Ads by Google X

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

    رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 "انتقام الابناء" البارت الثالث والعشرون 23 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الثالث والعشرون 23

اكس بص لاقه علي اخره: تؤ هتشوف دلوقتي وانا بعتد*ي علي مراتك يا ترا هيبقا اي احساسك تعالي نشوف. 
شروق بخوف لسه هتتكلم اكس زق الكرسي بايده وقعها بيه علي الارض: ااه. 
اكس نزل لمستواها: تعاليلي ياحلوة.  
فجاءة سيف فك نفسه بسرعه البرق وراح ضر"ب اكس وزقه من عليها قلع قميصه ولابسه ليها وقفها وراه شروق خافت سيف عيونه حمراء اوي وعضلاته بارزة وغضبه كانه و"حش. 
اكس بغضب: اقت*لوهممم. 
سيف بغضب اعمي وبقى زي الاعصار قرب منهم بكل برود قا*تل وفجاءة نزل ضر*ب بسرعه كبيرة جدا وقعهم علي الارض الكل مصدوم د دا و"حش. 

فهد واكس اختفوا وشروق جريت علي سيف بيلف لسه هيضر*بها فاق: سييف انت كويس. 
سيف خدها في حضنه جامد كان هيك"ر ضلوعها. 
سيف بيحاول يهدا: انت كويسه. 
شروق بدموع: اه. 
لسه هيضمها تاني طلقات النا"ر ملت كل المكان مسك ايديها: يلااااااا. 
اخد و خرج من المخزن اتصدم من المكان دول في غابة برا مصر بس ازاي مسك ايديها وجريوا في الغابه. 
اكس ببرود وهو وقاف قدم شاشه:  هههه دي مش غابة دي مصيده ليكم كلكم عملتها مخصوص ليكم ومش برا مصر تؤ لسه ونبدء. 
امر رجالته وكان معاهم كلا*ب شرسه و رجالة كتير اوي متخفيين في المصيدة. 
سيف بيجري ظهر واحد ولسه بيرفع سلا*حه سيف ميل علي الارض وضر*به في رجله وقعه علي الارض واخد مسد"سه شروق مرعوبه سيف جري عليها: اهدي متخافيش انا معاكي. 
شروق برعب: ه هيمو"تونا صح. 
سيف: متخافيش محدش هيقرب منك. 
سيف داس علي ساعته ومسك ايد شروق و جريوا . 
جاه انذار ل شهاب و ليث و رحيم خطر. 

عند شهاب. 
....: ايه مش كفاية تمثيل لحد كده.
شهاب ببرود: انا مش بمثيل ابعدي احسن عن حياتي يا شوشو تمم. 
قفل في وشها واتفجاء بانذار من سيف قام بسرعه لابس واخد مسد"سه ميرا صحيت: في ايه. 
شهاب بيلبس الجاكت: النهايه يلا تعالي. 
مشيت معه وهي خايفه. 
خدها بعربيته و راح قصر رحيم. 
نزلها و هي طلعت تجري علي جوا ورحيم و ليث مستنين ومعهم رجالة كتير اوي. 
رحيم:  يلا. 
شهاب:  مش هتيجي معانا. 
رحيم: دا ابني. 
شهاب:  لازم تفضل هنا منعا لاي حركه منه يلا يا ليث. 
ليث راح معه ورحيم داخل. 

 
عند مالك.
مالك جري عليها والد*م شافه انصدم: ر رانيا فوقي رانياااااااا. 
شالها وجري علي المستشفى بسرعه خدوها منهم. 
مالك بخوف: يارب. 
الدكتور: نز"فت كتير عايزين د"م والبيبي حالته خطر. 
مالك مصدوم: ط طب خد من د"مي. 
الدكتور: محتاجين كتير. 
مالك بغضب: خد يلي انت عايزاه نفس الفصيله يلااااا. 
خاف الدكتور و عمل يلي طلبه اخد منه 2 كيس د"م. 
الدكتور بخوف: لازم ترتاح كده غلط. 
مالك بتعب: مراتي وابني شوفهم. 
الدكتور بقلة حيلة: حاضر. 
داخل ومالك الدنيا عتمت ووقع علي الارض جريوا عليه داخلوه اوضه. 
~~~~~~~~~~
اكس قاعد مبتسم. 
كوثر: مش هتعرف تعمل معاهم حاجه انا خسرت. 
بص ليها ببرود: تؤ دا بدءت يا حلوة بصي عليهم كده. 
ظاهر في الشاشه سيف وهو بيجري ومعه شروف ووراهن الكلا"ب. 
وشاشه تانيه موجود ريناد 😳😳. 
و شاشه كمان في حد مستخبي في اوضه ملاك ورا الدولاب وهي خارجه من الحمام بتنشف شعرها وهو بيجهز مسد"سه. 
و شاشه لعربيات وقفت قدم عربية حمزة ونزل منها 5 رجالة مس"لحين. 
كوثر بصدمه: نهار اسو"د اي دا. 
اكس ببرود: هههههههه دي النهايه.
سيف ماسك ايد شروق ووصل علي حافه نهر وورهم الكلا"ب. 
قابله كمان شخصين زق شروق بعيد وبدء الشجار بينهم وسيف بيضر"ب ببراعه كبيرة وحد جاه من وراه ضر"به بالعصايا اتك"سر بس سيف موقعش طلع مسد"سه وضر"بهم الاتنين. 
في واحد وقف وراء شروق لسه هيضر"بها سيف طخخخخ وقع هو كمان وهي وقفه مرعوبه اوي. 
بص علي الحافة ومسك ايديها. 
شروق بدموع: د دي نهايتنا صح. 
سيف مسك وشها بحب: متخافيش.
شروق بدموع: هنمو"ت. 
سيف بص علي الكلا*ب قرب يوصلو ليهم ولف وقالها:  هخليكي في امان امسكي فيا. 
حضنته شروق لف بضهره ونط من علي الحافه الكلا"ب وقفوا والرجاله وصلو قعدوا يضر"بوا نار علي المياة وفي د"م طلع. 
فهد بابتسامة:  يلا ننزل نشوف مين ما"ت. 
تحت المياه. 
سيف حاضن شروق و جنبه في رصا"صه شروق صوتت وداخل في بوقها مياه سيف مسكها وشاور بمعني متقلقيش عاموا ووصلو لحد الشط وهنا الصدمه.
بقلم ميراابوالخير. 
~~~~~~~~~~~
حمزة وقف ونزل من العربيه وهما مواجهين اسلا"حتهم عليه. 
احدهم: عزر"ائيل باعتلك دعوة معانا. 
حمزة ابتسم:  هترجعونا للشقو"ة تاني. 
احدهم لسه بيواجه مسد"سه فجاءة حصل حاجه وقعوا كلهم علي الارض. 
بص حمزة لاقي رعد ومعه رجالته . 
حمزة بزعل: كنت عايز اضر"ب يا مفتري. 
رعد بضحك: يلا بسرعه مفيش وقت. 
(تؤ تؤ اكس مش رعد 😉). 
ركبوا العربيات وراحو ناحيه القصر. 
~~~~~~~~~. 
اكس امر رجالته يحرسوا المصيدة ويتوزعوا وبص علي كوثر بتو"عد:هسيب لك الشاشه تشوفي نها"يتهم باي.
 قام وراح داخل اوضه ريناد عيونها متغميه. 
اكس شال من عليها الرابطه: نورتي يا رودي. 
ريناد بصدمه: انت مين ولي بتعمل كده.
اكس وقف وقلع القناع: اي رايك حلوة المفاجأة.
ريناد صاعقه كبيرة نزلت عليها شلت لسانها:ه هو انت يا... 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~
ملاك بتخرج حد بيحط المسد"س علي د"مغها:  استشهد"ي يا حلوة. 
وقعت منها الفوطه من علي دماغها وهي مرعوبه رحيم داخل: سابها. 
الشخص شدها ليه وحط المسد"س: هقت"لها لو قربت. 
رحيم: مش هقرب سابها. 
رحيم غمز لملاك باشارة ضر"بته تحت الحزام وجريت رحيم جري عليه وفضلوا يضر"بوا بعض وطلقه طلعت من المسد"س . 
ملاك صوتت. 

ميرا لابست الحجاب وبتصلي ودموعها نازلة: يارب احميهم يارب. 
~~~««««~~~~~
 وصل ليث وشهاب واتسحبوا لحد وداخلوا رجالة اكس شافوهم وبدء الشجار بينهم. 
شهاب ببراعه وقع نصهم وليث كمان جريوا علي جوا وهنا المفاجاءة. 
~~~~~~~~~~~
 شروق  اتصدمت سيف تعب اوي وطلعت وسيف جر"حه بينز"ف جريت عليه و قطعت حته من قميصه ولافتها عليه: سيف خاليك معايا والنبي. 
سيف بتعب ومش قادر اخد ضر"ب كتير ومتصا'ب: اهربي. 
شروق بدموع: لا لا انت هتكون كويس. 
سيف لسه هيتكلم شروق صرخت حد شدها من شعرها: سبيه يمو"ت قرفنا بقا. 
سيف مش قادر و الغيمه حلت عليه وللاسف سيف وو
google-playkhamsatmostaqltradent