مراتي بتتوحم.
مالك بابتسامة: ولايهمك.
رانيا بتاكل وهو عمل و قعد جنبها وهي بتوكله: بحبك.
خدها في حضنه: بعشقك.
رانيا باسته من خده مالك بمشاكسه: كده هعمل حاجه همو"ت واعملها وغمز رانيا اتكسفت.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~
رحيم: هنعمل ايه.
ريناد: مش عارفه هخرج اجيب المستندات وجايه.
خرجت في موظف عطلها وبنت داخلت جري من غير ماحد يشوفها.
رحيم بغضب: ايه دا بتعملي ايه.
البنت قربت منه وهو استغرب شدت القميص من عليه بسرعه وقوة جاه في ايديها رحيم بغضب: انتي مجنونة اطلعي برا.
البنت في ثانيه قل"عت كل هدومها رحيم
اتصدم وووو.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
سيف قاعد بيفكر قرر يسوق ويمشي: حضر العربيه هسوقها.
الحارس بصدمه: مينفعش يابيه.
سيف قرب ومسكه من ر"قبته: اؤمري تتنفذ.
الحارس بالم: ح حاضر.
داخل العربيه وبقا مش عارف حاجه نزل بعصبيه ورزع الباب وراح مكان ما.
ناهي بدلع: علي فكرة انا مراتك.
سيف ببرود: وبعدين.
ناهي بتفك زراير قميصه: يعني انا تحت امرك.
سيف لسه هيمشي قربت غصب وبا*سته ومسكت دماغه وقربت منه سيف انصدم واتعصب زقها ومشي.
ناهي بغضب: يوووه اعمل ايه تاني.
اتصلت باكس: رافض حتي يقر"ب مني او يلم"سني حتي.
اكس بخبث: سهلة حطي منوم المهم يحصل لازم عشان الخطه تكمل.
ناهي بمكر: اوك.
سيف راح مكان وقعد يسكر بغضب وشروق في باله جت بنت: من زمن مش جيت.
سيف سرحان في شروق: عايزة ايه.
البنت بدلع: نتسلى شويه.
سيف بغضب شدها لحضنه: تعالي.
اخدها شقته القديمه.
لسه هيقرب يبو"سها بعد: في اي مالك.
سبف قام ولابس قميصه ومشي بكل غضب وفي نفسه: ابعدددي عن تفكيرررري مش عايززززززككككككككك.
راح اوضه الملاكمه وفضل يطلع غضبه عليها لحد ما وقع علي الارض بتعب.
فلاااااااش باااااااككككككك.
في الشط.
شروق بصراخ: لا لا بخاف ياسيف.
سيف بحب: متخفيش وانا معاكي.
شروق بحب: بحبك قد روحي قد عمري كله.
سيف شالها وبصوت عالي: بحبكككككككك ونزلها وفضلوا يلعبوا بالمياه سيف عمل نفسه بيغرق: سييييفففف.
جريت عليه وسحبته وفضلت تفوقه: سيففف والنبي فوق سيييف.
مش لاقته بيتنفس قربت ادته نفس اصطناعي اتصدمت مسكها وحولها لبو"سه حب.
شروق اتخضت بس تجوابت معه وغرقوا في بحور عشقهم.
باااااااككككككك.
ابتسم للذاكرة دي وقام وفي باله حاجه.
في نفس الوقت كانت بتفتكر كل دا وبتنادي باسمه من جواها.
داخل فهد قطع تفكيرها: خدي البسي دول.
اتصدمت من الهدوم: اي دول.
فهد ببرود: بد*ل ر"ققص هتر*قصي للشبا*ب عشان زهقتنين.
شروق بصدمه: ايهههههههه.
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2" اضغط على أسم الرواية