رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 "انتقام الابناء" البارت الثاني والعشرون 22 بقلم ميرا ابو الخير
رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الثاني والعشرون 22
سيف بحب قرب وبا"سها من شفيفها وقلع الكاب والبروكه والدقن وخدها في حضنه.
بحب: وحشتيني.
شروق بخجل: وانت كمان.
فهد رايح للاوضه وفتح الباب و فجاءة لاقها قاعده علي السرير رفع حاجبه: مالك قلقانه كده لي.
شروق بتحاول تثبت: مفيش بفكر.
فهد اخد فونه وخرج.
سيف طلع من وراء الدولاب: متخافيش انا معاكي.
شروق: هنعمل ايه شكله شاكك.
سيف: هنمشي من هنا حطيت الكاميرات وكده ملناش عوزه هنا.
شروق بفرحه: ينفع احضنك.
سيف بضحكه رجولية: اؤمرك يا قلب السيف.
شروق حضنته: حضنك بحس فيه بالامان.
سيف بيحسس علي شعرها بحب: وانا بلاقي روحي معاكي.
.....: ومين قال انك هتعيش لما تشوفها.
شروق بصدمه فهد ماسك مسدسه علي دماغ سيف.
فهد بخبث ورجالته داخلت: منور يا سيف باشا فاكر اني مش هعرف انك موجود.
سيف لاف ليه وخبي شروق وراء ضهره: متقدرش تعمل اي حاجه.
فهد ببرود رفع مسد*سه وضر"ب سيف علي دماغه فقد توزنه: اي رايك.
شروق بخضه وجريت عليه: سييييففففف.
سيف بيقاوم وبيمسك فهد وحراسته بتنزل عليه ضر*ب وشروق بتضرخ: سييففف لااا ابعددوا عننههههه سيييففف.
سيف بيحاول يضر*بهم هما كتير اوي فهد بعد وغمز ليهم: وضبوه.
الرجالة بتضر"ب سيف وهو وقع علي الارض اخر حاجه شافها فهد بيضر"ب شروق بالكف.
عند ميرا.
قامت الصبح تجري علي الحمام شهاب قام مخضوض.
قاعدة وبترجع بالم: شهاب اخرج برا مين...
شهاب قعد جنبها وملس علي شعرها وحط ايده علي بطنها: مش هطلع انا معاكي.
ميرا دايخه شهاب سندها وقعدها في البانيو وهي تعبانه قلعها هد"ومها وشغل الدوش وخرج يجيب هدوم ليها لابسها وشالها وخرج حطها بهدؤء وحنان علي السرير: حاسه بايه.
ميرا بدوخه وتعب: شوية تعب متشغلش بالك.
شهاب: ثواني.
نزل وهي استغربت و سرحت في حنانه معها رغم يلي عمله زمان بس دا حنين اوي اوي.
جاه ومعه بسكويت مملح ولبن: يلا كلي.
ميرا بقرف: يعع لبن لا.
شهاب: لا يا حبيبي لازم عشان النونو الصغنن و صحتك ياقلبي.
ميرا بحب: حاضر.
شربت وكلت وهو مبتسم: شهاب انت مش متضر تتعب معايا كده.
شهاب ضمها لحضنه وقعد علي السرير جنبها وسند دماغها علي كتفه: حياتي بدءت بيكي عشقي انتي.
بصت له بحب قبلها بحنان: ب ح ب ك.
شهاب بحب: بعشقك.
ميرا افتكرت حاجه دمعت: شهاب لو جرلي حاجه خد...
حط صباعه علي شفايفها: شششش كل حاجه هتبقا كويسة.
حضنته ونامت في حضنه وهو دمعه نزلت من عينه جاه له مكالمه.
......: ايه مش كفاية تمثيل لحد كده.
شهاب......
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~
عند مالك ورانيا.
ابو رانيا: جوزك خدي رايه.
رانيا: انا مش بعمل غلط يا بابا.
ابوها: دا جوزك والراي رايه انتي فاهمه.
رانيا لسه هتتكلم سابها ومشي طلعت وعملت فون ومالك قاعد علي اللاب توب.
مالك: في اي مالك.
رانيا: عادي.
ركز في شغله.
رانيا: ماشي احجز التذكرة.
الشخص: اوك.
مالك باستغراب: تذاكرة ايه.
رانيا بهدؤء: هسافر.
مالك بصدمه: يعني ايه هتسافري.
رانيا: عايزة اكمل تعليم برا.
مالك ببرود: لا انتي حامل لا.
رانيا بغضب: هو اي يلي لا هسافر يا مالك.
مالك بغضب: رانيااا متعصبنيش.
خرج من الاوضه وهي خرجت وراه وقفوا علي السلم.
رانيا: هروح يا مالك عشان خاطري.
مالك بعصبيه: لا يعني لا.
رانيا: هو انا مسجو*نه عندك اي القرف دا.
مالك بغضب: قررف انا قرف.
رانيا ببرود: اه.
مالك اتعصب نازل وقفت قدمه ز*قها وقعت من علي السلم انصدم.
رانيا: ااااااه.
مالك جري عليها والد*م شافه انصدم: ر رانيا فوقي رانياااااااا.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~.
رحيم: اي يا رعد.
رعد: اشارة سيف اختفت وشروق.
رحيم بخضه: ايهههه.
ريناد: في اي.
رحيم بخوف: اكيد في حاجه.
ريناد بدموع: ابني يا رحيم ابوس ايدك.
رحيم مش عارف يعمل ايه جاه في باله فكرة.
في المخزن.
سيف بيفوق نفسه مربوط وشروق علي كرسي مربوطه.
فهد قاعد ببرود وبيضحك: تؤ تؤ سيف بيه نسر المخابر"ات مربوط كده يا حرام.
سيف ببرود: لي هو انا زيك بستخبا في رجالتي كانك مر"ا يالا بتستخبا فيهم .
فهد قام بغضب لسه هيلكمه ايد بتمسكه: لا مش وقته.
سيف بيبص واحد مقنع: منورنا يا سيف كان نفسي اقبلك من زمن.
سيف: انت مين.
اكس: يلي بتدوروا عليه اي رايك فاكر انك اذكى مني.
سيف ببرود: كمل.
اكس: دلوقتي هنعمل فديو ليك وانت بتقول انك مر*ا اي رايك.
فهد ابتسم بخبث اكس: هتعمل ولا اي.
سيف ببرود: المر"ا تبقا انت وكل دول.
اكس قعد علي الكرسي وبص ناحيه شروق: حلوة مش كده.
شروق خافت: س سيف.
سيف بغضب: لو حد قرب لها هقت*له.
اكس قام وراح ناحيتها وبص لسيف يلي علامات الغضب علي وشه: ابعددد عنهااااا.
اكس بص علي ج"سمها بشهو*ة وجراءة عاليه: نورتي يا حلوة.
سيف بيحاول يفك الاحبال اكس: هتعمل ولا خلاص اقولك انا هعمل يلي كانت عايزه من زمان.
سيف بغضب: ابعدددد عنهاااااااا.
اكس قرب ايده منها وبسرعه شد التيشرت من علي جس"مها: اعااااااا.
سيف بغضب وبيشد ايده: اوعاااا عنهااا.
شروق برجاء: ابعد عني.
اكس بص لاقه علي اخره: تؤ هتشوف دلوقتي وانا بعتد*ي علي مراتك يا ترا هيبقا اي احساسك تعالي نشوف.
شروق بخوف لسه هتتكلم اكس زق الكرسي بايده وقعها بيه علي الارض: ااه.
اكس نزل لمستواها: تعاليلي ياحلوة.
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2" اضغط على أسم الرواية