Ads by Google X

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل السابع 7بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

 رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 "انتقام الابناء" البارت السابع 7 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل السابع7

بتصحا بتلاقي نفسها علي السرير وعليه د*م وهي عار*ينه بتصراخ: لاااااااا. 
شهاب بخبث: اي مالك. 
ميرا بصدمه وبتغطي جسمها:  ه هو اي دا. 
شهاب بمكر وبيلمس شعرها: مفيش يدوب بس لاعبنا شوية مع بعض بارداتك... غمز ليها. 
ميرا ببكاء وانهيار: انت بتقول ايه. 
شهاب ببرود:  خلصي وصلة القرف بتاعك دا عشان مش فاضي لقرفك. 
ميرا بصدمه منه: ق قصدك ايه. 
شهاب بيقوم من جنبها وهو عاري الصدر وبيتكلم بكل برود: مانا يا حلوة يلي بعتلك الصور اتصدمتي مش كده تؤ تؤ يا حرام تاخدي الكبيرة بقا امممم خدي اتفرجي علي الفديو دا. 
مسكت منه الفون وهي بتترعش وانصدمت صدمه عمرها بترقص معها وهو بيتعامل معها بكل جر*اءة ولابسه فستان مغر"ي ومقربه منها الفديو ليها وليه وهما مع بعض وقع من ايديها بصدمه. 
شهاب ببرود:  اي رايك حلو مش كده. 
ميرا بغضب وضر"بته علي وشه:  انت حيوا"ن وزبا*لة وقذ"ر. 
شهاب بغضب لافها من وسطها ومسكها بع"نف وبصوت كفحيح الافعي:  وحياة امك لتند"مي ندم عمرك علي القلم دا. 
ميرا بتحاول تفلت ودموعها نزلت: لي لي يا شهاب انا كنت حبيتك. 
شهاب ببرود: هههه حب حب اي يا بنت المنشاوي اسمعي يا قطه لو منفذتيش كل يلي انا عايزاه هفض'حك انتي واهلك علني. 
ميرا بالم: ابوس ايدك لا هسمع كلامك. 
شهاب ببرود وزقها علي الارض:  قومي البسي حاجه هنتجوز عرفي. 
ميرا بصدمه: ايههه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
سيف قام بغضب:  تمم تعالي بقا. 
شروق بترجع لورا شدها ليه:  ها. 
شروق باستسلام:  حاضر. 
بدءت تغير هد''ومها قدمه وهو قاعد ببرود لابست ولسه بتجيب فستان قام مسك ايديها:  هختارلك انا. 
شروق بتعب: تمم. 
جاب ليها فستان ابيض سادة لحد الركبه وباكمام شفافه: البسي دا هنخرج. 
شروق: علي فين. 
سيف ببرود:  نفذي. 
شروق لابسته وهو داخل لابس بدلة شيك سودة وخرج انبهر من جمالها سابت شعرها وعينها الزرقاء وم
حطت روج وهو قرب منها بغضب وشدها من وسطها:  اي دا. 
شروق بخوف: اي روج. 
طبع قب"لة قاسيه مسحه شفيفها اتورمت. 
شروق بالم: خلاص. 
سيف ببرود: ممنوع القرف دا تاني يلا. 
مسكها من ايديها ونزلوا لاقي ناهي لابسه فستان قصير اسود جدا يظهر مفا"تنها وميكب اوفر. 
سيف: بتعملي ايه هنا. 
ناهي بدلع:  اي يا بيبي انت ناسي انت يلي قولت افضل هنا. 
سيف: اه تمم يلا. 
شروق: هي جايه معانا. 
ناهي بخبث:  اومال هياخد العاميه ويسبني. 
شروق سكتت سيف:  نااااهي احترمي اسلوبك معها. 
ناهي بتمثيل: حاضر. 
مشيوا وصلوا مكان للحفلة. 
مكان غريب جدا وفيه سكر و حاجات قذ*رة واصوات غريبه. 
سيف ماسك شروق من وسطها والكل عينه عليها. 
شاب علي طربيزة من بعيد: واو الحقوا المزة دي. 
بصوا عليها بصات قذ*رة متفحصه سيف لاحظ شدها ليه اكتر وبص ليهم باصه غريبه. 
صاحب المكان. 
جابر: نورت يا سيف باشا بقلك فترة مختفي. 
سيف: بنورك. 
جابر: منورة يا ناهي انتو اتجوزتوا. 
شروق ساكته جابر بص عليها وعلي جس"مها وافتكر حاجه ابتسم في نفسه بخبث: هي بنفسها والله واللعبه احلوت اوي.. 
ناهي: لا لسه. 
سيف ببرود:  خالي حد ياخد شروق علي اوضتي. 
جابر بمكر: اوي اوي يابيه سعاااد خدي الهانم علي اوضة سيف باشا وجهزي القاعدة. 
سعاد اخدتها وجابر شاور ليها بمعني اعملي حاجه ناهي لاحظت ابتسمت بخبث. 
سيف قعد علي الطربيزة بتاعته: اخبار الشحنه اي. 
جابر: كله تمم مستنين الكينج يوصل. 
ناهي:  وارواق ديرم والاين اي اخبارها. 
جابر: جاهزة هي كمان. 
سيف: نخلص بسرعه مفيش وقت. 
جابر بيصب كاس: اؤمرك اتفضل. 
بياخد منه الكاس. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~
نيرا بصدمه: نعمممم. 
البنت بضحك: مقلب 😂. 
عدي حضن نيرا:  حبيبي بيغير. 
نيرا بغيظ عضته: عشان تحرم. 
عدي: مفترية 🙄. 
البنت: استاذن انا. 
نيرا بردح: لا يا عنيااا تعالي. 
مسكتها وفضلت تضر*ب فيها وتشدها من شعرها بغل وتعضها: اعاااا دا جوووووزززي. 
عدي بيسلك بينهم حدفته بالمزهرية: لحظه يمكن مقعش. 
ووقع اغمي عليه. 
نيرا مشيت بغضب والبنت بتفوق عدي: اااه مفتر*يه زي امها. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
شهاب بخبث: يلا غوري ولما اطلبك تيجي. 
ميرا بحزن ودموع: لي يا شهاب. 
شهاب ببرود وبيحط ورقه الجواز العرفي في جيبه:  انتقا"م. 
ميرا بصدمه: قصدك ايه. 
شوشو بتداخل ولابسه لابس مغر*ي:  هاي يابيبي خلصت. 
شهاب: اه هطلع اخد دوش. 
ميرا: انتي مين. 
شوشو بمكر:  ياترا اغتص'بك ولا لسه يا حلوة. 
ميرا بصدمه: 😳😳. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~.
المجهول: عملت ايه. 
شخص: كله تمم يابيه. 
المجهول بشر: ناهي كمان هتنفذ فاضل رحيم. 
شخص: حطت له القنب"لة وهما دلوقتي هيسافروا. 
المجهول: هههه باي باي عايلة المنشاوي وضغط علي الزرر. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~. 
فهد بيفكر في حاجه:  لازم شروق تبقا بتاعتي لازم اسف يا سيف بس قلبي دق ليها (الله واكبر كده عندنا واحد تاني زي عز  احييه 🙂). 
صديقه:  هتعمل ايه. 
فهد:  هقرب منها. 
صديقه: مش فاهم 
فهد بسرحان: بعدين هتفهم. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~. 
سعاد بتداخل شروق اوضه وبتسبها. 
شروق مش شايفه حاجه بس سمعت صوت: م مين. 
شاب: مش باطل فيكي يلي دفعته لجابر. 
شروق بخوف وبترجع لورا: ا انت مين. 
الشاب بيقرب منها: هنقضي سهر''ه مع بعض يامزة. 
شروق لسه هتصوت شدها ووقعها علي السرير وبقا هو فو"قها وهي تحت: ابعد عني يا زبا*لة يا سا"ففلل. 
الشاب ضر"بها بالكف علي وشها: احب الشرا"سة تعالي اوريكي السفا"لة علي اوصولها عاملة ازاي. 
شروق بتصوت وصوت الاغاني شغال الشاب قر"ب وق'طع الفستان من الاكمام وبص عليها بصة شهوة وقذ"رة:  تستاهلي الفلوس يلي دفعتها قرب من شفا"يفها وووو

google-playkhamsatmostaqltradent