رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 "انتقام الابناء" البارت الواحد والعشرون 21 بقلم ميرا ابو الخير
رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الواحد والعشرون 21
شروق بتعب والم: فين انا.
...... :كنتي فاكرة نفسك هتهربي.
شروق جريت علي حضنه: وحشتني اوي اوي.
سيف حضنها بحب: وانتي ياقلبي موجوعه مش كده حقك علي عيني.
شروق بدموع: معرفتش اعرف مين معه انا فشلت يا سيف فشلت خططنا فشلت.
سيف بحب بص في عينها: مش فشلت يا روحي كله ماشي تمم.
شروق ماسكه حضنه لاقت الامان: حبيبي وحشني اووي وحشني امانه والدفاء.
سيف شالها وحط راسها علي رجله بحب وبيملس علي شعرها: كان لازم نلعب اللعبه دي ناهي واكس وفهد اقتنعوا اني طلقتك و اعمى كويس اني لاحقتك.
شروق بحب: متسبنيش تاني.
سيف رفعها ليه: مقدرش ابعد عن روحي وانتي اكتر من روحي.
بيداخل عليهم رحيم و حمزة وريناد و رقيه و ليث وملاك.
ريناد حضنتها: انتي كويسه.
شروق: الحمدلله.
ريناد بسعادة: عرفتي اكس صح.
بصت شروق علي سيف: لا للاسف مش عرفت.
حمزة: اكيد هيقابل فهد.
رقيه: عشان كده زرعناكي هناك وسيف مش استحمل جابك بسرعه.
ملاك راحت ليها: هسمي بنتي علي اسمك.
ليث: تعبت يا جدعان من اللعبه دي احنا متراقبين حتي في بيتنا.
فلااااااش باااااكككككككككك.
رحيم: كلنا تحت المر"اقبه لازم نمشي علي حسب خطة اكس عشان مش يشك فينا.
سيف بذكاء: هنعمل تمثيل عليه بحيث يقع في فخنا.
شهاب: هيبعت عربية تخب"طكم لازم تاخد شروق وتسهروا وانا يلي هنفذ هتبقا بسيطه وهتفق مع الدكاترة.
سيف: تمم وليث وملاك هيمثلوا انهم انفصلوا بسبب الجنين.
ليث: هحاول وهجيب نورسين تساعدني.
ملاك بغيرة:نعمممممم.
ليث بضحك: متخافيش يا روحي تمثيل فقط.
شروق: انا خايفه.
سيف راح وخدها لحضنه: متخافيش وانا معاكي يا حبيبي.
رحيم: كده نبدء من دلوقتي.
باااااكككككككككك.
رحيم: لازم شروق ترجع تاني.
سيف بعصبيه: مستحيل ارجعها تاني.
رحيم بتفاهم: اي رايك تروح معها وتتنكر.
سيف باقتناع: هكون معها خطوة بخطوة
رحيم: تمم يلا.
وصل لسيف وليث اتصال اتخضوا وجريوا كل واحد علي عربيته.
بقلم ميرا ابوالخير
شخص منهم طلع مسد"سه وصوابه علي ميرا و ولسه هيضر*ب وقع م"يت علي الارض.
وصل شهاب و سيف و ليث وكل واحد بدء يضر*ب فيهم.
ميرا بفرحه: شهاب.
شهاب وقع واحد وراح حضنها بخوف: انتي كويسه.
ميرا بارتياح: اه.
سيف بيضر*ب واحد ببراعه ووقع التاني وليث مسك واحد تاني وبيلكمه.
وقعوا كلهم والحراس جم اخدوهم.
سيف بقلق: انتي كويسه.
ميرا جريت عليه: عرفتوا ازاي.
سيف بهدؤء: شهاب يلي عرف وكلمنا واتقبلنا علي البوابه.
ميرا باستغراب: عرفت ازاي.
شهاب ضحك: من السلسله دي.
بصت علي صد"رها لاقتها منورة: اي دا.
شهاب: دي مش سلسله عادية دي انذار لاي خطوة خطر عليكي.
ميرا: مش عارفه من غيرك كنت هبقا..
شهاب مقاطعا: ها بالمناسبة اي الجو دا.
ميرا بخجل: احم في نونو هيشرفنا.
سيف بفرحه وليث: الف مبروك هنمشي احنا.
سيف: خد بالك منها.
شهاب: دي في قلبي.
مشيوا وهو بص بخبث: احم عايز اي.
شهاب بيقرب وهي بترجع لورا: ولاااه مالك.
شهاب فجاءة شالها ولف بيها: بحبككك هيكون ليا ابن منك اخيرا انا فرحااااا ن.
ميرا بحب: وانا كمان.
شهاب قرب وباسها: في الكام.
ميرا باستغراب: في البدايه لسه.
شهاب باقتضاب: اممم طيب تعالي مبدهاش بقا.
ميرا بخضه: هتعمل ايه.
شهاب بغمز: احب اعمل مش اتكلم.
بقلم ميرا ابوالخير
اكس: الخطه الجايه كلها د*مار ومو*ت تؤ تؤ للاسف رحيم هيقت"ل ابنه بايده.
قام يجهز نفسه
~~~~~~~~~~
فهد بغضب: لازم تلاقو..
شروق: انا هنا.
انصدم جري زي المجنون ومسكها بعصبيه: كنتي فين.
سيف وقف وسط رجالته ومكور ايده بغضب.
شروق بدلع: بجهز نفسي لي.
فهد: بحسبك هربتي.
شروق: تؤ مكنتش جيت من الاول.
فهد بخبث: كله يطلع برا ويسبنا.
كلهم خرجوا ماعدا سيف: مطلعتش لي.
سيف بتغيير صوت: للحراسه.
فهد وبص لشروق: مش محتاج انا عريس يلا برا.
خرج وعيونه كالجمر وهي حست بكده.
فهد بيقرب وشدها وبدء يتحسس علي جس*مها بجرا*ءة وهي اشمئزت اوي وكنت مقروفه.
فهد بدء يخلع الجاكت ويتجر*ا اكتر: انتي حلوه اوي كده لي.
شروق بعدت: فهد مش وقته انا تعبانه.
فهد: بس انا عا"يزك دلوقتي.
شروق بذكاء': بعدين.
فهد بغضب: تمم اعملي حسابك في ضيف مهم جدا جاي.
شروق عرفت انه اكس مثلت الامبالاه: تمم..
هو رايح جاي قدم الاوضه سمع صوت فهد خارج استخبا خرج فهد هو داخل بسرعه.
سيف بعصبيه: عمل ايه الحيو"ان دا.
شروق حكت له.
سيف: طيب خدي بالك.
شروق: مش خايفه وانت معايا.
فهد نسي فونه رجع يجيبه.
سيف بحب قرب وبا"سها من شفيفها وقلع الكاب والبروكه والدقن وخدها في حضنه.
فهد رايح للاوضه وفتح الباب ووووو
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2" اضغط على أسم الرواية